Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Poenget mitt var egentlig at alle jenter, enten jeg er sammen med dem eller ikke, er uinteressante. Det finnes ingen morsomme, smarte, interessante jenter, og hvis jeg da ikke får noe av dem, så har jeg ikke et behov for å være med dem. Dette betyr at hvis jeg har avsluttet et forhold med en jente, så er hun blitt en jente som jeg ikke har noe å tjene på å kjenne; hvorfor skal jeg da kaste bort tid på henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den trollingen din synes jeg du kan ta i en annen tråd, SteffyBoy.

 

Edit: Hvis du mener dette seriøst og faktisk ikke er ute etter å trolle, så synes jeg faktisk synd på deg. Uansett mener jeg at det ikke har noe for seg å diskutere om jenter er smarte eller ikke i denne tråden.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Uansett.. Jeg glede-gruer meg til jeg skal på jobb igjen! :)

Gleder meg fordi jeg får møte en person jeg er litt forelska i, og gruer meg fordi det er en dri**jobb!

7429435[/snapback]

 

Da må du se på det positive i det

7429445[/snapback]

Gjør det! :D Tullebukk! Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg ikke jobbet der nå!

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Uhm.. darkness|: Dette har da med kjærlighet å gjøre..?

7429410[/snapback]

 

Hvorvidt jenter er morsomme eller smarte har da vitterlig ingenting med kjærlighet å gjøre. Når en person skriver slike ting bare for å provosere, så ser jeg ikke helt hvordan det er on topic.

 

Vennligst ikke kommenter denne saken videre i denne tråden. Er dere uenig med moderering kan dere ta det et annet sted.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...