Gå til innhold

Hva med en Gamer.no publicserver? (CS)


Hva med en Hw.no publicserver/servere  

368 stemmer

  1. 1. Hva med en Hw.no publicserver/servere

    • - Ja, en counter-strike 1.6-server publicserver hadde vært fint!
      137
    • - Ja, en counter-strike: source-server publicserver hadde vært fint!
      65
    • - Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumserverene.
      106
    • - "Ja takk begge deler" (som Ole brum sier det) :)
      59


Anbefalte innlegg

Det er som de fleste vet en egen Counter-Strike-del i forumet vårt, og det er en god del aktive brukere der.

Jeg regner med at de fleste spiller mixer og matcher jevnlig, og en god del spiller vel mye public.

Derfor tenkte jeg, om harware.no-gruppen har råd til noe slikt:

 

- Er det noen mulighet for at Gamer.no kunne satt opp en egen publicserver?

 

Det har flere ganger vært brukere som har leid seg egne servere, for så å legge ut serverens ip her, og det har vært brukere innom serverene jevnlig.

Et par eksempler er denne tråden, og denne tråden angående ett "online 17. mai" tog.

 

Kanskje det kunne vært aktuelt å sette opp en poll med alternativer som:

- "Ja, en publicserver hadde vært fint!"

- "Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumeserverene."

 

Men så er det ett viktig spørsmål, som egentlig burde taes etterhvert, men jeg tar det opp nå:

- Skal det være en counter-strike 1.6-server, eller en counter-strike: source-server?

 

Håper på positiv respons fra både brukere og moderatorer. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er én nettside i hw-nettverket som skulle stått i spissen for dette, så måtte det selvsagt vært gamer.no - de har vel allerede endel andre servere? Trackmania, Battlefield..?

 

For øvrig henger jeg meg på "Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumserverene" ;)

Lenke til kommentar
Hvis det er én nettside i hw-nettverket som skulle stått i spissen for dette, så måtte det selvsagt vært gamer.no - de har vel allerede endel andre servere? Trackmania, Battlefield..?

 

For øvrig henger jeg meg på "Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumserverene" ;)

6137801[/snapback]

Støtter det at det måtte blitt gamer.no sin sak.

Om dette er feilpostet, vennligst flytt tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Vil ha 1.6 server! :)

6138240[/snapback]

Forøvrig er det flere som spiller Source enn 1.6 i følge undersøkelsen i CS-forumet. Så om det blir lagd (en) server(e) burde det være en til Source og en til 1.6...

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...