Gå til innhold

Hva med en Gamer.no publicserver? (CS)


Hva med en Hw.no publicserver/servere  

368 stemmer

  1. 1. Hva med en Hw.no publicserver/servere

    • - Ja, en counter-strike 1.6-server publicserver hadde vært fint!
      137
    • - Ja, en counter-strike: source-server publicserver hadde vært fint!
      65
    • - Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumserverene.
      106
    • - "Ja takk begge deler" (som Ole brum sier det) :)
      59


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Å leie en server i en eller to måneder burde da funket.

Siden CS 1.6 som sagt har fått flest stemmer så måtte det da blitt en CS 1.6 server, men da kommer det enda ett spørsmål.

 

Hvor mange slots trenger vi?

Skal man ha en god publicserver koster det 999,- for 16 slots publicserver i en måned.

Det koster 1099,- for 20 slots i en måned, og det koster 1199,- for 24 slots i en måned.

 

Etter min mening burde 16 slots holde, siden denne serveren bare skal vare i en måned,

og om dette blir veldig populært, kunne man leid en større server senere.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Jeg hadde helt glemt denne threaden her. Takk for at den ble bumpet opp så jeg kom på den:)

 

On-Topic: Det må da være mulig å opprette en server for dette bruket. Skal se om jeg muligens kan raske sammen litt hardware til uke 40 (da vkbb ferdiggjør fiberen til meg) og se om jeg kan få satt opp en server. Dog, det er en smal sak å sette opp en CS:S server og jeg håper virkelig at hardware.no eller Co gamer.no. Det vil jeg tro at det kan bli en økt interesse for nettstedet ellers også.

Lenke til kommentar
Kjempeflott at du er positiv til dette b-real. :)

Tror dette kan bli populært!

6875438[/snapback]

Det er noe jeg også tror skjønner du og jeg syns det er rart at gamer.no(hardware.no) ikke har valgt å satt opp et slikt tilbud for jeg kan garrantere at med denne brukermassen somn er på hardware.no så kommer det til å bli MANGE som kommer til å spille på serveren. Og når de ser det så vil jeg nok tro at gamer.no kan komme seg litt opp og ikke bare være et sted for spillnyheter og diskusjon men et samfunn som der folk også kan spille sine yndlingspill online rett og slett :)
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Etter hva jeg har fått med meg har forumet fått nye servere, så nå er det vel større sjangs for en publicserver?

 

Men over til noe helt annet.

Hva om gamer.no, sa ja til å starte en CS 1.6/CS:S-klan, med navnet til gamer.no?

Om dette skulle skje, måtte gamer.no gi ansvaret for klanen til en slags trener, som hadde ansvaret for klanen.

Denne treneren måtte da opprettet en kanal på quakenet, og begynt å se etter folk til denne klanen.

Hvis alt dette hadde klaffet, kunne klanen begynt å spille cuper, cb-matcher, og lignende, og blitt store.

 

Og etter hva jeg vet, er det mange klaner i cs-norge som blir sponset med både warservere og publicservere, så hvorfor skulle ikke gamer.no bli sponset?

Dette hadde gitt god reklame til serverleverandøren, og gamer.no.

 

Siden vi allerede har tenk så lang inn i fremtiden, kan vi tenke enda lenger.

Etter en god stund, når medlemmene av denne klanen har spilt mye sammen, blitt godt kjent og slikt, kunne de dratt på LAN, eller dataparty.

HW-LAN, TG, pluss mange andre større LAN. Gamer.no vil bli godt kjent, og mange flere besøkende.

 

Hva tror dere om dette?

Selv tror jeg dette kan funke. Å starte en ny klan er ikke noe problem, ikke i det heletatt.

Det største problemet er vel å få med gamer.no.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...