Gå til innhold

Hva med en Gamer.no publicserver? (CS)


Hva med en Hw.no publicserver/servere  

368 stemmer

  1. 1. Hva med en Hw.no publicserver/servere

    • - Ja, en counter-strike 1.6-server publicserver hadde vært fint!
      137
    • - Ja, en counter-strike: source-server publicserver hadde vært fint!
      65
    • - Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumserverene.
      106
    • - "Ja takk begge deler" (som Ole brum sier det) :)
      59


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumeserverene."

Dette ble min stemme. Håper på å få slutt på de sporadiske beskjedene om at jeg er blitt lempet ut av forumet pga overbelastning.

6155143[/snapback]

Helt enig. Det er tydeligvis behov for oppgraderinger andre steder, så inntil man har overflod med penger bør man prioritere andre ting fremfor "CS server".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Om det blir satt opp en CS:S-server, men ikke en 1.6-server, eller vice versa,  hadde man aldri hørt slutten på kvininga. Støtter derfor Ole Brumm i denne saken, selv om jeg spiller desidert mest CS:S :)

6173689[/snapback]

*bump*

Enig der. CS:S folka vil klage om det blir en 1.6 server og vice versa.

Lenke til kommentar

Det hadde vært utrolig fett med en egen cs server 1.6, men om det skulle vært public, ser jeg ikke vits i det. Om det skulle bli en egen stil over det, måtte man nesten ha lagt inn Steam_id ticket som catch-gamer har, for spes. å få hw folk inn der. Ev. ett passord som lå lagret i denne tråden...

Lenke til kommentar
Det hadde vært utrolig fett med en egen cs server 1.6, men om det skulle vært public, ser jeg ikke vits i det. Om det skulle bli en egen stil over det, måtte man nesten ha lagt inn Steam_id ticket som catch-gamer har, for spes. å få hw folk inn der. Ev. ett passord som lå lagret i denne tråden...

6256300[/snapback]

Ikke-medlemmer kan jo også se denne tråden da :-p

Lenke til kommentar
De som vil spille CS kan vel gjøre det på en av de andre millionene av servere? Så bruker vi heller pengene på noe annet, kanskje slik at man slepper den "forumet er overbelastet meldingen".

6222090[/snapback]

Finnes vel millioner andre forum også? :)

6259641[/snapback]

 

 

CS servere er "a dime a dozen". Det er ikke dette forumet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...