Gå til innhold

Hva med en Gamer.no publicserver? (CS)


Hva med en Hw.no publicserver/servere  

368 stemmer

  1. 1. Hva med en Hw.no publicserver/servere

    • - Ja, en counter-strike 1.6-server publicserver hadde vært fint!
      137
    • - Ja, en counter-strike: source-server publicserver hadde vært fint!
      65
    • - Nei, det er rent sløseri, bruk heller pengene på forumserverene.
      106
    • - "Ja takk begge deler" (som Ole brum sier det) :)
      59


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vel gått ann å kjøre en public-server på Hardware.no-gruppens servere,

men de har vel nok å takle med forumet, man ser jo at det blir mer og mer trafikk her, så det vil vel være uaktuelt.

 

Det neste alternativet måtte være å leie en server, av for eksempel Gameserver.no.

 

Det er logisk nok dyrere for flere slots (spillerplasser) på serveren.

 

*Hos Gameserver.no koster det 4999,- for 16 slots i ett år.

*Hos Gameserver.no koster det 5799,- for 20 slots i ett år.

(Dette er for counter-strike 1.6)

 

*Hos Gameserver.no koster det 4999,- for 16 slots i ett år.

(Dette er for counter-strike: source. Her er det kun mulig med 16 slots)

Og for "oss", burde vel egentlig 16 slots holde,

så da kan man beregne at det koster 5000,- for en server, hvilket som helst "slag", i ett år.

 

- Siden dette er et så stor forum, kunne det vel være mulighet for noe slags rabatt, eller "spons". Forumet kunne reklamert, enter på forumet eller på serveren for serverhosten. Jeg skal ikke si noe helt sikkert, men jeg tror også at brukeren XoRc driver en del med counter-strike-servere.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Aldri en regel uten unntak :)

 

Ikke spore av nå. Jeg stemte på en CS:Source-server. Jeg er gjerne for begge deler også, da CS:1.6 ikke krever så mye. Både av penger og systemkrav. Kan noen administrerende/en i ledelsen bekrefte noe? Eller trenger vi flere stemmer? Hva vil skje videre? Trenger dere noen til å passe på de som spiller? Vi trenger noen til å ta initiativ. Jeg kan gjerne se for meg at jeg gjør noe for denne/disse serveren/serverne :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
We wants both. Men hva med en hw.no-clan? :D

6146100[/snapback]

Hvis ikke jeg tar helt feil, saa har hw.no-styret sagt at de ikke vil la en klan bruke navnet deres :)

6146187[/snapback]

Vi prøvde jo å starte en clan en gang... ble bare surr... neon som ville ha bedre clan, ingen kunne samtidig osv.

Lenke til kommentar
Vil ha 1.6 server! :)

6138240[/snapback]

Forøvrig er det flere som spiller Source enn 1.6 i følge undersøkelsen i CS-forumet. Så om det blir lagd (en) server(e) burde det være en til Source og en til 1.6...

6138909[/snapback]

Blir dumt å si dette! Det er nesten dobbelt så mange som spiller CS 1.6, som de som spiller CS:S. Men selvfølgelig - hvis disse serverne skal bare være åpne for medlemmer på forumet, kan man se på den undersøkelsen. : )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...