Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jaja.. får vel poste her litt da.. Igår møtte jeg en jente på jobben som jeg ble ordentlig betatt av. Hun er noe av det peneste jeg har sett her. Problemet er at vi ikke jobber samme skift, og hun viste ikke noe spesiell interesse for meg.. Smilte og prata litt sammen og sånt da men. Vel får håpe at vi havner på samme fest nå på lørdag. Da er det ''firmafest''!

6612190[/snapback]

Det er på firmafest det skjer. Bare husk å sjenke henne skikkelig :fun:

 

Men seriøst, det er jo en kjempeflott anledning til å komme i kontakt henne. Du får "tilfeldigvis" møte henne i gangen eller noe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja.. får vel poste her litt da.. Igår møtte jeg en jente på jobben som jeg ble ordentlig betatt av. Hun er noe av det peneste jeg har sett her. Problemet er at vi ikke jobber samme skift, og hun viste ikke noe spesiell interesse for meg.. Smilte og prata litt sammen og sånt da men. Vel får håpe at vi havner på samme fest nå på lørdag. Da er det ''firmafest''!

6612190[/snapback]

 

 

Mye rart som skjer på firmafest... i know :innocent:

 

Er du intressert, så make things happen... ikke alt her i verden kommer av seg selv.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Kva med eit album med bilder av deg og dama?

Om du  ikkje har fått tatt noko særleg bilder av begge to enda Har du kanskje 1 eller 2 bilder? (eventuelt fleir sjølvsagt.)

På den måten kan hu ha muligheten til å fylla ut albumet sjølv med minner og bilder ettersom tida går.

6609019[/snapback]

Jeg ville aldri ha gitt noe slikt som gave uten at albumet var fylt med bilder. Det ville ha virket veldig ufullstendig om det bare var noen få bilder i albumet, og et album du må fylle inn selv er ikke akkurat den mest forseggjorte gaven du kan få. Det hadde, på meg, virket som det ikke var lagt mye tanke eller personlighet i gaven. Det skal ikke så mye jobb til for å fylle et album (med mindre det er av en viss størrelse, naturligvis), du må bare velge ut noen bilder, fremkalle dem og eventuelt skrive noen kommentarer til dem. Dessuten ville man, om albumet ikke var fylt, ikke ha gleden av å bli overrasket ettersom man blar seg gjennom albumet. Poenget er jo å se hva kjæresten har valgt å ta med.

6609093[/snapback]

 

Eg hadde i vert fall blitt glad for det, men sjølvsagt, eit sånt album er liksom ikkje "hovud gaven", er meir ein tilleggs gave som på ein måte fortel at han ser for seg at dei vil vera samman ei stond. Med tekst meinte eg ikkje ein kommetar til bilete, men heller ein personleg tekst eller noko liknande.

 

Uansett, eg såg rett å slett kun for meg noko eg kunne blitt glad for.

Å ha eit album der ein kan samla bilder å minner er noko eg likar, kjem ann på kva personar likar rett å slett. :)

Endret av Stokken
Lenke til kommentar
...kjem ann på kva personar likar rett å slett. :)

6614285[/snapback]

Jepp, og det er der man skal begynne. Men man må også tenke på hvordan en gave kan bli oppfattet av andre. Selv om det er velmenende kan det allikevel bli feil. Det ser vi jo med ditt eksempel. Jeg ville ha oppfattet det som en gave uten personlighet, mens du ville ha oppfattet det som en gave med et bakomliggende ønske om å være sammen en stund.

 

Edit: Skrifeveil. :p

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar
Kjenner jeg snart når et sammenbrudd. Å kommer over eks'en var vannskelig enn forventet.

6615289[/snapback]

 

Sliter med det samme her....

Har vært slutt i 2 uker nå... Og ting blir egentlig bare værre og værre!

Nærmer meg ett solid sammenbrudd med stormskritt merker jeg....!

Humøret er liksom--->> :thumbdown::thumbup::thumbdown::thumbup::thumbdown::thumbup::thumbdown::thumbup:

Endret av Con
Lenke til kommentar

I dag var jeg altså på date.

 

Starten var dårlig (hun holdt på å stikke uten å si noe :p ), men det forbedret seg betraktelig.

