Gå til innhold

Hva kan vi gjøre bedre?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Personlig synes jeg spoiler-tagen i seg selv er visuelt forstyrrende, men en diger hvit firkant, så jeg kunne tenkt meg at det ikke var lov med det i det hele tatt.

 

AtW

5963255[/snapback]

 

Er nettopp hva jeg også mener, både spoiler og quote i signatur stjeler for mye oppmerksomhet, blir nesten det samme som med bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg spoiler-tagen i seg selv er visuelt forstyrrende, men en diger hvit firkant, så jeg kunne tenkt meg at det ikke var lov med det i det hele tatt.

 

5963255[/snapback]

For så vidt sant det (selv om andre tillatte BBkoder er like/mer forstyrrende), men forstod det slik at årsaken til at det ikke skal tillates er fordi teksten den inneholder kan bli lenger. Det er i så fall et håpløst argument, da det er brukeren selv som velger om han vil se denne teksten.

 

Dessuten, å endre spoiler taggen til å bli minimalt forstyrrende er gjort på 2 minutter... :whistle:

 

Eller enda bedre, som jeg nevnte i forrige innlegg, en "custom" bbkode med tilnærmet samme funksjon. På den måten kan folk ha lange signaturer, og samtidig gjøre signaturen mindre forstyrrende. Vinn-vinn-situasjon ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fjern 14-tegnsregelen.

 

Det er tåpelig. Ærlig talt så virker det som om dere fant på regelen, bare fordi dere tenkte det kanskje det hadde vært lurt å lage en ny regel i samme slengen som dere oppgraderte forumet. Jeg har aldri sett noen uttale seg om at det er for mange korte svar her på forumet. Var det virkelig et problem at enkelte innlegg var under 14 tegn?

5728641[/snapback]

Det var tidligere et problem ja. Det skader ikke å skrive litt mer utfyllende svar som oftest. :) Vi har heller ikke sett noen spesiell grunn til at vi ikke skal ha minimumskrav på postene da det eneste det har ført til er lengre poster. (forruten de som klager over regelen)

 

 

Jawohl: Vi stenger brukerkontoer når vi blir bedt om det. Poster blir selvfølgelig ikke slettet med mindre det er særskilte grunner til det da hele meningen med forumet forsvinner hvis vi skal slette alle postene hver gang en bruker vil avslutte kontoen sin.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Denne bumpes og jeg noterer ned forslag for å jobbe videre med dem. I tillegg til at jeg kan informere litt og kanskje sette igang en ny generell diskusjon rundt hva som kan forbedres.

 

Følgende er notert:

  • Det ønskes en søkemulighet for å søke på en bestemts brukers innlegg i en bestemt tråd.
  • Mine innlegg må forbedres. Dette jobbes det med.
  • Egen overklokkingskategori.
  • Omstrukturering av spilldelen. Dette jobbes det med
  • Mapper øverst med hovedkategoriene listet.
  • "Mine tråder" knapp i menyen
  • Siste 24 timer - mulighet for å sortere etter kategori - Jobbes med.
  • Mindre kaotisk struktur - Vil bedrive litt brainstorming og starte en generell diskusjon rundt dette om kort tid.
  • Oppradere til neste forumversjon - Jeg tror det er planer om dette. Men det er opp til drift å avgjøre.
  • Mer statistikk - Jobbes med, kommer om kort tid.
  • Forumkategorioppramsing
  • Fjerne bold fra teksten underforum.
  • Utvide med flere kategorier - Jobbes til stadighet med.

Det er bare til å mase, jeg legger det til i arbeidslisten.

Lenke til kommentar

Svarer i quote med rød skrift

Denne bumpes og jeg noterer ned forslag for å jobbe videre med dem. I tillegg til at jeg kan informere litt og kanskje sette igang en ny generell diskusjon rundt hva som kan forbedres.

 

Følgende er notert:

  • Det ønskes en søkemulighet for å søke på en bestemts brukers innlegg i en bestemt tråd. - Lite tillegg og/eller rettelse: Det er ønsket at en i en boks som denne, skal kunne trykke på tallet for dermed bli sendt til den aktuelle brukerens x antall poster i den aktuelle tråden.

  • Mine innlegg må forbedres. Dette jobbes det med. - Syns at du i den anledning skal prøve å presse på litt for å få søkefunksjon integrert. (Egen tråd om dette)

  • Egen overklokkingskategori. - Ingen formening om hva som bør skje på den fronten.

  • Omstrukturering av spilldelen. Dette jobbes det med - Men altfor tregt...

  • Mapper øverst med hovedkategoriene listet. - ?

  • "Mine tråder" knapp i menyen - Støttes

  • Siste 24 timer - mulighet for å sortere etter kategori - Jobbes med. - Bra

  • Mindre kaotisk struktur - Vil bedrive litt brainstorming og starte en generell diskusjon rundt dette om kort tid. - Veldig bra, men hvordan går det med ideen min som jeg nevnte for deg?

  • Oppradere til neste forumversjon - Jeg tror det er planer om dette. Men det er opp til drift å avgjøre. - Det er planer om å gjennomføre dette i løpet av året, men til ubestemt tid.

  • Mer statistikk - Jobbes med, kommer om kort tid. - Veldig bra.

  • Forumkategorioppramsing - Min ide og den støttes selvfølgelig. Skulle gjerne sett en liknende løsning hvertfall.

  • Fjerne bold fra teksten underforum. - Syns ikke det skal fjernes.

  • Utvide med flere kategorier - Jobbes til stadighet med. - Bedre struktur og/eller bedre muligheter for å finne frem i form av andre løsninger, bør skje før det blir flere kategorier.

Det er bare til å mase, jeg legger det til i arbeidslisten.

8358686[/snapback]

Veldig fint at du tok opp igjen denne tråden Dotten, jeg er meget fornøyd med jobben du gjør der oppe. Trodde oppfordringer som dette var delvis glemt ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561830&hl= )

Lenke til kommentar

[*]Omstrukturering av spilldelen. Dette jobbes det med - Men altfor tregt...

 

Det eneste vi venter på er "go" fra TST. Så det skjer nok om ikke så lenge.

 

[*]Mindre kaotisk struktur - Vil bedrive litt brainstorming og starte en generell diskusjon rundt dette om kort tid. - Veldig bra, men hvordan går det med ideen min som jeg nevnte for deg?

Ingen respons internt så langt.

 

 

[*]Utvide med flere kategorier - Jobbes til stadighet med. - Bedre struktur og/eller bedre muligheter for å finne frem i form av andre løsninger, bør skje før det blir flere kategorier.

 

Vi har kapasitet til å ha to tanker i hodet på en gang. Vi har nå tatt tak i kategoriønskene som er fremmet de siste par månedene og dette er ikke til hinder for eventuell strukturelle endringer. De tas med i beregningen (som eksempelvis man kan se i forslaget til "omstrukturering av Multimedia" hvor de nye kategoriene vil komme samtidig med omstrukturering. Såfremt vi gjennom fører det (noe det ser ut til) :)

 

 

Trodde oppfordringer som dette var delvis glemt ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561830&hl= )

8360703[/snapback]

 

Intet er glemt, men vi har en lang arbeidsliste. Det vil bli tatt en del diskusjoner rundt alle forslagene som er kommet fremmover. Kapasiteten er økt, noe som gjør det lettere å få fortgang i sakene. Forhåpentligvis finner dette sted uten for mye bryderi for våre brukere :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...