Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ble Forføreren. Yeah, right...  :p

Fikk 57 på likestilling, 52 på lidenskap, 45 på vennskap og 38 på ansvar. Skjønner ikke hva jeg har gjort for å komme så galt ut på ansvar...

7410962[/snapback]

Hvis alle menn og kvinner i mislykkede ekteskap også hadde skjønt det så ville det ikke gått så galt likevel :)

Lenke til kommentar
Hvis alle menn og kvinner i mislykkede ekteskap også hadde skjønt det så ville det ikke gått så galt likevel  :)

7410977[/snapback]

Jeg egner meg jo tydeligvis ikke i et ekteskap. :)

Virker som jeg scorte lavt på alt... :hmm: Mulig fordi jeg stort sett bare klikket litt rundt i midten, man må kanskje være veldig enig eller veldig uenig innimellom for at det skal gi noe særlig utslag. Bah! Blås i tester. Jeg vet jeg er perfekt, og det er det som teller. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jepp, jeg tror du må i ekstremverdiene for å få store utslag. Men jeg tror det er forholdet mellom de forskjellige verdiene (likestilling etc) som gjør utslaget på hvilken type du er, og det er vel strengt tatt det aller viktigste.

Lenke til kommentar
sitter her å tenker nå.. skippa en fest bare for at jeg ikke er i humør..

 

nå angrer jeg, for virker som at x'n min faktisk er på den festen..

 

Gjør ingenting riktig jeg.. vil bare se henne..

7410497[/snapback]

 

Du må rett å slett gi slipp mann! Slik som det virker på meg, så er du alt for opptatt av å treffe henne konstant.

Du må la henne få litt fred, og ikke kontakt henne hele tiden. Slik du holder på nå kommer det ingenting godt ut av. Let it go!

Lenke til kommentar
Solefald, lenge siden sist :)

 

Åssen går det da ? Blir det noen kjærlighet med hun ? Du må oppdatere oss :)

7407058[/snapback]

 

Ja er en stund siden, har ikkje tid til noke teknologisk tidsfordriv lenger:P

kom igjen fra ho no, vært helt konge, møttes kl 14, og har hatt det knall gøy sia da, ledd masse, prata masse, eg prøvde å kysse ho, som gikk mykje bedre enn forvente, så det vart ganske mykje klining og kosing=) og vi skal møtes i morra igjen, cant wait:D har blitt helt hekta på den dama.. =)

Lenke til kommentar
har blitt helt hekta på den dama.. =)

7412078[/snapback]

Damer fanger deg i klora sine. Er på vei til å oppleve det selv. Men det er veldig, veldig koselig :)

7412095[/snapback]

 

jepp, er veldig veldig koslig, trur ikkje eg har opplevd noke så bra som det her hittil vertfall =)ho sa idag at ho føler at ho kan være 100% seg sjøl, og kan si alt til meg, at eg får ho til å gå å glise dagen lang, smiler nesten konstant.at ho tenker på meg ofte. +++++ masse koslige ting:D så det her går riktig vei =)

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...