Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd det å! Jeg skjønner jeg ikke helt på den markøren..

 

den første modusen er semi-auto, den andre rebound ball, den tredje tre ball burst og til slutt: full auto. (dette er det som står i manualen på min ION XE) Har du blackheart? dette kan kanskje ha andre moduser og funksjoner? hvis ikke tror jeg ikke jeg kan hjelpe deg videre... men prøv deg fram, det var slik jeg fant ut av alt sammen.

 

lykke til.

 

 

Ok, men når jeg trykker inn power knappen samtidi jeg trykker på den modem knappen da ser det ut som det skjer noe, men jeg får gå å prøve :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det vil være en god ide ja.

Der hvor jeg spiller er det ikke kompressor, men vi har 50 liters 3000psi flasker.

Etter noen timers spilling får vi ikke mer enn kansje 2000psi på en fylling. Da sitter jeg ofte igjen med 5-700 psi når runden er over. Hadde jeg hatt puppe-tanken (som jeg vurderte) hadde jeg gått tom mens spillet pågikk.

Lenke til kommentar

Lyst på ny tank selv. Men ønsker å få med et par andre ting på kjøpet, så blir nok ikke ninja på meg. Synd egentlig, da det var billig frakt og tøff tank.

 

Får se, kan jo bestille tanken kun ifra oringmonkey, og feedneck fra annen site.

 

LeGranDuc - Hvor lang tid brukte de på å levere tanken, med tanke på så billig shipping?

Lenke til kommentar
LeGranDuc, den tanken din, er det sånn som bare varer i 5år eller er det sånn som må trykk testes hvert 5.år?

 

 

Tanker skal trykktestes 3 år etter produksjonsdato og så hvert 5 år hvis de er merket med Å, hvert 2 hvis de er merket med D.

Endret av arnbju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...