 

Denne jenta er altså så fantastisk. Personligheten hennes er virkelig elskbar, hun er en sånn jeg vil ligge inntil, prate med, kysse.

 

Problemet er at jeg er usikker på om jeg er seksuelt tiltrukket av henne. Det kunne blitt et problem.

Lenke til kommentar
I dag var jeg altså på date.

 

Starten var dårlig (hun holdt på å stikke uten å si noe :p ), men det forbedret seg betraktelig.

 

Denne jenta er altså så fantastisk. Personligheten hennes er virkelig elskbar, hun er en sånn jeg vil ligge inntil, prate med, kysse.

 

Problemet er at jeg er usikker på om jeg er seksuelt tiltrukket av henne. Det kunne blitt et problem.

6615752[/snapback]

 

Er vell bare en måte å finne det ut på :thumbup:

Lenke til kommentar
Jaja.. får vel poste her litt da.. Igår møtte jeg en jente på jobben som jeg ble ordentlig betatt av. Hun er noe av det peneste jeg har sett her. Problemet er at vi ikke jobber samme skift, og hun viste ikke noe spesiell interesse for meg.. Smilte og prata litt sammen og sånt da men. Vel får håpe at vi havner på samme fest nå på lørdag. Da er det ''firmafest''!

6612190[/snapback]

 

 

Mye rart som skjer på firmafest... i know :innocent:

 

Er du intressert, så make things happen... ikke alt her i verden kommer av seg selv.. :thumbup:

6614233[/snapback]

Det har du rett i! :) Men jeg er en sånn feiging som trenger dram for å få ting til å skje.. Tør ikke ta helt initiativet.. Hun var på jobb idag også, jeg blir mo i knærne av henne! :)

Men fikk en dårlig nyhet idag.. Fikk vite at en jente på jobben iker meg, og hun har gått rundt å ødelagt mine sjangser på andre jenter etter som jeg forstår. Hun har løyet om at hun bruker å sove på min lugar osv. når noen spør om meg.. Jeg er temmelig irritert på henne.

PS: hun er ikke i min intiresse i det hele tatt. Håper abre ikke dette har berørt hun jeg egentlig liker.

Herregud, dette høres skikkelig fjortis ut..

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg er usikker på om jeg er seksuelt tiltrukket av henne. Det kunne blitt et problem.

6615752[/snapback]

Ikke gjør noe forhastet. Tilbring heller litt mer tid (dates om du vil) sammen med henne før du gjør noe mer. Da kan du finne ut om hun er noe å satse på. Om det skulle funke, kommer du sannsynligvis ikke til å angre. Om det ikke skulle funke, er det ikke sikkert at du kommer til å angre da heller... du kan jo ha det hyggelig uten at det skjer noe. ;)

Lenke til kommentar
Er man usikker er det et tegn på at det aldri kommer til å skje. Min erfaring.

6616370[/snapback]

 

Vel, det er bare å hoppe i det... bedre å vite at hun har avslått deg enn å ikke ha prøvd i det hele tatt :p

 

Du får ikke en kjæreste uten å jobbe for det. (såklart er det unntak)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Er man usikker er det et tegn på at det aldri kommer til å skje. Min erfaring.

6616370[/snapback]

 

Vel, det er bare å hoppe i det... bedre å vite at hun har avslått deg enn å ikke ha prøvd i det hele tatt :p

 

Du får ikke en kjæreste uten å jobbe for det. (såklart er det unntak)

6616380[/snapback]

 

Det er der problemet mitt ligger. Jenter har en tendens til å ikke like meg. Jeg er håpløs når det kommer til jenter. Svetter, nervøs, sier idiotiske ting osv.

Jeg får nok aldri gleden av å være sammen med noen man elsker.

:(

Lenke til kommentar

Det er der problemet mitt ligger. Jenter har en tendens til å ikke like meg. Jeg er håpløs når det kommer til jenter. Svetter, nervøs, sier idiotiske ting osv.

Jeg får nok aldri gleden av å være sammen med noen man elsker. 

:(

6616407[/snapback]

 

har ikke lest alt du har skrevet bakover, men akuratt slik hadde jeg og det, helt til jeg møtte min kjære... da løsnet alt opp, så jeg er vel ett levende bevis på att alle får noen til slutt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...