Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var gøy å spille igjen nå.

Kjente ikke noe i foten som jeg vridde sist jeg spilte (13. Desember), og Dye Rotor'en fungerte utmerket.

Eneste var led'en som er litt vel kraftig. Har tusjet innsiden av bryteren nå, så den lyser ikke like kraftig.

Satser på jeg kjøper speedfeeden til den rimelig kjapt.

 

Jeg skjøt hull i magasinet til en av spillerene og, jeg burde kansje sagt at han var skutt, men magasinet var det eneste jeg kunne se. Og løpet da selvfølgelig, men valgte magasinet da det er et lettere mål. :p

Det var bare et 69,- magasin, så jeg ble ikke lei meg.

Lenke til kommentar
Det var gøy å spille igjen nå.

Kjente ikke noe i foten som jeg vridde sist jeg spilte (13. Desember), og Dye Rotor'en fungerte utmerket.

Eneste var led'en som er litt vel kraftig. Har tusjet innsiden av bryteren nå, så den lyser ikke like kraftig.

Satser på jeg kjøper speedfeeden til den rimelig kjapt.

 

Jeg skjøt hull i magasinet til en av spillerene og, jeg burde kansje sagt at han var skutt, men magasinet var det eneste jeg kunne se. Og løpet da selvfølgelig, men valgte magasinet da det er et lettere mål. :p

Det var bare et 69,- magasin, så jeg ble ikke lei meg.

 

Håper du har chronet markøren din, så det var dårlig magasin og ikke at du skøyt med over 300fps (250 om det var reball).

Lenke til kommentar

Croner alltid markøren min før spill. Lå på rundt 290 fps.

Det gikk ikke hull der jeg skjøt (i siden), men i en av skjøtene.

Det var nok et dårlig magasin. Jeg var jo og forholdsvis nærmed. (ca 2 meter)

Skulle jo sagt at han var skutt, men det er ikke alltid folk går med på det.

 

CissaM

Grunnen til at jeg ikke ble lei meg, er jo at hvis han krever erstatning eller noe, så er det ikke mange kronene jeg må ut med.

Det er jo alltid kjedelig å få ødelagt utstyr når man spiller, men det skjer.

Har jo klart å knekke halve feednecken på DXS Pulsen min. Og ettter det jeg har funnet på nett så lages ikke deler til disse lengre. Må vel til å mekke meg en ny feedneck på jobb.

Lenke til kommentar

Jøss, aldri lagt merke til denne tråden før ^^

er selv en er selv en ganske ivrig paitballspiller, men bor dessverre ikke spesielt sentralt med tanke noe paintballklubb, men vi skal etablere ny klubb i her i nærmiljøet til våren, har fått et lite område å spille å :D bare følte for å meddele det :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...