Gå til innhold

Hva med en Gamer.no publicserver? (CS)


Hva med en Hw.no publicserver/servere  

368 stemmer

  1. 1. Hva med en Hw.no publicserver/servere

    • - Ja, en counter-strike 1.6-server publicserver hadde vært fint!
      137
    • - Ja, en counter-strike: source-server publicserver hadde vært fint!
      65
    • - Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumserverene.
      106
    • - "Ja takk begge deler" (som Ole brum sier det) :)
      59


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamer.no svarer ikke på mail, og ingen har gitt noe skikkelig svar på om det har vært publicserver før, så jeg vet egentlig ikke jeg. Men det er mange som sier det, så det vel vært det en gang. Synes det er tåpelig av gamer.no. Enten bruker de lang tid på å drøfte det, eller så driter de bare i det. Jeg håper på det første.

 

gamer har fått seg 1,6 server - Sånn, da er det bekreftet. Gamer.no hadde CS-server en gang i tiden. (Takk til Sipi for å ha funnet tråden <3)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

At den serveren ikke slo an var vel fordi den var veldig dårlig konfigurert. :)

 

Hvis gamer.no rådfører seg litt med oss forumbrukere før de setter opp server, så tror jeg det vil bli bra. Og samtidig "ansetter" noen av de mer seriøse forumbrukerne av CS-delen på forumet her til å være admins på serveren (som også bør kunne spille mye på den).

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Vi har kjørt en boks før som ble brukt til spillserver, de ble ikke veldig mye brukt. Vi prioriterte det heller ikke da og valgte å avslutte det. Det er heller ingen planer per i dag om å starte opp med spillservere igjen.

 

Selvsagt kan det skje i fremtiden i en større skala enn tidligere, da tipper jeg brukerene vil få det med seg. Men som skrevet er det ingen planer om det nå.

Lenke til kommentar

Tror en eventuell 1.6 server hadde slått bedre an nå(hvis, som jeg har sagt, gamer.no hadde konfigurert den skikkelig).

 

Red.

Altså, en CS server krever ikke så mye maskinressurser, og dere har en veldig god linje. Så jeg synes dere hvertfall burde sette opp en liten server for å teste interressen, det trenger jo ikke være store greiene. Folk kommer til å spille der likevel selv om pingen er litt dårlig fordi man treffer på forumfolk. Er hyggeligere å spille med forumfolk enn masse ukjente fjortisser. Og samarbeider dere med oss forumbrukere litt mer så tror jeg en eventuell server vil bli veldig bra.

 

At den forrige serveren ikke slo an var rett og slett fordi den var ekstremt dårlig konfigurert. Dessuten var det lenge siden og interressen er helt sikkert annerledes nå.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Med mye publicspilling, så har jeg noen tips;

-Ikke cs_-maps, enten "aim/fun"-maps (aim_map, aim_map_usp, aim_awp etc.) eller vanlige maps (de_dust2, de_nuke, de_inferno).

-Bruk AMXX, og ikke for mange tulleplugins.

-Deathmatch-servere er populære.

-Legg inn High Ping Kicker (HPK) og AFK KiSS.

-Kort roundtime for å unngå camping.

-Ikke annsett slappekåte drittunger som admins.

 

Edit: Denne posten burde vel kanskje flyttes til CS-forumet òg?

Endret av Sipi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...