Gå til innhold

Hva med en Gamer.no publicserver? (CS)


Hva med en Hw.no publicserver/servere  

368 stemmer

  1. 1. Hva med en Hw.no publicserver/servere

    • - Ja, en counter-strike 1.6-server publicserver hadde vært fint!
      137
    • - Ja, en counter-strike: source-server publicserver hadde vært fint!
      65
    • - Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumserverene.
      106
    • - "Ja takk begge deler" (som Ole brum sier det) :)
      59


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har snakket en del med Tor-Steinar fra gamer.no nå, og litt med Ueland, men om det blir noe av, det vet vi ennå ikke.

De gidder selvfølgelig ikke sette opp en server, som bruker båndbredde og maskinkraft, hvis de ikke får noe tilbake.

Men jeg håper iallefall vi får en sjangse. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Tror ikke akuratt dette er førsteprioriteringen til Gamer.no, dessverre. Merkelig at de ikke innser at de kan få en del brukere, og flere besøk om de lager en liten gamingportal. Gamer.no burde satset på å være norges største "gamingcommunity", mener nå jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En hva hvis vi som brukere får fingeren ut å setter sammen et eller annet å får opp to servere, en 1.6 server og en CS:S server et eller annet sted og drifte den selv siden det ikke kommer til å skje i nærmeste framtid fra gamer.no eller hw.no.

 

Jeg kunne gjerne ha vært med på å spytte inn noen kroner for å få hostet en server et eller annet sted med en ok linje og en server som takler trafikken.

Jeg kan ikke fatte å begripe at dette ikke skulle være noe problem egentlig, folk har liggende så vanvittig mye hardware til overs i disse dagene at det skulle da ikke være noe som helst problem å få smekket opp en server et eller annet sted.

 

 

 

Edit: I mellomtida så har man opprettet Prosjekt [email protected] så vi får en framgang i dette. Ser vist ut som man må dra lasset selv hvis det skal skje noe.

Lenke til kommentar
Vil ha 1.6 server! :)

6138240[/snapback]

Forøvrig er det flere som spiller Source enn 1.6 i følge undersøkelsen i CS-forumet. Så om det blir lagd (en) server(e) burde det være en til Source og en til 1.6...

6138909[/snapback]

ja,så enig,siden jeg spiller 1.6 og source,0 problem om det blir cs 1.6 server,men håper på css server,p.g.a spiller mere source en 1.6.....

Lenke til kommentar
En hva hvis vi som brukere får fingeren ut å setter sammen et eller annet å får opp to servere, en 1.6 server og en CS:S server et eller annet sted og drifte den selv siden det ikke kommer til å skje i nærmeste framtid fra gamer.no eller hw.no.

 

Jeg kunne gjerne ha vært med på å spytte inn noen kroner for å få hostet en server et eller annet sted med en ok linje og en server som takler trafikken.

Jeg kan ikke fatte å begripe at dette ikke skulle være noe problem egentlig, folk har liggende så vanvittig mye hardware til overs i disse dagene at det skulle da ikke være noe som helst problem å få smekket opp en server et eller annet sted.

 

 

 

Edit: I mellomtida så har man opprettet Prosjekt  [email protected] så vi får en framgang i dette. Ser vist ut som man må dra lasset selv hvis det skal skje noe.

8881556[/snapback]

Er ikke hw.no sponsa fra noen butikk kjede® elns,i såfall kan man jo spørre de,og friste de med reklamasjon på serveren(e)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
En hva hvis vi som brukere får fingeren ut å setter sammen et eller annet å får opp to servere, en 1.6 server og en CS:S server et eller annet sted og drifte den selv siden det ikke kommer til å skje i nærmeste framtid fra gamer.no eller hw.no.

 

Jeg kunne gjerne ha vært med på å spytte inn noen kroner for å få hostet en server et eller annet sted med en ok linje og en server som takler trafikken.

Jeg kan ikke fatte å begripe at dette ikke skulle være noe problem egentlig, folk har liggende så vanvittig mye hardware til overs i disse dagene at det skulle da ikke være noe som helst problem å få smekket opp en server et eller annet sted.

 

 

 

Edit: I mellomtida så har man opprettet Prosjekt  [email protected] så vi får en framgang i dette. Ser vist ut som man må dra lasset selv hvis det skal skje noe.

8881556[/snapback]

 

hadde ikke vært dom med det ;)

 

da hadde det ikke blitt noe whining om at "ååh bare 1.6 server :( ååh"

 

så jeg er enig i at vi kunne hatt en source og 1.6 server ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...