Gå til innhold

Hva kan vi gjøre bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Startet og bruke 3dstudiomax for ca 2 måneder siden. kunne kansje vært greit med en egen 3d kategori.

kunne tenkt meg og ha et større (animert?) bilde enn 6kB.. men regner med at det er for og ha det ryddig og kjappest mulig at denne begrensningen er her..?

O.o

5661355[/snapback]

 

Jeg stemmer for at vi forbyr brukere med "usynlige" brukernavn, slik som han over som har et mellomrom eller noe i den duren. Det var rett og slett bare irriterende.

Lenke til kommentar

Ikke så stort problem, men irriterende:

 

- Åpner forumet via akam.no eller https://www.diskusjon.no/index.php?s=akam.no .

- Får da opp "Digital foto og video" som forumside.

- Går fra denne og til "Hardware" via Forumkategoriene.

- Går så til f.eks "Nettverk".

- Leser noen innlegg i "Nettverk" og velger "Markér kategorien som lest".

- Havner da tilbake til "Digital foto og video". :mad:

- Vil gjerne tilbake til "Nettverk". :cry:

 

Kan dette fikses? Bruker Diskusjon.no-skin'et.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kom på en ting til jeg skulle ønsket det kunne blitt gjort noe med, og det er å endre slik at mellomrom i poster blir omgjort til " ", hvis ikke vil mer enn et mellomrom bare vise som ett. Se her for eksempel.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg der ex0n! Jeg har dog funnet en løsning, men den er noe tungvint.

 

Se her! Denne teksten har egentlig mange mellomrom ! ! !

Men det ser jo ikke slik ut.

 

Men det kan vi gjøre noe med om vi putter teksten ovenfor inn i "Code"

Se                 her! Denne teksten          har             egentlig   mange      mellomrom    !     !    !
Men  det   ser        jo ikke   slik         ut.

 

Så poster jeg innlegget og tar bort code'n og det blir seendes slik ut:

Se                 her! Denne teksten          har             egentlig   mange      mellomrom    !     !    !

Men  det   ser        jo ikke   slik         ut.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
snip

 

 

Kommer dere med en oppsummering og en dato for når dere fikser disse tingene ?

 

Hadde håpt søkefunksjonen hadde blitt fiksa, slik at jeg kan søke i fred, uten å få opp beskjed at jeg ikke kan bruke ord\tallrekker som er mindre enn 3 i lengden(f.eks. en fillm alà "doom 3", eller "DFI Lanparty UT NF3 Ultra-D" eller andre ord).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Forresten, jeg skulle veldig gjerne sett at både de 3 første og de 3 siste sidene ble listet på flersidige tråder. Slik det er nå i mine innlegg vil feks SO4 bli 1, 2, 3, 4931. Hvis jeg da har vært borte ett kvarter må jeg først gå inn på side 4931 og så bla tilbake. Hadde vært bedre om de ble listet slik: 1, 2, 3 ... 4929, 4930, 4931. Er irriterende å måtte bla seg tilbake, spesielt på de tidspunktene når forumet er litt tregt.

Lenke til kommentar
Forresten, jeg skulle veldig gjerne sett at både de 3 første og de 3 siste sidene ble listet på flersidige tråder. Slik det er nå i mine innlegg vil feks SO4 bli 1, 2, 3, 4931. Hvis jeg da har vært borte ett kvarter må jeg først gå inn på side 4931 og så bla tilbake. Hadde vært bedre om de ble listet slik: 1, 2, 3 ... 4929, 4930, 4931. Er irriterende å måtte bla seg tilbake, spesielt på de tidspunktene når forumet er litt tregt.

5667820[/snapback]

Kanskje det hadde holdt med 1 ... 4929, 4930, 4931 ? Så tar det ikke numereringen så mye plass. Jeg vil tro det er få som vil trykke seg inn på side 2 og 3. Som regel har man enten ikke lest tråden i det hele tatt og vil velge side 1 eller man har lest i tråden og vil mest sannsynlig inn på en av de tre siste sidene.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt før, ad di jeg ikke gadd gå gjennom hele tråden, men ang redigering av innlegg; På et annet forum jeg er medlem på, har de det sånn at man kan redigere en gang innen 10 min (tror jeg) uten at det vil stå at innlegget er redigert.

Ofte ser man en eller annen pissefeil først etter at innlegget er postet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vet ikke om det er nevnt før, ad di jeg ikke gadd gå gjennom hele tråden, men ang redigering av innlegg; På et annet forum jeg er medlem på, har de det sånn at man kan redigere en gang innen 10 min (tror jeg) uten at det vil stå at innlegget er redigert.

Ofte ser man en eller annen pissefeil først etter at innlegget er postet

5670805[/snapback]

 

Syns det er greit at man ser at et innlegg har blitt redigert, spesielt på et så stort forum som dette. Grunnen er at innen de ti minuttene har gått har kanskje 4-5 personer svart på innlegget, og hvis du da kommer for å svare og det er blitt endret vil du bare kunne lese en masse svar som ikke gir deg noen betydning, uten å vite hvorfor liksom :p

 

At det står at innlegget er redigert er bare en fin funksjon, selv om det bare er en liten skrivefeil.

 

Forresten burde det være mulig å fjerne sin egen blogg, jeg husker jeg oppretta den en gang men man kan jo ikke fjerne den etterpå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...