Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Noen erfaringer fra PaintballNorge foresten?

Har sjølv bere bra erfaring med Paintballnorge. Eineaste eg har hørt er at folk syter utrulig mye uten grunn. Tenker da ikkje på deg curtiis, men andre. Som syter om det er lang leveringstid, men folk er sløve når det kommer til sjekke ordrestatusen, da det i fleste samehenger har vert pga. posten/dhl/ups (you get it) er for sene med levering frå leverandør i utland. (Dersom dykk er med å tanken)

Endret av CissaM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen erfaringer fra PaintballNorge foresten?

Vel, personlige erfaringer så e de treige til å levere. Ventet over 3 uker og da det kom var det feil vare, ikke annet enn farge feil så dreit i det.

Men hørte en klubb som investerte rundt 200k i nytt utstyr, markører og litt forsjellig, de fikk seg en overaskelse da de åpna forsendelsen. Mange av markørene var gammel og brukt utstyr, men siden de da ikke betalte på forskudd før de hadde sett varene så sendte de like godt alt tilbake igjenn. Så de gikk vel tel ED paintball trur æ det va og fikk det de sku ha.

 

Veit nu at de svare ikke på epost dær heller, veldig vanskelig å få tak i.

 

Men du får nu gjøre deg opp en meining selv. Forsåvitt gå på splat.no å se, er mye blandede følelser før PaintballNorge.

 

Får nå se til sommeren om vi bestille ball fra de eller om det blir fra andre levrandører, alt etter kor vi får best avtaler.

 

Jeg reagerer med sjokk og vantro på denne informasjonen du kommer med. Vi har ALDRI sendt noen gamle markører eller levert noe utstyr til kr. 200k som noen har sendt tilbake. Jeg vil be deg å ta kontakt med oss på post(a)paintballnorge.no og informere oss om hvem som står bak disse påstandene, for det har OVERHODET ikke rot i virkeligheten!

 

Vi er en av de mest seriøse leverandørene av paintballutstyr på det norske markedet, og svarer på mail og telefon (38 02 97 10) hver eneste dag. I tillegg har vi kundesupport på MSN, legg oss til på post(a)paintballnorge.no om noen skulle lure på noe.

 

Mvh Joachim

paintballnorge.no

Uannsett pris så må jeg si det er uprofft å sende brukt utstyr når ikke det er avtalt med kunden. Ikke helt sikker på hvor mye det var, vart sagt 200k så tok det nå med.

 

Kan vel altis fjerne summen om det er så ille, er nå bare det jeg ble fortalt.

 

Ellers så har jeg sendt mail å klaga, å ikke hørt en dritt på et par masker dær fargen var feil på eine. Bestillte 5 bokser ball men fikk ikke det jeg bestillte og tok over 3 uker før de kom.

 

Er nå sikkert et år siden så jeg gidd ikke klage på nytt igjenn uannsett.

 

Ps: det kom opp da vi snakka om å kunne handle i lag, sammle flere klubber for å få ned kostnaden på frak på ball.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Noen erfaringer fra PaintballNorge foresten?

Har sjølv bere bra erfaring med Paintballnorge. Eineaste eg har hørt er at folk syter utrulig mye uten grunn. Tenker da ikkje på deg curtiis, men andre. Som syter om det er lang leveringstid, men folk er sløve når det kommer til sjekke ordrestatusen, da det i fleste samehenger har vert pga. posten/dhl/ups (you get it) er for sene med levering frå leverandør i utland. (Dersom dykk er med å tanken)

 

E vel mulig man har fått et dårlig førsteinntrykk. Men sto ingen plasser dær at det ikke var på lager, husker ikke om jeg masa heller for å få ballen, hmm jo masa vist litt. Men ball og maske skulle sendes i lag, maskene hadde de vist ikke inne. Og da sakene kom, jo da var ball og maske hvær for seg å kom på to forsjellige dager. Huske det var irriterende å måtte vente så lenge på ballen som de vist nok hadde på lager.

 

Hørt andre som ikke har plagdes så, e nu sånn det e.

Lenke til kommentar
Uannsett pris så må jeg si det er uprofft å sende brukt utstyr når ikke det er avtalt med kunden. Ikke helt sikker på hvor mye det var, vart sagt 200k så tok det nå med.

 

Kan vel altis fjerne summen om det er så ille, er nå bare det jeg ble fortalt.

 

Ellers så har jeg sendt mail å klaga, å ikke hørt en dritt på et par masker dær fargen var feil på eine. Bestillte 5 bokser ball men fikk ikke det jeg bestillte og tok over 3 uker før de kom.

 

Er nå sikkert et år siden så jeg gidd ikke klage på nytt igjenn uannsett.

 

Ps: det kom opp da vi snakka om å kunne handle i lag, sammle flere klubber for å få ned kostnaden på frak på ball.

