Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min siste bestilling så tok det 3 dager før varen ble sendt, men jeg la inn ordre på fredagen.

Men han ga ikke beskjed at han hadde sendt før det hadde gått 2 dager.

Men hvis han ikke har oppdatert ordren, så kan det være han ikke har på lager eller noe. Det er jo bare å sende han en mail.

Lenke til kommentar

Oki, gir han ut uka, trenger egentlig ikke tanken så fort uansett, men ser nå at det mangler "in store" på items ja.

Er for vant til lagerstatus ^^

 

Edit:

 

Ser han har trekt penger i dag, så da blir det nok sendt snarlig.

 

Har de noen form for tracking på det de sender?

Endret av lain
Lenke til kommentar
Oki, gir han ut uka, trenger egentlig ikke tanken så fort uansett, men ser nå at det mangler "in store" på items ja.

Er for vant til lagerstatus ^^

 

Edit:

 

Ser han har trekt penger i dag, så da blir det nok sendt snarlig.

 

Har de noen form for tracking på det de sender?

 

Hvis du har fått et pakke nummer, da kan du vel mest sannsynelig spore den på posten.no

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen selger noen gode baller nå. Ser ut som de fleste selger bare vinterballer og fjorårets baller. Tenker på ca 350 pr kasse.

 

Og noen som vet om X7 handle passer til A5. Siden har ikke de samme fester hvis jeg ikke tar helt feil?

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar

Spilte med A5'en min for første gang i dag. I begynnelsen ble jeg ekstremt skuffet, da det gikk omtrent 5 kuler før en av dem brakk. Trodde en stund at det var markøren/løpet det var noe i veien med, men etter hvert skjønte jeg at det var kulene. Det var Tomahawk-kuler, noe jeg trodde var kvalitetskuler, men disse brakk altså som bare f. Jeg fikk så prøve Icebox-kuler av en kamerat, og disse funke fjell. To av kompisene mine som også hadde A5 brakk også Tomahawk-kulene. Virker altså som A5 og Tomahawk ikke er bestekompiser. Noen andre som har erfart lignende?

Lenke til kommentar

Vet om 2 200bars kompresorer (bergenet på fylling av dykkertanker m/fyllestasjon) som skal ut på auksjon til uka, veldig lyst til å få med brodern og se om vi kan få kjøpt ene, vært veldig enkelt å kunne fylt luft over på dykkertankene selv.

 

Men redd det kan bli høy pris, da nye selges for 25-30k, men lov å prøve.

 

Ellers venter jeg på ny luft tank til markøren, sammen med ny feedneck og tank cover. Og fått snakket med no andre folk som spiller, at vi burde komme igang igjen, spesielt siden de driver å skal bygge ny utebane på hamar.

Lenke til kommentar
Spilte med A5'en min for første gang i dag. I begynnelsen ble jeg ekstremt skuffet, da det gikk omtrent 5 kuler før en av dem brakk. Trodde en stund at det var markøren/løpet det var noe i veien med, men etter hvert skjønte jeg at det var kulene. Det var Tomahawk-kuler, noe jeg trodde var kvalitetskuler, men disse brakk altså som bare f. Jeg fikk så prøve Icebox-kuler av en kamerat, og disse funke fjell. To av kompisene mine som også hadde A5 brakk også Tomahawk-kulene. Virker altså som A5 og Tomahawk ikke er bestekompiser. Noen andre som har erfart lignende?

 

Kjøp "Squishy paddles" Det kan kanksje hjelpe ballsprekken din:

http://www.game-on.no/webshop/squishypaddl...eed-p-1164.html

http://www.mamut.net/paintballWEB/2766.jpg

 

Vet ikke om det er noe forskjell på disse.

 

Men angående vinterball på sommeren. Funker det fett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...