Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Hva er det forresten som er så vanskelig med å skrive sry ikke intresert lenger?

7391063[/snapback]

Ikke alle som liker å skuffe folk.

 

Prøv det selv.

 

Jeg har en "fan" (Ikke vifte nei), som konstant sier hun er glad i meg osv. Jeg liker det ikke, men jeg later bare som ingenting å ignorerer det. Hun gir seg aldri, å jeg vill ikke si piss off til henne for å si det sånn.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snip

 

 

Jenter er merkelige skapninger. Hadde ei jeg snakket med på daglig basis. Initiativ ble tatt av begge, og det fort til mer enn bare meldinger. Kino, film, kos og det som følger med.. Snakket sammen daglig, og var sammen ved enhver mulighet i flere måneder, før plutselig hun ble veldig opptatt med alt mulig. Følte at jeg måtte ta mer og mer initiativ.. Gikk som det gjerne går når jeg føler det er bare jeg som tar initiativ, jeg begynte å gi faen. Sluttet å sende meldinger, og fikk ingen tilbake.. Snakker om å gå fra Hot to Cold.. Snakker med henne nå maks en gang i uka, hvorav tidligere i uka hun lurte på om jeg ville dra på kino med henne.. Sa som det var, at det ikke passet så bra denne uka, men at hu sikkert kunne bli med meg og kammeratene mine på kino (som vi hadde planlagt før hun spurte).. Fikk kanskje som svar, som vanlig.. Spurte før vi skulle bestille billetter om hun ville være med eller ikke, null svar.. Sendte vel en 3 mldinger iløpet av kvelden, før vi endelig bestilte.. Ikke noe svar, og ikke hørt fra henne siden..

 

Hmm, sklei vel litt ut det der, men poenget var at jenter ikke er lette å forstå seg på..

Lenke til kommentar
12 dager til jeg ser nydelige igjen, og det er leeenge =/ Vurderer å droppe norsk heldagsprøve for å få vært sammen med henne den natta også..

7391750[/snapback]

12 dager er ikke lenge, lille venn.

Det er 3 uker til jeg ser min kjære igjen og ikke engang det er lenge.

Ekte kjærlighet overvinner tid og avstand enkelt

Lenke til kommentar
Jepp, NSB, diverse busselskaper og SAS må elske oss :)

7392445[/snapback]

Synes vi burde få rabatter på samtlige transportmidler i Norge :)

 

Faktisk merka vi at Norwegian var billigere en nsb. Så kan du jo regne uten tiden du sparer. Å tiden er dyrebar i disse tilfeller.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Takk og lov for minipris sier jeg bare :) men det blir jo en prioritering, og det spørs jo litt på hvordan opplegget er også.. Jeg liker veldig godt å ta toget egentlig, så lenge jeg har tid til det, og det har jeg nå i ferien. Alt annet enn buss så er jeg fornøyd, egentlig. Til et helgebesøk er det nok mye greiere å fly ja, såfremt man får billige nok billetter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...