Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Det ordner seg! :)

 

Hvis du har klart deg uten henne, klarer du deg uten henne. Om det er en teoretisk umulighet, ta den som et tegn og stopp å prøve. :)

6582839[/snapback]

Tror du har rett men det er ikke så lett å få den dama ut av hodet... :hmm:

6582940[/snapback]

Nei, det tror jeg på, men det ordner seg!

 

Selvom du har dama i hodet nå, kan du ta deg en treningstur på sykkel, være med kamerater og ha det kos. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg hører mekken så tenker jeg Mc Donalds  :ermm:

6582100[/snapback]

 

Noe som er litt rart, siden de, i motsetning til f.eks. almenn, er på stødig vei mot jobb og livet.

6582905[/snapback]

det var ikke helt det jeg mente da. Bare at jeg sier mekken når jeg ikke gidder å si hele navnet til Mc Donalds. Mente ikke at "mekken" folk er de som står i kassen på Mc Donalds.

Lenke til kommentar
Når jeg hører mekken så tenker jeg Mc Donalds  :ermm:

6582100[/snapback]

 

Noe som er litt rart, siden de, i motsetning til f.eks. almenn, er på stødig vei mot jobb og livet.

6582905[/snapback]

det var ikke helt det jeg mente da. Bare at jeg sier mekken når jeg ikke gidder å si hele navnet til Mc Donalds. Mente ikke at "mekken" folk er de som står i kassen på Mc Donalds.

6584441[/snapback]

 

Ups. Misforsto jeg da. :)

Lenke til kommentar
Update på nettkjærligheten!

 

Msn date 2:

 

Alt stemmer så langt. Hun har så mange intresser som jeg har er helt sinnsykt. Viss dette blir bra i real life så tror jeg det er  noe av det beste som har hendt meg!

6586148[/snapback]

 

Jeg snakket også med en sånn jente. Hun farget plutselig håret rødt og klipte det kort. Ergo det motsatte av det jeg tiltrekkes av. :hm:

Lenke til kommentar
Når skal dere lese og forstå at Robbie faktisk ikke vil ha noe mer enn ei venninne i denne jenta?

 

Robbie, tror kanskje det eneste som lønner seg er å fortsette å forsiktig avvise, og ta det opp med henne når hun prøver seg, og forklare på en måte som gjør det klart at du ikke vil. Hun har jo ikke forstått ennå, så hun må vel ha det inn med teskje, kanskje.

6567526[/snapback]

Klarte å utsette morgendagens avtale frem til tirsdag, flink som jeg er. Nå får jeg litt tid i løpet av helgen til å tenke på hva jeg skal jeg si, jeg har jo prøvd to ganger allerede men nå må jeg nok være litt mer direkte. Uff, ubehagelig situasjon dette. :roll:

6569093[/snapback]

Jeg har nå endelig klart å forklare dette.

 

Men sliter litt med en annen jente nå, men hun skal egentlig få lov til å flørte så mye hun vil. :blush:

Lenke til kommentar
Men sliter litt med en annen jente nå, men hun skal egentlig få lov til å flørte så mye hun vil. :blush:

6587947[/snapback]

 

Tror mange her inne ville betegnet dine kjærlighetsproblemer som luxusproblemer :!:

Jeg kan ikke klage, jeg har heldigvis aldri hatt problemer hva gjelder det motsatte kjønn. Vet ikke helt hva det kommer av, egentlig - jeg får vel bare være takknemlig. :)

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke klage, jeg har heldigvis aldri  hatt problemer hva gjelder det motsatte kjønn. Vet ikke helt hva det kommer av, egentlig - jeg får vel bare være takknemlig.  :)

6587962[/snapback]

 

Vel, det kan skape en del problemer å ha for mye draget også :blush:

 

Tenke deg til: Du vil ha jentevenner, men det går faen ikke an for alle jentene du treffer blir betatt av deg, og vil at du skal flytte inn og gifte deg med de med en gang.

 

På den måten ender du opp med å såre omtrent alle som ser din vei, og du får faen meg aldri en eneste jentevenn, for ingen vil være venn med deg når de heller vil være dama di!

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke klage, jeg har heldigvis aldri  hatt problemer hva gjelder det motsatte kjønn. Vet ikke helt hva det kommer av, egentlig - jeg får vel bare være takknemlig.  :)

6587962[/snapback]

På den måten ender du opp med å såre omtrent alle som ser din vei, og du får faen meg aldri en eneste jentevenn, for ingen vil være venn med deg når de heller vil være dama di!

6587968[/snapback]

Det var jo det lille problemet jeg hadde (som jeg fikk løst i dag :D). Men for all del, jeg skal ikke klage. Forresten, 20 dager igjen Linn. ;)

Lenke til kommentar

Haha.. skjedde noe jævelig artig i helgen. Møtte ei jente på fest som jeg syns det var noe kjent med, også etter jeg hadde sittet å skravla med henne lenge så husket jeg hvor jeg husket hun fra, barnehagen!! :D Det er liksom 16 ÅR siden jeg sist hadde sett henne! Og jeg som ikke husker hva jeg spiste til middag for to dager siden en gang hehe.

 

Så var vi sammen hele resten av helgen og skal på date på onsdag haha. Føles egentlig helt absurd.

Lenke til kommentar

Hehe. Kult a.

 

Det samme skjedde meg en gang også, men da var det hun som husket meg.. Ble veldig overaska, og kanskje bittelitt skremt (har jeg forandra meg så lite..? :p) Men koslig å ha gjort inntrykk da.. =P

 

Date på onsdag ja.. Det er noen som har det.. :p Lykke til a.

Lenke til kommentar
Jeg snakket også med en sånn jente. Hun farget plutselig håret rødt og klipte det kort. Ergo det motsatte av det jeg tiltrekkes av. :hm:

Skjønner ikke det der med at det er så mange som har i mot kort hår på jenter, det kan være riktig pent. :)

 

Jaja, hver sin smak...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...