Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morro spilling i dag, genialt vær for vinterspill^^ Ikke vits å forklare dagen, men det var fart og spenning, med 10 stykker i vinterkamo.

Tenkte å se etter en elmarkør til sommeren siden jeg har en Tipmann 98, men hva bruker dere til speedbane spill. Regne nesten med at tippmann 98 blir for stor og treig til slik spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skift ut co2 med luft og masken til en bedre så blir du nok fornøyd.

Om du ikke har planer om å spille speedball, da du ville hatt bedre nytte av en annen type markør.

 

Men til woodsball (skogsspilling) er tippman98 en solid gjenganger som tåler mye, enkel å vedlikeholde og kan oppgraderes om ønskelig.

Lenke til kommentar
Skift ut co2 med luft og masken til en bedre så blir du nok fornøyd.

Om du ikke har planer om å spille speedball, da du ville hatt bedre nytte av en annen type markør.

 

Men til woodsball (skogsspilling) er tippman98 en solid gjenganger som tåler mye, enkel å vedlikeholde og kan oppgraderes om ønskelig.

 

Ja, tenker det blir bare skogsspilling på meg. Hm, du kunne ikke lage "ei grei nybegynner pakke" for meg a? hehe, har ikke så my peiling på dette her. Bare skrive sånn ca hva jeg trenger.

Lenke til kommentar

Nå fant jeg ikke noen grei tippman pakke med luft til den prisen. Eneste var Tippmann98C ACP, Standardpakke, med luft på Edpaintball.

 

Denne koster nok endel mer enn du ønsker å bruke, men kommer med endel ekstra stash i forhold til hva du i utgangspunktet har behov for. Pris kr 3399 ,-

 

Dessverre kommer den også med JT Spectra, singel maske. Denne mener jeg burde vært byttet ut til en maske med dobbelt glass. Spesielt når du løper rundt i skogen der det er litt rått og varmt vil du ha nytte av dette i forhold til dugg i masken.

 

Jeg ville gått for f.eks Empire Vents Cylus, Maske, thermal, dette er en "billig" dobbeltglass maske.

Alternativt kan det kanskje lønne seg for deg å kjøpe i fra utlandet, f.eks www.punisherpb.com og sette sammen din egen pakke.

Lenke til kommentar

Og det er gjerne ting du bør kjøpe uansett. Spesielt strupebeskytter er viktig (i min mening), olje for vedlikehold og løpskondom for sikkerhet.

 

Eneste jeg ikke liker på de to pakkene, er masken, men til en pris på under 300 spenn, så er det kanskje greit å teste, for så evt bestille inn en til 700-800 om du føler den dugger for mye. Selv gjort det på den måten, derfor jeg prøver å få folk til å kjøpe en bedre maske med engang, da man sparer litt på dette, i stedet for å bruke ekstra med penger på en maske man ikke vil bruke.

Lenke til kommentar
Noen erfaringer fra PaintballNorge foresten?

Vel, personlige erfaringer så e de treige til å levere. Ventet over 3 uker og da det kom var det feil vare, ikke annet enn farge feil så dreit i det.

Men hørte en klubb som investerte rundt 200k i nytt utstyr, markører og litt forsjellig, de fikk seg en overaskelse da de åpna forsendelsen. Mange av markørene var gammel og brukt utstyr, men siden de da ikke betalte på forskudd før de hadde sett varene så sendte de like godt alt tilbake igjenn. Så de gikk vel tel ED paintball trur æ det va og fikk det de sku ha.

 

Veit nu at de svare ikke på epost dær heller, veldig vanskelig å få tak i.

 

Men du får nu gjøre deg opp en meining selv. Forsåvitt gå på splat.no å se, er mye blandede følelser før PaintballNorge.

 

Får nå se til sommeren om vi bestille ball fra de eller om det blir fra andre levrandører, alt etter kor vi får best avtaler.

Lenke til kommentar
Noen erfaringer fra PaintballNorge foresten?

Vel, personlige erfaringer så e de treige til å levere. Ventet over 3 uker og da det kom var det feil vare, ikke annet enn farge feil så dreit i det.

Men hørte en klubb som investerte rundt 200k i nytt utstyr, markører og litt forsjellig, de fikk seg en overaskelse da de åpna forsendelsen. Mange av markørene var gammel og brukt utstyr, men siden de da ikke betalte på forskudd før de hadde sett varene så sendte de like godt alt tilbake igjenn. Så de gikk vel tel ED paintball trur æ det va og fikk det de sku ha.

 

Veit nu at de svare ikke på epost dær heller, veldig vanskelig å få tak i.

 

Men du får nu gjøre deg opp en meining selv. Forsåvitt gå på splat.no å se, er mye blandede følelser før PaintballNorge.

 

Får nå se til sommeren om vi bestille ball fra de eller om det blir fra andre levrandører, alt etter kor vi får best avtaler.

 

Jeg reagerer med sjokk og vantro på denne informasjonen du kommer med. Vi har ALDRI sendt noen gamle markører eller levert noe utstyr til kr. 200k som noen har sendt tilbake. Jeg vil be deg å ta kontakt med oss på post(a)paintballnorge.no og informere oss om hvem som står bak disse påstandene, for det har OVERHODET ikke rot i virkeligheten!

 

Vi er en av de mest seriøse leverandørene av paintballutstyr på det norske markedet, og svarer på mail og telefon (38 02 97 10) hver eneste dag. I tillegg har vi kundesupport på MSN, legg oss til på post(a)paintballnorge.no om noen skulle lure på noe.

 

Mvh Joachim

paintballnorge.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...