Gå til innhold

Hva kan vi gjøre bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns dere kan begynne å gi tilbakemeldinger på en del forslag nå slik at vi føler at dere tar dere tid til forslag, jeg har ofte opplevd at slike tråder som dette her har dabbet av fordi dere ikke har gitt forslagene våre respons, også har vi ikke kommet noen vei. Og dette er en av de tingene dere kan bli bedre på altså: Gi raskere og bedre respons og svar.

 

Nytt forslag: Jeg vil gjerne se "unike visninger" vi har jo i dag "visninger" men jeg vil gjerne ha "unike" slik at en bruker telles som en visning uantsett hvor mange refresh brukeren tar, det unike visningstallet, kan jo stå i samme kolonne som "visninger" i parentes, slik som dette: 23455 (376)

Lenke til kommentar
mulig det er sagt:

kan dere gjøre sånn at vi  kan se våre egne bilder/avatar

 

argument: når jeg ser gjennom tråder ser jeg ofte på bilder for å se hvem som ha skrevet, da er det greit å se sin egen avatar :)

 

jeg bøyer meg gjerne for bedre mot argumenter

 

 

:)

5701820[/snapback]

Eg har alltid sett min avatar, kan dette ha noko å gjere med at du ikkje har ein avatar? :p

Lenke til kommentar
mulig det er sagt:

kan dere gjøre sånn at vi  kan se våre egne bilder/avatar

 

argument: når jeg ser gjennom tråder ser jeg ofte på bilder for å se hvem som ha skrevet, da er det greit å se sin egen avatar :)

 

jeg bøyer meg gjerne for bedre mot argumenter

 

 

:)

5701820[/snapback]

Eg har alltid sett min avatar, kan dette ha noko å gjere med at du ikkje har ein avatar? :p

5701846[/snapback]

:blush:

hahahahahahahaha

 

jaja, der kan man se :lol:

 

vel: hvordan legger man til avatar da... siden det jeg har gjort sansyneligvis har faila? :p

 

tar det med et smil

 

edit: det er under avatar ja og ikke personlig bilde :blush:

tror vi bare glemmer det med å se egen avatar :p

Endret av dudee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Man burde vel egentlig ikke få opp hvor mange sletta poster man har når man ser på poststatistikken?

 

OT-baren  ( 676 )

PHP ( 412 )

(...)

Papirkurven ( 14 )

Lenke til kommentar
Føler at underkategoriene gjør forumet mer rotete; noe som det ikke var før.

5685428[/snapback]

Syns jeg også . Skjønner ikke hvorfor overklokkingsdelen gikk bort (bare fordi overklokking.no slo seg sammen med hw.no ??) og falt under "underforum". Det er mye vanskligere å finne nå.

Lenke til kommentar
Jeg syns dere kan begynne å gi tilbakemeldinger på en del forslag nå slik at vi føler at dere tar dere tid til forslag, jeg har ofte opplevd at slike tråder som dette her har dabbet av fordi dere ikke har gitt forslagene våre respons, også har vi ikke kommet noen vei. Og dette er en av de tingene dere kan bli bedre på altså: Gi raskere og bedre respons og svar.

 

Nytt forslag: Jeg vil gjerne se "unike visninger" vi har jo i dag "visninger" men jeg vil gjerne ha "unike" slik at en bruker telles som en visning uantsett hvor mange refresh brukeren tar, det unike visningstallet, kan jo stå i samme kolonne som "visninger" i parentes, slik som dette: 23455 (376)

5701782[/snapback]

Jeg føler at mitt første avsnitt bare har fått mer og mer rett de siste 3 dagene :) .... Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Akkurat den merket jeg meg også. Den store bevegelsen stjeler veldig mye oppmerksomhet. At den ikke passer inn i resten av designet merket jeg også meg.

 

Kan dere ikke sette litt strengere krav til reklamebannerene slik at de ikke blir så iriterende at vi må filtrere de bort. Jeg vil ikke, men tar reklamen over slik som på resten av verdens nettaviser vil jeg og sikkert flere gjøre det.

Lenke til kommentar

Fjern 14-tegnsregelen.

 

Det er tåpelig. Ærlig talt så virker det som om dere fant på regelen, bare fordi dere tenkte det kanskje det hadde vært lurt å lage en ny regel i samme slengen som dere oppgraderte forumet. Jeg har aldri sett noen uttale seg om at det er for mange korte svar her på forumet. Var det virkelig et problem at enkelte innlegg var under 14 tegn?

Lenke til kommentar
Fjern 14-tegnsregelen.

