Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er vi i noe av den samme tilstanden nå da :)'

 

Fikk nettopp høre at hun var glad i meg. Jeg smelter helt for denne jenta. Gleder meg til hun kommer på besøk til meg :) Har lyst til å sove med henne, hver natt :love:

7412150[/snapback]

 

 

very nice..mhm..smelter er ordet ja =) eg reiser 20:30 imorra, skulle gjerne sovet med ho every day eg også:p får nesten lyst å dimme militæret og berre reise heim og finne jobb:P haha:P men eg får holde ut:P

Lenke til kommentar

Hva syntes dere jenter er en grei "frekvens" på kontakt med personer som har potensiale til å bli mer enn bare en venn? Er en person som ikke er så alt for flink til å være den til å ta initiativ til å ta kontakt med noen, bare for å snakke.. Blir gjerne til at jeg tar kontakt kanskje 2-3 ganger iløpet av en uke, og er som regel hvis jeg har noe jeg skulle ha sagt/lurer på.. Oppfatter dere dette som om jeg er uinteressert, eller... ?

Lenke til kommentar

Greit nok når man begynner å nærme seg ett forhold, men snakker nå om i begynnelsen av noe.. Dvs, begge har vist interesse for hverandre, og har holdt på å skje ting (var også da jeg som trakk meg unna, grunnet personlige årsaker akkurat der og da.. Tror ikke hun vet grunnen til hvorfor jeg ikke kysset henne når hun ba meg om det :p)

Det jeg egentlig lurer på, er om hun kan oppfatte det som om jeg ikke er interessert hvis jeg ikke er litt pågående..

Lenke til kommentar

Jeg er kanskje ikke den rette til å svare, da jeg er ekstremt sosial av meg.. Men jeg har daglig kontakt med flere jenter, og særlig hvis det er noe på gang.. Da kan det være bortimot 50 sms, pluss MSN de dagene jeg ikke treffer personen. Og om jeg treffer dem, er det likevel elektronisk kontakt ellers på dagen, som regel helt til sengetid.

Men som sagt, jeg er nok et ekstremt tilfelle. Men ingen ser ut til å ha hatt noe imot det.. ;)

Et viktig poeng er at jeg likevel ikke maser da, SMS går annehvert begge veier, jeg maser ikke om jeg ikke får svar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...