Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Halo Wars:

 

Kontrollen var helt grei, men det jeg ikke fant var hvordan man kunne lage squads som jeg imidlertid synes er noe av det viktigste i en RTS.

 

Artig at de lot oss prøve så mye i demoen, campaign, tutorial, skirmish med begge sidene osv.

 

Men synes spillet var alt for simpelt. Hadde sikkert vært akseptabelt for 10 år siden, men ikke nå. Dessuten gikk det alt for hakkete for min smak.

Lenke til kommentar

Halo Wars er helt ok, hadde ikke så høye forventninger til spillet.

Jeg synes det blir for dumt at alt må bygges på en "platform", noe som også gjør at det er begrenset hvor mye man kan bygge. Dårlig utvalg av alt, kjøretøy, krigere, bygninger. Dumme mangler, som for eks Spartan kan ikke hoppe ut av kjøretøyet du kaprer, fikse squad og elendig med max units. Jeg følte at uansett hvordan taktikk jeg prøvde på, så endte jeg opp med den samme tilslutt. Det mest idiotiske er vanskelighetsgraden og AIen, selv om jeg spiller på Heroic så angriper dem ikke supply basen til venstre, etter at jeg har tatt over (jeg har ingen forsvar). Heroic blir altfor lett, etter en runde tutorial, hoppet jeg rett på skirmish heroic, klarte det fint på første forsøk. Satser på at Legendary kommer i fullversjonen.

Skal noen ha et strategispill, velg heller Red Alert 3.

Om jeg hadde kjøpt Halo Wars, hadde det kun vært for de sinnsyke cutscenene og historien.

Demoen får 7/10 av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...