Gå til innhold

Hva kan vi gjøre bedre?


Anbefalte innlegg

Helt øverst til høyre i hvert innlegg står det f.eks "Post #178". Hva med å oversette dette til norsk som med alle andre knapper: "Innlegg #178"

5749494[/snapback]

er det slik de gjør sånn at de "hopper" ned til post, det har jeg lurt på lenge

5749520[/snapback]

Hvis du trykker på lenken får du en direktelink til det aktuelle innlegget.

 

Kan "Publish" og "Withdraw"-knappene i bloggen oversettes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet blir at at når noen brukere forlater forumet ønsker de å fjerne sine spor på forumet, slette sine egne poster når de forlater forumet. Ofte bare poste og slette for å øke postcunt.

 

har vært en del uheldige episoder med slike tilatelser før, å det er bare å raportere en post så rydder de høyere makter opp.

5749228[/snapback]

ta bort post count?

5749398[/snapback]

 

Det har de jo prøvd, og vi husker vel alle hvordan det gikk :p

5749412[/snapback]

når gjor de det da?

5749416[/snapback]

 

Det ble gjort i forbindelsen med oppgraderingen og den nye adressen til forumet, hvor vi fikk diskusjon.no.

Lenke til kommentar
mulighet for å slette emner og innlegg(sine egne) hvis feilpostet. det vill gjort forumet ryddigere?

5749183[/snapback]

Er det strengt tatt så mange feilpostar og trådar på dette forumet at dette er nødvendig? Tar ikkje lange tida å rapportere ein feil post eller tråd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Man burde kunne slette egen post HVIS ingen har skrevet der :)

5772250[/snapback]

 

Det er noe du må si til de som lager IPB at de burde implementere ;)

Lenke til kommentar
snip

 

 

Kommer dere med en oppsummering og en dato for når dere fikser disse tingene ?

 

Hadde håpt søkefunksjonen hadde blitt fiksa, slik at jeg kan søke i fred, uten å få opp beskjed at jeg ikke kan bruke ord\tallrekker som er mindre enn 3 i lengden(f.eks. en fillm alà "doom 3", eller "DFI Lanparty UT NF3 Ultra-D" eller andre ord).

5664375[/snapback]

Jeg rekner med å få satt i gang med litt vedlikedhold som får søkemotoren opp å kjøre igjen i natt, da vil støtte for 3 (evnt 2) tegns søkeord komme på plass igjen.

Lenke til kommentar
Har laget tre nye til fritt bruk av HW.no:

10x10 pixler:

12x12 pixler:

14x14 pixler:

5659252[/snapback]

 

Absolutt smart!:)

 

12x12 pixlers versjonen ble litt for fremtredene, men 10x10 pixler ser ut til å passe bra, den har jeg forøvrig lagt ut nå.

5773241[/snapback]

 

Takk det var herlig.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
(...)

5659252[/snapback]

Absolutt smart!:)

12x12 pixlers versjonen ble litt for fremtredene, men 10x10 pixler ser ut til å passe bra, den har jeg forøvrig lagt ut nå.

5773241[/snapback]

 

Flotters. Det lille ikonet er tilogmed større enn musepekeren nå :D (Ja, jeg har veldig liten musepeker)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Forresten, vi burde fått noen klarere signatur-regler, spesielt med tanke på spoilertag. Har sett brukere som har hatt langt over ti linjer i en spoiler-tag, men har ikke rapportert noe siden jeg ikke vet om det er lov eller ikke. Kunne dere sagt noe om det og lagt til noe info i retningslinjene?

 

 

EDIT:

 

Det burde også blitt strengere regler på "stillingsannonser" i programmeringsdelen av forumet. Det kommer stadig vekk noen innom feks. PHP-forumet og spør om noen har lyst å kode <insert long list here> for en rimelig penge. Slike annonser bude blitt postet i dette forumet, istedenfor å komme inn i andre forum og forvente noen skal gjøre det nesten gratis. Noen enige?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Forresten, vi burde fått noen klarere signatur-regler, spesielt med tanke på spoilertag. Har sett brukere som har hatt langt over ti linjer i en spoiler-tag, men har ikke rapportert noe siden jeg ikke vet om det er lov eller ikke. Kunne dere sagt noe om det og lagt til noe info i retningslinjene?

 

 

11. Signaturer er maks 4 linjer. Ingen bilder i signaturen.
Som det står, 4 linjer maks uansett. En periode tillot vi at spoilere kunne brukes men det sluttet vi med. Men skal se om vi ikke kan endre pnkt 11. bittelitt så det vises.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er spoilere i signatur nå med andre ord forbudt?

5960726[/snapback]

 

De burde være det, selv om man putter inn en spoiler som "den 4. linja" vil den uansett ta mer plass. En eller annen i forumstyret burde sette seg ned en gang han har tid og lage en liten funksjon som gir feilmelding om du forsøker å putte ulovlige ting i avataren, hadde spart styret og moderatorer for mye tid vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har lyst på en funskjon som kan slette valgfrie tråder fra "Mine Innlegg".

5961263[/snapback]

 

Har blitt tatt opp utallige ganger, og hver gang er svaret: "Bruk favoritter-funksjonen istedet."

Lenke til kommentar
11. Signaturer er maks 4 linjer. Ingen bilder i signaturen.
Som det står, 4 linjer maks uansett. En periode tillot vi at spoilere kunne brukes men det sluttet vi med. Men skal se om vi ikke kan endre pnkt 11. bittelitt så det vises.

5960295[/snapback]

Hva er poenget med det? Spoiler taggen tar jo bare en linje, og det er vel det som er poenget med begrensningen - at det ikke skal "dominere" innlegget.

Å forby spoiler-tag blir litt som å forby linker til nettsider med mer enn 4 linjer. :roll:

 

Men det skulle vært en tilsvarende BBCode, hvor du kunne velge hva som skulle stå i "linken". Hadde vært en genial måte å f.eks. gi mulighet for å hardware specs i signatur ("Klikk her for å se hardwaren min")

Lenke til kommentar
11. Signaturer er maks 4 linjer. Ingen bilder i signaturen.
Som det står, 4 linjer maks uansett. En periode tillot vi at spoilere kunne brukes men det sluttet vi med. Men skal se om vi ikke kan endre pnkt 11. bittelitt så det vises.

5960295[/snapback]

Hva er poenget med det? Spoiler taggen tar jo bare en linje, og det er vel det som er poenget med begrensningen - at det ikke skal "dominere" innlegget.

Å forby spoiler-tag blir litt som å forby linker til nettsider med mer enn 4 linjer. :roll:

 

Men det skulle vært en tilsvarende BBCode, hvor du kunne velge hva som skulle stå i "linken". Hadde vært en genial måte å f.eks. gi mulighet for å hardware specs i signatur ("Klikk her for å se hardwaren min")

5963184[/snapback]

 

Personlig synes jeg spoiler-tagen i seg selv er visuelt forstyrrende, men en diger hvit firkant, så jeg kunne tenkt meg at det ikke var lov med det i det hele tatt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hva er poenget med det? Spoiler taggen tar jo bare en linje, og det er vel det som er poenget med begrensningen - at det ikke skal "dominere" innlegget.
Se denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483752

 

Personlig synes jeg spoiler-tagen i seg selv er visuelt forstyrrende, men en diger hvit firkant, så jeg kunne tenkt meg at det ikke var lov med det i det hele tatt.
Sign me on! Endret av Pingla
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...