Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jaså?

 

Jeg er ikke et kvalitetsmenneske? :)

6580782[/snapback]

Du er untaket som bekrefter det, elns... :p

 

Vi mekken-dudes er da ikke så verst?  :cool:

Du er ikke typisk mekken-dude IMO. :p

(Du virker fks. å ha respekt for kvinner og er alt annet enn primitiv.)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenk og ransjere folk etter yrke/interesse :nei:

6581993[/snapback]

Tenk om vi rangerer dem i tillegg. Er råner før eller etter mekken-dude?

6582014[/snapback]

 

på bunnen ligger hvertfall snobber :thumbdown:

 

Edit: Var ikke ment personlig, men folk som ikke kan snakke med de som tjener mindre enn dem selv. Herregud.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Det jeg fant ut etter et år i militæret var at når man stappet sammen folk fra hele landet, fra alle klasser i samfunnet og med totalt forskjellig bakgrunn i samme gruppe og krydret med litt hat og helvete var de igrunn ganske like.  :)

6582022[/snapback]

 

åh, skulle gitt deg en klem nå :love:

Lenke til kommentar
Herregud, er med mange mekkendudes! Kjempe koselige de. Tenk og ransjere folk etter yrke/interesse :nei:

6581993[/snapback]

Jeg rangerer ikke folk etter interesse.

 

Kjenner er par knallgreie ja... men i gjennomsnitt så er mekkenø-folk mennesklig søppel IMO.

 

Mulig jeg har hatt mer negative erfaringer enn andre 'tho.

 

EDIT: Jada, klar over at dette er en grov generalisering.

 

Uansett, må ikke tolke dette som at jeg ikke gir mekken-dudes en sjangse og at jeg forhåndsdømmer de. Jeg har som sagt blitt positivt overasket. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
EDIT: Jada, klar over at dette er en grov generalisering.

 

Uansett, må ikke tolke dette som at jeg ikke gir mekken-dudes en sjangse og at jeg forhåndsdømmer de. Jeg har som sagt blitt positivt overasket. :p

6582035[/snapback]

Egentlig ikke generalisering spør du meg. Flertallet av de som går på mekken (ihvertfall rundt her) kan lett bli satt under tre følgende båser:

De er blodharry.

De råner. ( i prinsippet det samme som overnevnte)

Ikke sikkert de mener det, men mange som ser ut som reinspikkete nynazister.

 

Jeg liker generalisering. :w00t:

Lenke til kommentar
men litt mindre ot og mer kjærlighet!

6582102[/snapback]

You heard the man!

 

Selv møtte jeg tilfeldig på en jente jeg gikk på vidergående med i dag og som jeg ikke har sett siden dengang. Hadde en major crush for henne fra dag1 og merket at mye hang igjen. Hun har slått opp med rasshølet av en type som hun hadde dengang og hun virker blidere. Hele møtet var hyggelig men det ble egentlig bare irriterende i etterkant ettersom hun nå svirrer rundt i huet mitt konstant og det er en teoretisk umulighet at det kan bli noe mellom oss. Noen ganger hadde det vært fint hvis ting var litt enklere, men da hadde det sikkert vært kjedelig...

Lenke til kommentar
...og det er en teoretisk umulighet at det kan bli noe mellom oss.

6582205[/snapback]

Hvorfor er det teoretisk umulig for dere å bli sammen? Du må bare prøve :D

Jeg sendte melding til drømmedama i forrige uke etter x antall år med avstandsforelskelse. Hun har type nå da, men sa hun gjerne ville høre mer fra meg i fremtiden. Så det ER håp for alle :)

Lenke til kommentar
EDIT: Jada, klar over at dette er en grov generalisering.

 

Uansett, må ikke tolke dette som at jeg ikke gir mekken-dudes en sjangse og at jeg forhåndsdømmer de. Jeg har som sagt blitt positivt overasket. :p

6582035[/snapback]

Egentlig ikke generalisering spør du meg. Flertallet av de som går på mekken (ihvertfall rundt her) kan lett bli satt under tre følgende båser:

De er blodharry.

De råner. ( i prinsippet det samme som overnevnte)

Ikke sikkert de mener det, men mange som ser ut som reinspikkete nynazister.

 

Jeg liker generalisering. :w00t:

6582159[/snapback]

Så, så. La oss nå la Linn Christin digge råneren sin i fred.

 

Det er mange av oss som ikke liker harry/rånere/mekken-dudes pga. egne erfaringer (jeg bor i byen, og vi blir ofte skjelt ut av slike idioter som er på tur i byen), men den diskusjonen hører vel egentlig ikke hjemme her. :)

Lenke til kommentar
men litt mindre ot og mer kjærlighet!

6582102[/snapback]

You heard the man!

 

Selv møtte jeg tilfeldig på en jente jeg gikk på vidergående med i dag og som jeg ikke har sett siden dengang. Hadde en major crush for henne fra dag1 og merket at mye hang igjen. Hun har slått opp med rasshølet av en type som hun hadde dengang og hun virker blidere. Hele møtet var hyggelig men det ble egentlig bare irriterende i etterkant ettersom hun nå svirrer rundt i huet mitt konstant og det er en teoretisk umulighet at det kan bli noe mellom oss. Noen ganger hadde det vært fint hvis ting var litt enklere, men da hadde det sikkert vært kjedelig...

6582205[/snapback]

Det ordner seg! :)

 

Hvis du har klart deg uten henne, klarer du deg uten henne. Om det er en teoretisk umulighet, ta den som et tegn og stopp å prøve. :)

Lenke til kommentar
Jeg blir betatt alt for fort for tiden. Jeg er helt håpløs, jeg blir lei av dem med en gang. Det er koslig å være betatt, men jeg vet liksom at jeg bare kommer til å like vedkommende i en kort periode uansett. Da mister det litt av sjarmen.

6582848[/snapback]

 

Jeg har en tendens til å bli betatt i fylla, også angrer jeg dagen derpå :( , merkelig hvordan de fleste damer er digge i fylla... beergoogles ftw!

Lenke til kommentar
Jeg blir betatt alt for fort for tiden. Jeg er helt håpløs, jeg blir lei av dem med en gang. Det er koslig å være betatt, men jeg vet liksom at jeg bare kommer til å like vedkommende i en kort periode uansett. Da mister det litt av sjarmen.

6582848[/snapback]

 

Ja jeg er veldig usikker anng noe av det samme selv. Hvordan vet jeg at dette kan være en jeg etterhvert kan si at jeg elsker , og mene det ... :ermm:

Lenke til kommentar
Når jeg hører mekken så tenker jeg Mc Donalds  :ermm:

6582100[/snapback]

 

Noe som er litt rart, siden de, i motsetning til f.eks. almenn, er på stødig vei mot jobb og livet.

 

 

Selv går jeg MK og anser meg som relativt sofistikert. Jeg kommer faenmeg aldri til å få utdannelse. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...