Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:!:  Hadde vært gøy egentlig, men tror du jeg har peiling på Damestørrelser på undertøy?  :ermm:

6608037[/snapback]

Stjel en truse og en BH fra hun når hun ikke merker det. Så er det bare til å merke seg størrelsene, eller om du ikke har noe frykt kan du ta det med deg til undertøysbutikken for å sjekke :p

Lenke til kommentar
Spør her jeg  :)

Ble nylig sammen med dama.. :D Og hun har bursdag snart, Hva skal jeg gi henne til bursdagen ? Har tenkt på kjede og smykker.. Men er litt for standard og litt kjedelig.. :hmm:  AnyOne?

6607923[/snapback]

 

Blah, i dag skulle jeg kjøpe presang til min kjærest. Gikk rundt i x antall timer uten å finne noenting jeg følte for å gi henne :thumbdown: . Prøver imorgen, huff..

Lenke til kommentar

Awwh, hverken jeg eller typen hadde tid til å treffes i dag. Var bare sammen 1 time i går etter halvannen uke fra hverandre. Håper jeg får sett ham i morgen. Drar nemlig veldig tidlig på lørdag..

 

Lite med bare en time sammen, men det føles veldig bra likevel. Akkurat som om alt ordnet seg med en gang jeg så ham. Blir så rastløs når jeg savner ham :blush:

Lenke til kommentar
Spør her jeg  :)

Ble nylig sammen med dama.. :D Og hun har bursdag snart, Hva skal jeg gi henne til bursdagen ? Har tenkt på kjede og smykker.. Men er litt for standard og litt kjedelig.. :hmm:  AnyOne?

6607923[/snapback]

Smykker er veldig klisjé, med mindre du finner noe virkelig passende. Det samme gjelder parfyme. Prøv heller å finne noe litt mer originalt - noe som symboliserer dere to. Kanskje så dere en film som hun likte på deres første møte. Om hun ikke har den, er jo det en start. Videre kan du jo ramme inn et bilde av dere to og gi til henne. Prøv å tenke ut noe finurlig selv. Man pleier å finne en fin gave til slutt. Bare styr litt unna det som er standard, og pass på at gaven blir personlig. ;) Lykke til.

 

Selv skal jeg feire bursdagen til min kjære om 6 dager, og jeg mener selv at jeg har funnet en ganske bra gave. Så får vi se om hun synes det samme, da.

 

stakan: Selv om det er greie mål på undertøy kan man allikevel komme over de som ikke sitter så godt. De fleste pleier også å ha klare preferanser når det gjelder undertøy, så man kan ende opp med å få en dårlig gave selv om størrelsen er riktig.

 

Seether: Halvannen uke er da ingen ting. Jeg har ikke sett min kjære på 3 uker, og jeg har enda en halv uke å slå ihjel. Og noen jeg kjenner får ikke se hverandre på halvannen til to måneder.

Lenke til kommentar
Seether: Halvannen uke er da ingen ting. Jeg har ikke sett min kjære på 3 uker, og jeg har enda en halv uke å slå ihjel. Og noen jeg kjenner får ikke se hverandre på halvannen til to måneder.

6608837[/snapback]

Kanskje ikke når det bare er en sjelden gang. Men når det har en tendens til å bli slik at vi ser hverandre 1 gang i uken til vanlig..da blir det fort leit.

Lenke til kommentar

Kva med eit album med bilder av deg og dama?

Om du ikkje har fått tatt noko særleg bilder av begge to enda Har du kanskje 1 eller 2 bilder? (eventuelt fleir sjølvsagt.)

På den måten kan hu ha muligheten til å fylla ut albumet sjølv med minner og bilder ettersom tida går.

 

Lykke til uansett. :)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke når det bare er en sjelden gang. Men når det har en tendens til å bli slik at vi ser hverandre 1 gang i uken til vanlig..da blir det fort leit.

6608897[/snapback]

Ah, da er det straks noe annet. Får håpe det ordner seg snart. ;)

 

Kva med eit album med bilder av deg og dama?

Om du  ikkje har fått tatt noko særleg bilder av begge to enda Har du kanskje 1 eller 2 bilder? (eventuelt fleir sjølvsagt.)

På den måten kan hu ha muligheten til å fylla ut albumet sjølv med minner og bilder ettersom tida går.

6609019[/snapback]

Jeg ville aldri ha gitt noe slikt som gave uten at albumet var fylt med bilder. Det ville ha virket veldig ufullstendig om det bare var noen få bilder i albumet, og et album du må fylle inn selv er ikke akkurat den mest forseggjorte gaven du kan få. Det hadde, på meg, virket som det ikke var lagt mye tanke eller personlighet i gaven. Det skal ikke så mye jobb til for å fylle et album (med mindre det er av en viss størrelse, naturligvis), du må bare velge ut noen bilder, fremkalle dem og eventuelt skrive noen kommentarer til dem. Dessuten ville man, om albumet ikke var fylt, ikke ha gleden av å bli overrasket ettersom man blar seg gjennom albumet. Poenget er jo å se hva kjæresten har valgt å ta med.

Lenke til kommentar
Spør her jeg  :)

Ble nylig sammen med dama.. :D Og hun har bursdag snart, Hva skal jeg gi henne til bursdagen ? Har tenkt på kjede og smykker.. Men er litt for standard og litt kjedelig.. :hmm:  AnyOne?

6607923[/snapback]

Tror jeg har foreslått dette et eller annet sted tidligere, men strikk et skjerf til henne eller kjøp denne sparegrisen og mal på et fancy schmancy motiv. Det blir i alle fall unikt. :)

Lenke til kommentar

Lol... tror jeg begynner å bli forelsket igjen jeg, for andre gang i samme dama. Det som irriterer meg noe sykt er at hun er verdens mest ålreite jente, og fineste for den saks skyld, men jeg brent meg på henne før, og det vil jeg unngå å gjøre igjen så jeg kvier meg litt for å blande meg bort i henne igjen.

Lenke til kommentar
Hvem liker vel ikke en som flyr rundt i tights og underbuksene på yttersiden ;)

6610375[/snapback]

Det så jeg for et par dager siden! Ei som gikk tur med hunden sin, ikledd svarte tights og en superheftig string oppå det igjen. Crazy style:P

Lenke til kommentar

Jaja.. får vel poste her litt da.. Igår møtte jeg en jente på jobben som jeg ble ordentlig betatt av. Hun er noe av det peneste jeg har sett her. Problemet er at vi ikke jobber samme skift, og hun viste ikke noe spesiell interesse for meg.. Smilte og prata litt sammen og sånt da men. Vel får håpe at vi havner på samme fest nå på lørdag. Da er det ''firmafest''!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...