Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får 1700 for ION og et empire b reloder magasin..

Hvorfor jeg vil bytte? Jeg har ikke peiling på hvordan jeg bytter til burst, full auto å sånt (om det går ann) Også skal jeg komfe jeg ganske så snart, så da må jeg ha noe å bruke pengene på

 

Det står mellom en ny markør eller en ny bolt og et 14" løp.. Men når jeg får solgt markøren og magasinet for så mye, da syns jeg at jeg burde selge den :p Jeg liker ikke magasinet mitt. det er jo også en grunn. :D

å hvis jeg først skal kjøpe ny markør, (bestiller fra USA) da kjøper jeg en ny tank å (ninja tank 68/4500)

Endret av BullStrike
Lenke til kommentar

Så pga du ikke gidder å sette deg inn i hvordan markøren din fungerer, og at du ikke liker magasinet ditt, ønsker du å kjøpe ny ja. God plan :)

 

Er vel en grei pris, men hvorfor er du ute etter burst og full auto? Dette skal jo ikke brukes i spill uansett, eneste er ramping om ditt kort støtter dette.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at jeg ikke gidder å sitte meg inn i det.. Jeg kjøpte markøren brukt, å fikk ikke med noe instruksjons bok eller noe sånt.

 

Men burst å auto, det er bare på gøy, ikke til bruk i spill.. Men sånn ramping hadde kanskje ikke vært så dumt å ha.. :D

 

Jeg er klar over at jeg kanskje oppfører meg som en liten bortskjemt drittunge, men etter komfen, da "driter" jeg penger :D

 

Hoved grunnen til at jeg gjør dette, det er jo at jeg kan bestille markør,magasin og en digg tank fra amerika hvis jeg selger dette..

Endret av BullStrike
Lenke til kommentar
Det er ikke det at jeg ikke gidder å sitte meg inn i det.. Jeg kjøpte markøren brukt, å fikk ikke med noe instruksjons bok eller noe sånt.

 

Men burst å auto, det er bare på gøy, ikke til bruk i spill.. Men sånn ramping hadde kanskje ikke vært så dumt å ha.. :D

 

Jeg er klar over at jeg kanskje oppfører meg som en liten bortskjemt drittunge, men etter komfen, da "driter" jeg penger :D

 

Hoved grunnen til at jeg gjør dette, det er jo at jeg kan bestille markør,magasin og en digg tank fra amerika hvis jeg selger dette..

Åpne håndtaket, akkurat som om du satte inn et nytt batteri. Kjenn på toppen, inni lokket. Kjenner du ikke en liten, svart knapp rimelig fort finner du den ikke i hele tatt.

Endret av Phyrcrack
Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe meg brukt paintball + litt utstyr nå :) Og det er en Tippmann 98C som selges 300,- billigere enn en Tippmann A5 med tilsvarende utstyr. Så det jeg lurer på er hvilke fordeler/ulemper A5 har over 98C'en. Noen som har peil? :)

 

Jeg hadde tatt A5'en, den kan du oppgradere med fete kit å sånt, det er ikke like mange sjanser å oppgradere en costem 98..

 

Å hvis du skal selge markøren du kjøper igjen, så får du mest sannsynelig mer for A5'en

Lenke til kommentar
Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe A5-pakke :) Men jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe ekstra til.

 

Enten dette løpet:

http://www.game-on.no/webshop/a5sniperbarrel-p-589.html

 

Eller en M4-kolbe, bare for syns skyld. Hva tenker dere? Noe annet jeg også bør se på? Har ikke lyst på noe over 600

 

Hvis du kjøper kolben, skal du kjøpe sånn remote da?

 

For hvis du ike skal det, da hadde ivertfall jeg kjøpt løpet istedet.

Lenke til kommentar
Nå fant jeg den knappen.. men når jeg trykker på den så lyser den guld, å nåe jeg trykker en gang til, da lyser den rødt.. Hva skal jeg gjøre? :p

Prøv deg fram. Markøren burde lage en liten pipelyd for hver ball som fyres, så når du holder inne avtrekkeren burde du høre hvilken modus den står i.

Lenke til kommentar
Nå fant jeg den knappen.. men når jeg trykker på den så lyser den guld, å nåe jeg trykker en gang til, da lyser den rødt.. Hva skal jeg gjøre? :p

Prøv deg fram. Markøren burde lage en liten pipelyd for hver ball som fyres, så når du holder inne avtrekkeren burde du høre hvilken modus den står i.

 

Jeg har prøvd en god del.. Men det skjer liksom ingenting.. Jeg trykker på knappen, så l yser det gult, å så prøver jeg å skyte, så er det bare vanelig semi så trykker jeg enda en gang på knappen, så lyser det rødt å deter fremdeles semil, så trykker jeg enda en gang å da begynner lyset å blinke, så skyter jeg litt å det er fremdeles bare semi..

Lenke til kommentar
Nå fant jeg den knappen.. men når jeg trykker på den så lyser den guld, å nåe jeg trykker en gang til, da lyser den rødt.. Hva skal jeg gjøre? :p

Prøv deg fram. Markøren burde lage en liten pipelyd for hver ball som fyres, så når du holder inne avtrekkeren burde du høre hvilken modus den står i.

 

Jeg har prøvd en god del.. Men det skjer liksom ingenting.. Jeg trykker på knappen, så l yser det gult, å så prøver jeg å skyte, så er det bare vanelig semi så trykker jeg enda en gang på knappen, så lyser det rødt å deter fremdeles semil, så trykker jeg enda en gang å da begynner lyset å blinke, så skyter jeg litt å det er fremdeles bare semi..

ok, nytt ekspriment. sett på en tank med litt luft i, deretter samme test. (Safety rule #1: vær sikker på at markøren ikke han noe ball i kammer!) da burde du i hvertfall høre hva som foregår.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd det å! Jeg skjønner jeg ikke helt på den markøren..

 

den første modusen er semi-auto, den andre rebound ball, den tredje tre ball burst og til slutt: full auto. (dette er det som står i manualen på min ION XE) Har du blackheart? dette kan kanskje ha andre moduser og funksjoner? hvis ikke tror jeg ikke jeg kan hjelpe deg videre... men prøv deg fram, det var slik jeg fant ut av alt sammen.

 

lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...