Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hør på hu der da ;) Hehe :)

Bra med god selvtillit :p

6600548[/snapback]

, men alt med en klype salt mener nå jeg.

6600550[/snapback]

 

Altså, nå er det ikke slik at jeg skal date en fyr som jeg håper vil gifte seg med meg.

 

Jeg skal rett og slett treffe en jeg har det koselig sammen med, vi skal se en film, og kose litt. Om 9 dager flytter jeg og ser han mest sannsynlig aldri igjen.

 

Derfor trenger jeg ikke løkk :)

Lenke til kommentar

Hør på hu der da ;) Hehe :)

Bra med god selvtillit :p

6600548[/snapback]

, men alt med en klype salt mener nå jeg.

6600550[/snapback]

 

Altså, nå er det ikke slik at jeg skal date en fyr som jeg håper vil gifte seg med meg.

 

Jeg skal rett og slett treffe en jeg har det koselig sammen med, vi skal se en film, og kose litt. Om 9 dager flytter jeg og ser han mest sannsynlig aldri igjen.

 

Derfor trenger jeg ikke løkk :)

6600557[/snapback]

Du kan jo bli heldig ;) Så litt løkk trenger du!

Lenke til kommentar
Jau, stemmer det :p

 

I morgen i går er også forigegårs. Så kan hende du IKKE blir det.

6600663[/snapback]

Og du er fremdeles søt

 

Jeg ble heldig sist jeg traff han, og siden han kommer en gang til tviler jeg på at jeg trenger å bekymre meg.¨

 

Vi skal "se en film" :w00t:

6600666[/snapback]

 

Hehe :p Hvordan "ser" du film da ? Fortell ;)

Lenke til kommentar

Blæ... Nå sitter jeg fint i det altså. Litt innviklet historie, men here goes:

For 3 mnd siden holdt jeg på med ei, som jeg traff og sov over hos her om dagen, og som nå er helt etter meg.

 

Ei jeg møtte sist lørdag har jeg funnet ut at er keen på meg, og bare sitter å venter på å få meldinger fra meg.

 

Og den tredje er ei jeg pulte da jeg var i amsterdam for akkurat 1 måned siden. Og som har vært etter meg siden da. (telte igjennom istad: 413 meldinger fra henne på 1 mnd. Antall besvarte: 57...)

 

Så det som har skjedd. Først var jeg hos hun første på mandag. Skjedde ikke annet enn klining og litt roting. Dette fikk hun tredje greie på fordi ei annen vennine sa det til a, så da klikka hun fordi hun vil ha meg for seg selv. Hun i midten (som jeg møtte på lørdag) kjente visst hun jeg pulte i amsterdam, og hadde også fått høre det, pluss det som skjedde i amsterdam. Så nå tikker det inn flere meldinger om dagen enn jeg strengt tatt klarer å svare på, og det sykeste av alt, er at ingen av de er sure på meg, men nesten krangler om å finne på ting med meg. Lol.

 

Veit faen ikke hva jeg skal gjøre as... Det som er problemet er at hun første har jeg vært borti før og jeg vet åssen hun er, det funket ikke sist gang, så hvorfor skal det funke nå, men det er hun jeg har mest lyst på. Hun fra amsterdam har jeg ikke lyst på i det hele tatt og hun jeg møtte lørdag er jeg veldig usikker på, siden jeg bare har kjent henne i 5 dager..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...