Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Herregud, kjærlighetslivet mitt kunne ikke vært bedre <3 Møtte drømmejenta for 4 måneder siden, og har siden bare blitt mer og mer forelsket. De siste par ukene har vært litt vanskelige, men nå går alt supert igjen.

 

Er det normalt å fortsatt være hodestups forelsket etter fire måneder? Jeg har aldri følt sånn for noen lengre.

 

<3<3<3<3<3

7399256[/snapback]

Jeg er fortsatt utrolig forelska i kjæresten min. Vi har vært sammen i 11 måneder, så jeg tror ikke det er så unormalt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært sammen med samboeren min i 3 år og fremdeles kribler det i magen når jeg får melding fra han og jeg føler meg bare mer og mer forelska for hver dag. Jeg skjønner ikke meg helt på det med at forelskelse bare skal vare i 1 til 2 år.

Det kan være at vår forelskelse bare øker fordi vi startet forholdet som utrolig gode venner og bestemte oss for å satse 100% for vennskapet vårt ville bli ødelagt uansett hvis tafsingen fortsatte...ikke har avstanden vært noe problem heller da vi traff hverandre i det vi flyttet inn i samme kollektiv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Har all verdens tid til det jeg.. er så dønn lei av å sitte her med pc'en hele dagen, og ikke spiller jeg noe serlig heller..

 

btw: sitter her å koser meg med ny mus :D

7400564[/snapback]

Høres jo ikke ut som du er singel. :p

7401724[/snapback]

 

Joda, de har jo friheten til å kose med ny mus stadig vekk! Verre med de som har dame, de er stuck med den samme...

Lenke til kommentar
Herregud, kjærlighetslivet mitt kunne ikke vært bedre <3 Møtte drømmejenta for 4 måneder siden, og har siden bare blitt mer og mer forelsket. De siste par ukene har vært litt vanskelige, men nå går alt supert igjen.

 

Er det normalt å fortsatt være hodestups forelsket etter fire måneder? Jeg har aldri følt sånn for noen lengre.

 

<3<3<3<3<3

7399256[/snapback]

4 mnd? Jeg har vært hodestups i over 18 mnd;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...