 

Det er tåpelig. Ærlig talt så virker det som om dere fant på regelen, bare fordi dere tenkte det kanskje det hadde vært lurt å lage en ny regel i samme slengen som dere oppgraderte forumet. Jeg har aldri sett noen uttale seg om at det er for mange korte svar her på forumet. Var det virkelig et problem at enkelte innlegg var under 14 tegn?

5728641[/snapback]

 

Helt enig. Hvis hensikten skal være at alle skal skrive skikkelige svar, må den i så fall økes til 100 ords-regelen. Hvorfor akkurat 14-tegn er det som skal til for å gi et skikkelig svar skjønner jeg ikke. Hvis 10 tegn er for lite, er 14 tegn også for lite.

 

De som er ute etter å spamme klarer jo uansett å elegant komme seg unna regelen, ved å slenge på en ekstra smily.

Lenke til kommentar

Det har kommet veldig mange gode tilbakemeldinger i tråden, og det vil bli vanskelig å få svart alle. Men jeg får starte et sted her.. :)

 

Hei!

 

Jeg har lyst på underforum i Diskutér spill og tilbehør - Generelt. Slik at det blir:

 

Diskutèr spill og tilbehør.

Underforum: PS2, PS3, Xbox360 osv.

 

Jeg synes dette hadde vært fint, isteden for at folk poster alt i den kategorien som har med spill og gjøre (PC har sin egen kategori).

Det hadde blitt kanskje ryddigere, hva synes dere?

 

:)

5652405[/snapback]

 

Det foregår en diskusjon rundt forumstrukturen under spill her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522686 :)

 

 

Vet jeg ikke blir tatt seriøst når jeg sier at jeg vil ha frames forumet igjen, men jeg sier det likevel
Siden den generelle båndbredden har økt for brukerene de siste året har meningen med et frames forum blir mindre og mindre.

 

Men hvis su er på jakt etter en "ren" side kan jeg jo henvise deg hit:

https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php

 

 

Man kan også lage en litt annen variant av denne.

 

Alle brukere som er registrert før 2003 f.eks. kan få tilgang til et lukket område. Eller at brukere som har 0% av advarsel baren sin kan får tilgang til et lukket område, eller at de som har x antall on-topic innlegg får tilgang, osv.

Vi kommer ikke til å opprette egne lukkede forumer i denne omgang.

 

 

OMG, jeg kom nettop på det beste. Hva med å organisere det slik de har gjort det på www.bit-tech.net? Der har de skilleborder med navn på de ulike kategoriene. Da kan hardware kategoriene stå øverst her, da dette står (innlysende nok) hardware.no nærmest. I tillegg liker jeg bit-techs organisering av prosjekt-loggene, hvor det er separate kategorier for posting av bilder av mod(d)ereringen, og tilbakemeldingene.
Vi har valgt å gå vekk fra en stor forside med oversikt over alle forumene, for med over 200 forumer vil det føre til at mange vil måtte vente veldig lenge på å i det hele tatt, forsiden da ble fort 1-2 MB.

 

 

24 timers ventetid for nye medlemmer før de får poste sitt første innlegg.
Det vil føre til at alle som har problemer med maskinen ikke vil få den hjelpen de kommer hit for å få. (et eksempel).

 

24 timers venting vil heller ikke føre til at brukerene leser retningslinjene bedre.

Per i dag er registreringen ganske så vanskelig av seg, og det er ikke utenkelig at vi gjør om på det sstemet i de nærmeste dagene.

 

 

Forlenge teksten der du ster highlights over tråder på forsiden. Det er jo omtrent umulig og lese en valig forum emne tekst på forsiden nå. Dette bør bli forbedret. Har jo vært slik før og ...

Kan du utdype litt hva du tenker på her, hvilken forside? :)

 

 

Er ikkje vel ikkje alle kategoriar som kjem på Siste 24? For eksempel OL-tråden som ligg på sport kjem ikkje på siste 24, men trådar i Film\TV er der.

Innlegg fra Off topic forumet kommer ikke frem i siste 24 timer med indre du selv velger det.

 

# 37

Lenke til kommentar
kunne dere lage et eget forum/topic under nettverk; konfig av router elns?
:thumbup: Støttes fulgt ut. Trenger en opprydding der.

+ Internetleverandører

+ P2P-programmer

+ sikkert mange til

 

Samt noen oppskrifter (annonseringer) i toppen, f.eks:

- Koble nettverkskabel

- Forward av porter

- ++

Endret av Pingla
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...