Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

UFC 2009 og Red Faction demo kom for noen dager siden. UFC 2009 demoen hadde jeg gledet meg til i årevis mens Red Faction hadde jeg ikke hørt om.

 

UFC demoen vet jeg ikke helt hva jeg synes om.

 

Red Faction demoen var helt awesome. :p Rått at de har fått til så bra grafikk samtidlig som alt er destructible, og infoen på slutten av demoen angående 30 våpen, 30 biler etc. virket også imponerende. Og sandbox designen var veldig forfriskene i den typen spill.

trur jeg skal skaffe meg Red Faction når det kommer ass, hva er realise for det da??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hei, noen flere enn som som enda har problemer med den helvetes marketplacen, har kjøpt meg noen nye spill i det siste. Men nei da, får bare spilt dem offline pga at Xboxen ikke klarer å laste ned updates heller. Kan ikke laste ned, komme inn på Market place eller laste ned updates til spill. Begynner å bli fly forbanna etterhvert. Ringte til Xbox support i dag. Fikk bare beskjed om at eg må åpne portere. Det har eg gjort for 2 måneder siden og eg har NAT:OPEN. Må ringe dem idiotene i morgen å få frem hva som er galt her....

Lenke til kommentar

Bare for å riste litt liv i tråden her, kan jeg nevne at Madballs ... in Babo: Invasion, Tour de France 2009 og Monkey Island SE kom ut i går.

 

Monkey Island (800 MS-points) er jo en skikkelig godbit, spesielt for de som har vært borti Guybrush Threepwoods eventyr tidligere.

 

Babo: Invasion (800 MS-points) er et lystig splatter-skytespill med rullende baller, som uten tvil vil gi masse multiplayer-moro når 16 spillere, eller baller om du vil, braker sammen på et lite område. Du kan også velge å spille med avataren din, noe som kan gi ekstra mye moro.

 

Sist kommer Tour de France 2009 (800 MS-points), som er en slags lettversjon av Cyanides Pro Cycling Manager, med kun TDF som spillbart, i tillegg til noe reduserte valgmuligheter i løpet. Kun for sykkelfans!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Shadow Complex kommer senere i dag.

 

1200 MS Points(og vel verdt det ifølge en rekke anmeldelser)

Her i Norge burde det kostet rundt 3000 ms points, hvis man skal sammenligne det med God og xbox live medlemsskaps priser.

 

anyway: Lost Planet 2 demo skal være ute nu: http://www.gameswire.net/news/lost-planet-...le-now_256.html

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...