Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida har det egentlig fint, men er litt overkant spennende å vente på å få en melding. 

Blir liksom sliten av det.

7390589[/snapback]

Alltid gøy å få meldinger fra den du liker. Men det blri fort kjedelig om du får det hele tiden.

7390630[/snapback]

 

 

Ja men er ikke så morsomt når det går for lenge mellom hver melding heller.

Kan jo vere at jeg sente litt mange. Er arbeidsledig og kjeder meg liksom litt om dagen :!:

Lenke til kommentar
Alltid gøy å få meldinger fra den du liker. Men det blri fort kjedelig om du får det hele tiden.

7390630[/snapback]

Word Neppeboy!

Spesielt om de er überl33th4x0r mobilbrukere og må bruke mye av tiden din på å svare på meldinger, derfor setter jeg pris på MSN, da har man både kamera og jeg vet ikke om mange jenter som skriver kjappere enn meg :wee:

Lenke til kommentar
Mkay, får sende litt mindre meldinger da.

7390648[/snapback]

 

Send ivei :)

 

Word Neppeboy!

Spesielt om de er überl33th4x0r mobilbrukere og må bruke mye av tiden din på å svare på meldinger, derfor setter jeg pris på MSN, da har man både kamera og jeg vet ikke om mange jenter som skriver kjappere enn meg :wee:

7390650[/snapback]

Svært så ubetl33t du var idag da. Jeg sa faktisk at det er gøy i en viss grad. Får jeg fem meldinger på 1min så dauer jeg.

 

Å jeg tror kanskje julie kan skrive fortere enn meg på msn. Men det veit jeg ikke. Bryr meg heller ikke så særlig mye om det :p

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Mkay, får sende litt mindre meldinger da.

7390648[/snapback]

 

Er ikke akkuratt überhaxxor. Men sendte ofte en del meldinger før hun svarte. Hun brukte ganske lang tid på å svare siden hun har vert litt optatt i det siste. Men men dette var siste meldingen jeg fikk på msn etter dette var det ingenting: :) fint det.. I morgen skal jeg spille kamp treningskamp.. men ingenting onsdag.. :)men nå må eg opp å spise.. Vi får snakkes :)

Lenke til kommentar
Neppe: Ja, jeg rævkjører deg på å skrive. Haha. Vil du ha en snute i ryggen?

Ehh :!:

7390693[/snapback]

Nei, men takk for tilbudet. Neste gang blir uten snute og foreldre på naborommet

 

Aquidon: Får jeg ikke svar, så sender jeg hvertfall ikke en haug meldinger ;) Det kan jo fort oppfattes som mas.

7390693[/snapback]

Du har sånn immunitet i plagsomhet. Dvs, send så mange du gidder. Iallefall for min del.

Lenke til kommentar
Neppe: Ja, jeg rævkjører deg på å skrive. Haha. Vil du ha en snute i ryggen?

Ehh :!:

 

Aquidon: Får jeg ikke svar, så sender jeg hvertfall ikke en haug meldinger ;) Det kan jo fort oppfattes som mas.

7390693[/snapback]

 

En annen ting "jeg kom på". Har ringt henne en del også men hun tar ikke telefonen. Lurer på om hun rett og slett har rotet den bort. Er det normalt og bare ignorere folk helt for å få de vekk. Hun kan jo bare si at hun ikke er intresert.

Lenke til kommentar
Ja men bare sånn helt plutselig uten forvarsel?? Skjønner ikke noe jeg :ermm:

7390866[/snapback]

Værså snill ta et hint.

 

Det er ikke alltid lett å si at man ikke vil mer.

7390878[/snapback]

 

 

Hva er det forresten som er så vanskelig med å skrive sry ikke intresert lenger?

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...