 

 

Alvorlig talt, vi har ALDRI levert brukt utstyr, vi selger ikke brukt utstyr, og har det heller ikke liggende. Dette er direkte uriktig informasjon! Hvem er vedkommende som har sagt dette? Vil gjerne snakke med vedkommende, for man kan ikke spre løgner om en bedrift, så vi må sjekke opp i hvor dette stammer fra.

 

Joachim

Endret av paintballnorge
Lenke til kommentar

Eneste jeg kan "klage" på ang. Paintballnorge er at de ikke har noe lagerstatus på nettbutikken.

Det er jo ikke verre enn å ringe eller msn for å vite om noe er på lager.

Fikk nettopp min pakke fra Paintballnorge. 2 stk Grill glass og noen batterier.

Gleder meg til å spille med gult glass.

 

Har og polert glideflatene på bolten i PM6'en min. Håper det hjelper på bolt stick. Har litt problemer med det i kulden.

Mistet en kill (og ble skutt) pga bolt stick sist jeg spillte.

Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg et anslag på hvor mye jeg bør selge paintballutstyret mitt for?

Tippmann A5 med E-grep og Straightline + originalt løp, lasersikte og rødpunktsikte. 1 lufttank og 1 co2-tank, fylleoverkang (fra dykkertanker) til lufttanken og en jallamaske.

4000 blackbox ball.

Skal selges pga at jeg rett og slett ikke har tid til å spille. Alt utstyret er ifra sensommeren i fjord, og er brukt fra 1 til 10 ganger.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke tillatt med kjøp/salg direkte her på forumet, men jeg var interessert i å høre hva som vil være en fair pris for hele pakka hvis jeg legger den ut på finn.no eller lignende.

 

Edit:

Et annet alternativ er selvølgelig å gi bort ballen til kompisser som spiller, og ha resten av utstyret liggende i kjelleren i påkommende tilfelle...

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar

Hei, jeg og noen venner har nå skaffet oss paintball-utstyr, men enda ikke fått prøvd det ut pga. brannstasjonen ikke hadde riktig overgang til paintball flasker, er det noen andre steder å få fyllt på luftflaskene?

 

Har også hørt fra noen bekjente at når man bruker luft i paintball så "ebber" trykket sakte ut av flasken mens man spiller, og man må fylle på etter nesten hver runde. Og man må da kjøpe dykkerflaske for å kunne fylle på fra den, er dette sant eller bare bullshit?

 

Og om vi må kjøpe noe utstyr for å få fylt på, vil denne eller en lignende funke http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=189 på en sånn flaske http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=889 ?

Har null peiling på dette :p

Endret av EvilTeddyBear
Lenke til kommentar

Fylleventilen du linker til først er riktig. Men flasken er en vanlig stål spilleflaske på 0.8l, noe som blir alt for lite.

 

Det du må ha, er en dykkerflaske på 15L eller mer som tåler 200 eller 300 bar. Det må også kjøpes fylleventil som du linket til, denne flasken kan brannstasjonen fylle opp for dere. Vel å merke etter dere har fått den trykkgodkjent, ellers vil de ikke røre den.

Lenke til kommentar

Hei kansje dere kan hjelpe meg litt,jeg fikk litt penger jeg kan bruke til deg jeg vil (sen julegave fra min bror) og jeg leter etter noe paintball stæsh :)

 

det første er en ny markør,en slags backup til min A5 og greit å ha hvis en venn vil prøve.Skulle ha en spyder sonix 05 verson tror jeg det heter,de selger den på teknikmagasinet i en value pakke men jeg vil finne bare markøren for pakken er litt skuffende for prisen. Men det viser seg å være litt vanskelig å finne den versonen for en god pris eller i det hele tatt fant en på en side men den ser ikke ut som den beste siden. så jeg har sett på andre markører også men jeg vet ikke om de er noe bra.

 

Dette er den første, Viewloader orion II. Den ser kul ut og grei for prisen men jeg finner ingen anmeldelser for den,bare for den første Orion men den skal vist være bra og jeg tenker at Orion II er nok like bra som den første.

 

Og så er det denne,det er en kingman spyder Xtra og spyder er jo et godt merke, men igjen er det lite info om den.

 

Så er det noen som har disse eller vet noe om de er jeg glad :).

 

Det var det,i tilegg leter jeg etter oppgraderinger til min A5(kolbe,remote coil,sikte,) og jeg lurer om sikte. jeg prøver å finne et rød punkt sikte alla dette og noe slags rail til den,men så leste jeg her at hvis sikte er det slaget trenger du ikke det,men er det det slaget trenger du det. men mener dere da at en kan putte noen sikter rett på A5? Har prøvd å finne ut om det går men det står ikkeno.Hvis det er sånn så ble det kansje billigere for meg:P,er den fra Game-on slik da pga det står "Denne passer også på Tippmann A5."?

 

Unnskyld for all teksten:(,men tenkte dette var beste sted å få svar :dontgetit:. Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...