Gå til innhold

Hva kan vi gjøre bedre?


Anbefalte innlegg

Da hardware går sterkt imot piratkopiering tviler jeg på at det å vise til p2p programmer er noe som blir gjort.

5734735[/snapback]

Og når ble p2p automatisk piratkopiering? Hvorfor er ikke den store tråden om DC++ stengt, for eksempel? Hvorfor stenges ikke trådene med spørsmål om hvordan man setter opp Azureus? Fordi det er diskusjon om programmet, ikke hvor man skaffer piratvare. En viss forskjell. Skal man forby det kan man også forby diskusjon om hvordan man åpner porter i routere, eller i hele tatt hvordan man kommer seg på nett. Det kryr jo av ulovlige ting.

 

Fjern 14-tegnsregelen.

5728641[/snapback]

Støttes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt, men la meg omforumulere meg litt :)

 

P2P har mange sider, det blir brukt til mye å selvsagt kan det lages en tiopic om slikt, men jeg mente vel mer at hardware.no ikke kommer til å lage noen guide på dette da det er på kanten av hva de har lov til å gjøre.

 

 

14-tegnsregelen har en mening, vi slipper meningsløse innlegg her og der, men selvsagt er det plasser hvor du kan svare på under 14 tegn, men da vil det være mulig å formulere seg på en litt annen måte slik at man kan gi et utdypende svar på over 14-tegn.

Lenke til kommentar
Først å fremst fjerne reklame som er på toppen av forumet. Denne er ny idag? UTROLIG plagsom å ser på.

5717082[/snapback]

 

Helt enig og ser den nå er kommet til tross for at slik reklame "IKKE" skulle komme :) Nok en gang ser en konsekvensen av at idalismen er borte og kapitalen har overtatt styringen av også dette forum . :hmm:

Lenke til kommentar

Reklamefritt forum hadde vært en fin ting :)

 

Men siden forumet trenger inntekter og disse for tiden kommer fra reklame, så hadde det vært fint å kunne betale seg bort fra reklamen :-)

 

Og at man da kunne betale for forskjellige tidsrom, en dag, en uke, en måned, tre måneder et år osv.

 

Det hadde vært kjekt, så kunne folk støtte forumet uten å se reklame :-)

Lenke til kommentar
gjør at man ikke kan bruke ordet nigger!

det er helt unødvendig

5747862[/snapback]

 

Sensurering har lite for seg, man kan alltid finne erstatningsord, og det er dessuten lett å komme rundt det. Og er det virkelig et problem? Søkte på det i forumet, og blant de første innleggene var det bare saklig diskusjon, ikke var det mange treff heller, tatt i betraktning mengden poster i forumet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Problemet blir at at når noen brukere forlater forumet ønsker de å fjerne sine spor på forumet, slette sine egne poster når de forlater forumet. Ofte bare poste og slette for å øke postcunt.

 

har vært en del uheldige episoder med slike tilatelser før, å det er bare å raportere en post så rydder de høyere makter opp.

Lenke til kommentar
Problemet blir at at når noen brukere forlater forumet ønsker de å fjerne sine spor på forumet, slette sine egne poster når de forlater forumet. Ofte bare poste og slette for å øke postcunt.

 

har vært en del uheldige episoder med slike tilatelser før, å det er bare å raportere en post så rydder de høyere makter opp.

5749228[/snapback]

ta bort post count?

Endret av Jawohl
Lenke til kommentar
Problemet blir at at når noen brukere forlater forumet ønsker de å fjerne sine spor på forumet, slette sine egne poster når de forlater forumet. Ofte bare poste og slette for å øke postcunt.

 

har vært en del uheldige episoder med slike tilatelser før, å det er bare å raportere en post så rydder de høyere makter opp.

5749228[/snapback]

ta bort post count?

5749398[/snapback]

 

Det har de jo prøvd, og vi husker vel alle hvordan det gikk :p

Lenke til kommentar
Problemet blir at at når noen brukere forlater forumet ønsker de å fjerne sine spor på forumet, slette sine egne poster når de forlater forumet. Ofte bare poste og slette for å øke postcunt.

 

har vært en del uheldige episoder med slike tilatelser før, å det er bare å raportere en post så rydder de høyere makter opp.

5749228[/snapback]

ta bort post count?

5749398[/snapback]

 

Det har de jo prøvd, og vi husker vel alle hvordan det gikk :p

5749412[/snapback]

når gjor de det da?

Endret av Jawohl
Lenke til kommentar
Problemet blir at at når noen brukere forlater forumet ønsker de å fjerne sine spor på forumet, slette sine egne poster når de forlater forumet. Ofte bare poste og slette for å øke postcunt.

 

har vært en del uheldige episoder med slike tilatelser før, å det er bare å raportere en post så rydder de høyere makter opp.

5749228[/snapback]

ta bort post count?

5749398[/snapback]

 

Ærlig talt, skal jeg ikke få "skryte" av all tiden jeg har sløst bort her? :) Synes postcounten gir nyttig informasjon.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...