Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ED paintball tar 250spenn per tank + frakt. Det er da like greit å kjøpe ny tank om det ikke er snakk om kompositt tank. Men da kjøpe uten regulator, og ta over den fra den gamle tanken. Var også et forslag fra EDpaintball i mailen jeg fikk tilbake med pris.

 

Jeg skal kjøpe meg kompositt, så da blir det mer aktuelt å betale for å få den undersøkt, men er uansett endel år frem i tid før dette trengs på en tank kjøpt i dag (så fremt det ikke er flere år siden den ble lagd).

 

Og det er begrenset med dykkertilbud rundt lillehammer så langt jeg vet phyrcrack.

Lenke til kommentar
ED paintball tar 250spenn per tank + frakt. Det er da like greit å kjøpe ny tank om det ikke er snakk om kompositt tank. Men da kjøpe uten regulator, og ta over den fra den gamle tanken. Var også et forslag fra EDpaintball i mailen jeg fikk tilbake med pris.

 

Jeg skal kjøpe meg kompositt, så da blir det mer aktuelt å betale for å få den undersøkt, men er uansett endel år frem i tid før dette trengs på en tank kjøpt i dag (så fremt det ikke er flere år siden den ble lagd).

 

Og det er begrenset med dykkertilbud rundt lillehammer så langt jeg vet phyrcrack.

Whoops. My bad. MEN, Lillehammer Froskemannklubb (http://idrett.speaker.no/Organisation.asp?id=54194) må ha tilgang til utstyr og vedlikehold av utstyr. Prøv dem?

Lenke til kommentar

Fikk pakke fra USA idag.

Bestilte meg ny HPA-tank og noen småting. Handlet hos Oringmonkey

68-45t.jpg

Kan absolutt anbefale denne nettbutikken. De har kansje ikke det beste utvalget, men prisene er veldig hyggelige. Frakt er inkludert i prisen på produktene, og det er kun 9$ ekstra for internasjonale kunder.

Pakken ble sendt fra Oringmonkey den 3. April. Såpass kort tid nå i påsken synest jeg er veldig imponerende.

Må bare vente til helgen nå å få lekt meg med tanken.

Lenke til kommentar
Er det INGEN som spiller i Trondheim? Bare Oslo nørds her inne?

 

Hei, jeg og en venn av meg har nettopp kjøpt oss utstyr, og leter etter noen å spille med. Noen som trenger flere spillere i trondheim eller området rundt?

 

NTNUI spiller foreløpig bare inne, men vi flytter oss vel ut snart og da er det bare å bli med å spille=) Eller så er jo Trondheim Dominators. De har vel en bane ute på Heimdal.

Lenke til kommentar
Er det INGEN som spiller i Trondheim? Bare Oslo nørds her inne?

 

Hei, jeg og en venn av meg har nettopp kjøpt oss utstyr, og leter etter noen å spille med. Noen som trenger flere spillere i trondheim eller området rundt?

 

NTNUI spiller foreløpig bare inne, men vi flytter oss vel ut snart og da er det bare å bli med å spille=) Eller så er jo Trondheim Dominators. De har vel en bane ute på Heimdal.

Heh, vi har faktisk diskutert dette på deres forum, men kan ta et kjapt spørsmål, når begynner dere utendørsspillet?

Lenke til kommentar

Vårt forum er jo relativt dødt:P Mail til pball-styret alfakrøll list.stud.ntnu.no er tingen. Litt uklart når vi begynner ute da vi først må få trykktestet lufttankene våre og gått over utstyret for våren. Men vi burde vel klare det i løpet av april. Hvis du er intresert kan du sende meg mailadressen din på en pm så skal jeg legge deg til mailinglista vår. Vi kommer til å sende ut mail der før første utespilling.

 

Edit: Så jeg hadde svart deg på vært forum også.

Endret av arnbju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...