Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

3 avsnitt i innlegget over kan jeg skrive under på .

Her må alle som driver moderering være mere konsekvent men også rettferdig .

Personlig her jeg opplev noen tilfeller der det har blir oppfattet som krangling mellom 2 personer uten at det var det og dermed har begge fått advarselpoeng

 

Når man spør noen hvorfor man driver med mobbing , trakassering el.l så er det ikke krangling

Derimot så prøver den ene brukeren å finne ut hva som er galt ( selv om han/hun kan være litt kvass i de orden som skrives )

Slike ting burde dere moderatorer klare se bedre i stedet for å beskylde begge for å taksere hverandre

 

Personlig er jeg at den oppfatning at de som steller til bråk ikke holdes skult , samt at alle ser årsaken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er ikke lett å være fullstendig objektiv hva gjelder saker på forumet. Det er mennesker som selv deltar, som er moderatorer og administratorer.

 

Om det er spesielle brukere eller moderatorhendelser du tenker på anbefaler jeg at du tar opp dette med Admin slik at de kan vurdere om noen har blitt favorisert :)

Lenke til kommentar

Jeg for min del synes det er viktig at både administratorer, moderatorer og alle andre som måtte ha noen spesiell funksjon her husker på at man ikke skal favorisere brukere eller velge ut enkelte man er ute etter...

 

Om det er enkelte man er ute etter, er det kanskje en grunn til det. Gjengangere...som man kaller det. Er mange av dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke lett å være fullstendig objektiv hva gjelder saker på forumet. Det er mennesker som selv deltar, som er moderatorer og administratorer.

 

Om det er spesielle brukere eller moderatorhendelser du tenker på anbefaler jeg at du tar opp dette med Admin slik at de kan vurdere om noen har blitt favorisert :)

 

Hvis man favoriserer og er ute etter enkelte, hva har man da gjøre ved makten uansett om det er som veileder, moderator eller administrator? Burde ikke minstekravet for en slik posisjon være å være objektiv!?

Lenke til kommentar

 

Hvis man favoriserer og er ute etter enkelte, hva har man da gjøre ved makten uansett om det er som veileder, moderator eller administrator? Burde ikke minstekravet for en slik posisjon være å være objektiv!?

 

Er man "ute etter noen" ser jeg det heller som at man passer ekstra godt på dem i og med at vedkommende bruker bare er på forumet for å lage bråk og være troll. Vedkommende legger da opp til det selv. Og slike bør jo "passes på" i mine øyne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvis man favoriserer og er ute etter enkelte, hva har man da gjøre ved makten uansett om det er som veileder, moderator eller administrator? Burde ikke minstekravet for en slik posisjon være å være objektiv!?

 

Har du saker med enkeltmoderatorar du ikkje får løyst mellom deg og moderatoren, så kan du ta kontakt med meg.

Lenke til kommentar

 

Er man "ute etter noen" ser jeg det heller som at man passer ekstra godt på dem i og med at vedkommende bruker bare er på forumet for å lage bråk og være troll. Vedkommende legger da opp til det selv. Og slike bør jo "passes på" i mine øyne.

 

Det er ikke det det er snakk om her. Jeg snakker om moderatorer ol. som kun er ute etter brukere fordi de ikke liker dem.

Lenke til kommentar

 

Det er ikke det det er snakk om her. Jeg snakker om moderatorer ol. som kun er ute etter brukere fordi de ikke liker dem.

 

Jeg tviler vel på at det skjer så mye. Hvis man ikke til stadighet er troll og idiot...hvorfor skulle man ikke bli likt liksom? Eller i det minste hatt et nøytralt forhold?

Det er jo de som troller og oppfører seg som tullinger og til stadighet lager bråk som ikke blir likt. Men de blir jo ikke likt av andre brukere heller.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så blir man kompiser med noen og danner grupper.

Da oppstår det mange grupper , der noen grupper liker hverandre mens andre grupper blir mislikt

 

Inne i disse gruppene kan det være moderatorer som liker noen og misliker andre

 

Da får man en effekt av dette der noen brukere blir lit dårligere behandle en andre

Detter ubevist fra moderator sin side

Det er likevel et problem for de som føler det

Lenke til kommentar

Det er større sjanse for at me reagerer mot eit innlegg av ein brukar som det støtt og stadig blir reagert mot, enn ein brukar me nesten aldri ser sånt frå.

 

Det er umogleg å definere retningslinjene godt nok til at det blir "rettferdig".

 

Nemlig. Akkurat det jeg prøvde å forklare lenger opp med hensyn til "gjengangere".

Lenke til kommentar

 

Jeg tviler vel på at det skjer så mye. Hvis man ikke til stadighet er troll og idiot...hvorfor skulle man ikke bli likt liksom? Eller i det minste hatt et nøytralt forhold?

Det er jo de som troller og oppfører seg som tullinger og til stadighet lager bråk som ikke blir likt. Men de blir jo ikke likt av andre brukere heller.

 

Da har du ikke møtt på en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...