Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh, Det går noen dager, så plutselig får jeg mld av eksen der hun spør hva jeg gjør eller noe slikt. Da får jeg en slik kribling i magen, og føler at jeg er helt tilbale til start. At det skal være så vannskelig å komme over noen! :(

6596449[/snapback]

 

Det er vrient ja. Virker lettest å kutte eksen ut av livet.

Lenke til kommentar
Jeg har kuttet ut typen som jeg var sammen med i 3 år og samboer med i 2 av disse årene.

 

Eneste kontakten jeg har er når han skal betale meg tilbake det han skylder meg, eller gi meg tilbake tingene mine. Best slik, for det blir bare rart å treffe x'er... gammel vane er vond å venne

6596580[/snapback]

Hva har det seg at alle gutter skylder eks dama si penger ? :hmm:

Lenke til kommentar
Må bare dele min frustrasjon. Hater folk som er så interesserte og plutselig gir opp kontakten når en viser ett snev av interesse tilbake. Forbanna jævler! Ei som har prøvd i over ett halvt år nå og få min interesse. Hun har brukt MYE tid på meg, vi har gått turer, snakket sammen, sett filmer sammen. Hun har skrevet mange meldinger om hvor glad hun er i meg, at hun savner meg osv. Jeg har tidligere hørt at hun er en player, men etter at hun viste så mye interesse og brukte så mye tid så begynte jeg å lure på om hun faktisk var forelsket i meg!? Men etter at jeg i det siste begynte å vise interesse tilbake og skrive like meldinger tilbake, så er det brått slutt på flekken! Ikke noe kontakt mer! HVA FAEN! Jeg er bare frustrert! Ett halvt år. Jeg har blitt BURNED!

 

Jeg trenger ei "snill" jente :cry:

6592884[/snapback]

 

Du lot det gå i et halvt år, og så forventer du at hun bare skal kjempe videre? :thumbdown:

 

altså, 6 måneder og du gjør ingen ting...

Lenke til kommentar
Hva har det seg at alle gutter skylder eks dama si penger ? :hmm:

6596588[/snapback]

 

Vel, da det ble slutt mellom oss skyldte han meg en ipod nano og ett speilreflekskamera som han solgte uten at jeg viste om det... penger også, men de har jeg fått tilbake, var bare 1000 kr

6596604[/snapback]

 

Jeg hadde smekka på fyren :p Som du sikkert har gjort :p

 

Eksen min skylder meg noen tusen ;) Går andre veien og...(heldigvis!)

6596688[/snapback]

 

Hehe, jenter vettu :no::p Utenatt linn da :p

Lenke til kommentar
Jeg har kuttet ut typen som jeg var sammen med i 3 år og samboer med i 2 av disse årene.

 

Eneste kontakten jeg har er når han skal betale meg tilbake det han skylder meg, eller gi meg tilbake tingene mine. Best slik, for det blir bare rart å treffe x'er... gammel vane er vond å venne

6596580[/snapback]

 

 

Gammel vane er vond å vende ja...

 

Traff x'n min på festival i helga. Vi har en lang fortid, men ikke sett eller prata med hverandre på nesten 3 år.

Som det ofte gjør på festival endte det med "hopping i høyet", mens den nye typen hennes satt i fyllearresten! :hm:

Lenke til kommentar
Traff x'n min på festival i helga. Vi har en lang fortid, men ikke sett eller prata med hverandre på nesten 3 år.

Som det ofte gjør på festival endte det med "hopping i høyet", mens den nye typen hennes satt i fyllearresten!  :hm:

6597482[/snapback]

 

BadeRock?

6597502[/snapback]

 

 

Hadde det enda vært så vell!

Det var på *kremt, host, hark* Countryfestivalen i Seljord!

Lenke til kommentar
Du lot det gå i et halvt år, og så forventer du at hun bare skal kjempe videre?  :thumbdown:

 

altså, 6 måneder og du gjør ingen ting...

6597134[/snapback]

Det har ikke noe med saken å gjøre. Det var det at da JEG begynte å vise interesse, så gadd hun ikke mere. Da var jeg "kapret". Hun gjør dette hele tiden. Får gutter til å like henne, så dumper hun dem etterpå.

 

Jeg lot det gå såpass lang tid fordi jeg hadde hørt av mange folk at hun var en player. Derfor gjorde jeg ikke noe med engang. Og det stemte jo!

 

Men nok om det :) Gidder ikke sutre i en kjærlighetstråd. Er så mange fantastiske jenter der ute, men har bare ikke truffet så mange enda.

Lenke til kommentar
"I need a girl.."

6598390[/snapback]

You are not alone...

 

Problemet mitt er at jeg er usikker på om jeg egentlig vil ha noe forhold nå. Kom nylig ut av et nesten 3-åring forhold, og vet ikke om jeg tør hoppe inn i noe nå (om det ble slik). Både med tanke på meg selv og den stakkars jenta. Men føler jeg trenger å bli betatt/forelsket igjen. Verker etter det. Antar det er savnet etter nærhet som gjør det...uvant å være singel igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...