Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Mulig jeg har dårlige erfaringer, men jeg opplever at det mest spennende med et forhold, er faktisk kampen for å få henne. Etter det går det litt nedover  :no:

Noen som kjenner seg igjen?

6591339[/snapback]

Kjenner meg igjen.. Kjipe saker.. Jeg tror problemet for min del hvertfall ligger i at jeg aldri har vært forelska før, bare betatt.. Så når det går over, så sitter jeg igjen med et forhold jeg må slite med å komme ut av..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er faen meg avstandsforelska om dagen jeg. Det er litt koselig faktisk!  :love:

6588980[/snapback]

Få ting som er så koselige som kikkertforelskelser. :cool:

6589484[/snapback]

 

Spesielt om man får et herlig smill av en jente med bølgete hår i respons på et smil. :love:

6591250[/snapback]

 

Åååå så søt du er :)

 

Det er så utrolig deilig når du ser på noen, og får ett smil tilbake. Makes my day!

Lenke til kommentar

Rart det der. Da jeg satt på Møllers pub med en kompis under infernofestivalen så jeg ei kjempepen, mørkkledt jente litt bortenfor. Ble sittende og titte bortover dit endel ganger mens jeg drakk. Plutselig snudde hun seg rundt, og så rett på meg, og jeg brøt ikke blikket, da smilte hun kjempefint tilbake. Tok aldri kontakt med henne (hun var omringet av venner), men jeg husker det smilet som om det skjedde idag. Det var et sånn varmt smil jeg fikk støkk i magen av.

 

Et lite smil kan gjøre så mye, om enn blir man i godt humør resten av dagen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hvorfor er det sånn at man føler man bare sier teite ting til noen man er litt betatt av? Føler meg fjorten år som bare sier masse rare ting  :blush:

6592464[/snapback]

Hjernen jobber som besatt for å ikke si dumme ting, så når man har sagt en setning tenker man fra alle perspektiv, altså hvordan den kunne tolkes og så fokuserer man på det som ikke er så positivt?

Lenke til kommentar
Samme her. Føler meg som alt jeg sier gjør at jeg driter meg loddrett ut.

6592473[/snapback]

Jeg og! Etter samtalen blir jeg bare sittende å tenke på alt det teite jeg sa.. uff

 

Hjernen jobber som besatt for å ikke si dumme ting, så når man har sagt en setning tenker man fra alle perspektiv, altså hvordan den kunne tolkes og så fokuserer man på det som ikke er så positivt?

6592477[/snapback]

Du sier noe der! Jeg kunne jo hatt akkurat samme samtale med en kompis uten å ha tenkt et sekund over det i ettertid..

Lenke til kommentar

Altså, jeg har møtt en fyr på en fest. En helt sinnsykt deilig fyr. Men jeg har altså bare møtt ham en gang, og det i beruset tilstand. Vi sendte litt sms og han fikk msnen min. Så fant han blinken min på en eller annen måte, og nå sender han meg sms/bmail/prater på msn hele tiden. Det er jo litt søtt på en måte, men jeg føler han går LITT vel fort frem. Vil vite huset jeg bor i, savner meg, skriver masse hjerter osv.

Burde jeg være litt forsiktig? Eller skal jeg bare være sjarmert? Jeg er liksom ikke vant til dette...

Lenke til kommentar
Altså, jeg har møtt en fyr på en fest. En helt sinnsykt deilig fyr. Men jeg har altså bare møtt ham en gang, og det i beruset tilstand. Vi sendte litt sms og han fikk msnen min. Så fant han blinken min på en eller annen måte, og nå sender han meg sms/bmail/prater på msn hele tiden. Det er jo litt søtt på en måte, men jeg føler han går LITT vel fort frem. Vil vite huset jeg bor i, savner meg, skriver masse hjerter osv.

Burde jeg være litt forsiktig? Eller skal jeg bare være sjarmert? Jeg er liksom ikke vant til dette...

6592565[/snapback]

Savner deg? sender deg masse hjerter osv etter et møte? Jeg synes det er litt skremende.. men nå vet ikke jeg hva dere har pratet om på msn om da heller! :)

Lenke til kommentar

Må bare dele min frustrasjon. Hater folk som er så interesserte og plutselig gir opp kontakten når en viser ett snev av interesse tilbake. Forbanna jævler! Ei som har prøvd i over ett halvt år nå og få min interesse. Hun har brukt MYE tid på meg, vi har gått turer, snakket sammen, sett filmer sammen. Hun har skrevet mange meldinger om hvor glad hun er i meg, at hun savner meg osv. Jeg har tidligere hørt at hun er en player, men etter at hun viste så mye interesse og brukte så mye tid så begynte jeg å lure på om hun faktisk var forelsket i meg!? Men etter at jeg i det siste begynte å vise interesse tilbake og skrive like meldinger tilbake, så er det brått slutt på flekken! Ikke noe kontakt mer! HVA FAEN! Jeg er bare frustrert! Ett halvt år. Jeg har blitt BURNED!

 

Jeg trenger ei "snill" jente :cry:

Lenke til kommentar
Må bare dele min frustrasjon. Hater folk som er så interesserte og plutselig gir opp kontakten når en viser ett snev av interesse tilbake. Forbanna jævler! Ei som har prøvd i over ett halvt år nå og få min interesse. Hun har brukt MYE tid på meg, vi har gått turer, snakket sammen, sett filmer sammen. Hun har skrevet mange meldinger om hvor glad hun er i meg, at hun savner meg osv. Jeg har tidligere hørt at hun er en player, men etter at hun viste så mye interesse og brukte så mye tid så begynte jeg å lure på om hun faktisk var forelsket i meg!? Men etter at jeg i det siste begynte å vise interesse tilbake og skrive like meldinger tilbake, så er det brått slutt på flekken! Ikke noe kontakt mer! HVA FAEN! Jeg er bare frustrert! Ett halvt år. Jeg har blitt BURNED!

 

Jeg trenger ei "snill" jente :cry:

6592884[/snapback]

Luremus liker vi ikke.

 

Jeg sier som Per og Pål: "Hva skal du med den? Kast den!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...