Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 timer er ingen ting. Skal jeg bruke buss / tog for å møte kjæresten min bruker jeg 12 TIMER, så ikke klag. Det er med litt ventetid osv, men uansett.

Bil tar 8 timer.

7395281[/snapback]

 

Skal man tenke sånn har ingen i Norge lov til å være deprimert da. Men 12 timer, hvor bor kjæresten, og hvor bor du?

Lenke til kommentar

jeg drar snart til sør-amerika, da er man langt vekk fra kjæresten sin da :cry:

men jeg tror at sånt kommer veldig ann på hva man er vant til,har en venninne som har hatt en kjæreste i tyskland,de var sammen i tre år og avstanden var ikke så stort problem for henne fordi det hadde vært sånn fra starten.

 

det er kjipt uansett.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er litt småforelska i ei jente i klassen, (Går VK2). Har vært på et par russekroer, og det har endt opp med mye dansing, og i det siste veldig intim dansing. Det har aldri blitt noe mer enn bare det. Problemet er bare det at når vi er på skolen, så snakker vi ikke sammen. Hvis jeg spør henne om noe, så svarer hun, men det blir aldri en skikkelig samtale av det.

 

Nå skal jeg ikke legge skjul på at jeg er en smule sjenert og tilbaketrukken, men jeg klarer fint å ha samtaler med andre jenter. Noen tips?

7350696[/snapback]

 

Vil tro du må ta tiden til hjelp, prøv å holde en samtale med henne, om ett emne, så kansje dere blir bedre kjent :)

 

Kan jo hende hun vil akkurat det samme :)

7350719[/snapback]

Ville bare oppdatere situasjonen. I dag har jeg brukt nesten hele dagen til å sitte på rommet hennes, med henne og en venninne, å bare pratet. Selv om det på ingen måte har blitt noe mer, så er jeg så utrolig glad nå.

 

Jeg har liksom i livet opp til nå ansett meg som en tynn stereotypisk geek, som jenter flest holdt seg unna. No more, no more.

Endret av Canute
Lenke til kommentar
Ville bare oppdatere situasjonen. I dag har jeg brukt nesten hele dagen til å sitte på rommet hennes, med henne og en venninne, å bare pratet. Selv om det på ingen måte har blitt noe mer, så er jeg så utrolig glad nå.

 

Jeg har liksom i livet opp til nå ansett meg som en tynn stereotypisk geek, som jenter flest holdt seg unna. No more, no more.

7397343[/snapback]

 

Gogogogogo!! Strålende gjort! Keep up the good work! :thumbup:

Lenke til kommentar

Herregud, kjærlighetslivet mitt kunne ikke vært bedre <3 Møtte drømmejenta for 4 måneder siden, og har siden bare blitt mer og mer forelsket. De siste par ukene har vært litt vanskelige, men nå går alt supert igjen.

 

Er det normalt å fortsatt være hodestups forelsket etter fire måneder? Jeg har aldri følt sånn for noen lengre.

 

<3<3<3<3<3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...