Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck, er deppa om dagen, han jeg bor med på hybel har fått seg dame nå, så hun er her hele tiden, og de gjør selvfølgelig det kjærester gjør, koser. Har fått så sykt trang til å elske noen i det siste, å ikke minst å bli elsket, å da hjelper det ikke noe at han har fått kjærest.

Burde vel egentlig være gla for hans del, men klarer det bare ikke :(

Lenke til kommentar

Har en mistanke om at han jeg bor på hybel med også har bruker her på forumet, derfor skreiv jeg som gjest..... fan, så jævlig lenge siden jeg har kost meg skikkelig med en jente :/ Starten av et forhold er så kos, når man er nyforelsket og alt er topp, han jeg bor med er så gla om dagen, og jeg blir bare mer og mer deppa :(

Lenke til kommentar
Huff ja og humøret mitt svinger med damene sitt... :thumbdown:

7390524[/snapback]

Du bør kanskje finne ei som viser den interessen du er ute etter. Å ikke ei som snakker til deg som om hun ikke bryr seg.

 

Når jeg liker noen, som liker meg. Så setter jeg pris på om jeg faktisk merker det. Ikke at jeg bare blir satt i bakerste rekke. Men overdrivelse kan jo også være ille.

Lenke til kommentar
Jaja vi får nå se... Er egentlig ikek sammen med noen nå så. Var bare muligheter for å bli det. Men ser ikke sånn ut nå. Men håper da i det lengste at det er en god grunn til at hun ikke svarer meg. Penere og mer spretten jente skal du lete lenge etter...

7390544[/snapback]

Ikke vær så negativ da. Bli deprimert av negative folk. Det ordner seg skal du se, med hun eller med en annen.

Lenke til kommentar
Jaja vi får nå se... Er egentlig ikek sammen med noen nå så. Var bare muligheter for å bli det. Men ser ikke sånn ut nå. Men håper da i det lengste at det er en god grunn til at hun ikke svarer meg. Penere og mer spretten jente skal du lete lenge etter...

7390544[/snapback]

Ikke vær så negativ da. Bli deprimert av negative folk. Det ordner seg skal du se, med hun eller med en annen.

7390574[/snapback]

 

Hehe.. stakkar du skulle lest bloggen min du.

 

Neida har det egentlig fint, men er litt overkant spennende å vente på å få en melding.

Blir liksom sliten av det.

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...