Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Det er i ferd med å skje, jeg kan føle det dag for dag, nesten time for time!

Bli høy på livet igjen, gud så herlig! Å komme opp fra faenskap og se seg selv i speilet og bare smile, fantastisk!

Har tidligere sagt at en må først like seg selv før en kan forvente at andre liker en. Akkurat nå elsker jeg meg selv :)

Having a strange kind of mind revelation?

Og så er det en jinte jeg kjenner som lenge (veldig lenge) har vist tegn til interesse, men jeg har ikke hatt det som trenges av pågang eller mot. Ikke før nå, så smått :)

Nesten som Jekyll & Hyde, bare uten galskap. Jo, litt galskap :)

Herlig egosentrisk galskap, kokain light!

Denne kvelden er min!

 

Ha en fin kveld/natt! :thumbup:

Endret av Strangeway
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, igår var jeg på fest med min eks-kjærste. Vi hadde det ganske festelig, på veien hjem fortalte jeg at jeg fortatt likte ho kjempe godt, men ho ville ikke begynne på noe nytt forhold. Jeg begynte å si at det var min skyld at det gikk så i dass før, men ho påstod at det var ho som ikke takla forhold :/

 

Dette blir vansklig, vil så forbanna mye mer en å bare være venn med ho.

Lenke til kommentar
En liten oppdatering.. Har nå forberedt og psyka meg opp i 2 uker for å ta en prat med han..Sendte mld å spurte om vi kunne gå en tur, ta en prat og evt se en film etter det ikveld..Men nei, idag passet det ikke..Han drev å jobba hjemme..Gjett om jeg mista motet totalt! Jeg tenker jo som så at nå er han hvertfall ikke interessert i noe som helst lenger..f*en å!  :wallbash:

Trodde han skjønte ut fra hva jeg skrev at jeg trengte å prate med han...Nå er den helgen ødelagt..Ikke vet jeg om jeg tør å spørre igjen heller om vi skal finne på noe.. 

Tips og oppmuntringer taes imot med stoor takk! :cry:

5512936[/snapback]

Hvis du elsker ham, så må du også finne deg i å stole på ham... Han jobbet sikkert, og det er ingen grunn til å tro noe annet. Men om du tror han forstod at dette var viktig, bør han kontakte deg igjen og gi deg tid til å snakke med ham. Hvis han ikke gjør dette; kan du igjen bare anta en ting: Han vil ikke være helt bestevenn med deg. Enten kommer dette av at han kanskje vil ha mer, som deg, eller at han ikke vil det... Du blir aldri riktig klok på andre, uansett hvor mye du vil.

 

Men dette betyr ingenting, ifølge min logikk...

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet han jobbet hjemme...Mindre prosjekt han driver med...Jeg stoler fullt på han..Ikke det det står på..Når jeg svarte på mld fra han så ba jeg han om å si ifra en dag det passet, for jeg trengte å prate med han..Fikk svar etter mange timer, og han foreslo da å chatte litt hvis jeg hadde tid..men jeg sa det var bedre å ta praten face to face..Men han tror at det jeg skal si har med praten vi hadde i høst, når vi ble enige om å bare være venner..For han sa "trodde vi hadde avklart dette i høst".. :hmm:

 

Så vi får se hva som skjer..Får håpe han har tid til den praten snart, for nå går jeg på veggen snart, og folka her hjemme begynner virkelig å lure på hva som skjer med meg tror jeg.. :blush:

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar
Smil..det funker! :!:

5527285[/snapback]

 

Jeg er ikke ute etter noen tips. Jeg bare lurer på hva DERE gjør hvis dere f.eks ser en jente dere liker?

 

Morro å lese hva dere gjør. Jeg kan begynne med min taktikk først da:

 

Hvis jeg ser en jente jeg liker så sier jeg bare:

 

"Hei søta! Kom å sett deg på fanget mitt så skal jeg fortelle deg om min lange harde oppvekst"

 

De fleste gjør det, men en del sier bare: "Ehh... Dust ass"

 

Men hvis de setter seg på fanget så sier jeg:

 

"Det er hemmlig" Og så hvisker jeg i øret hennes: "Bli med inn på rommet der borte, for jeg vil ikke at noen andre skal høre hemmligheten"

 

Så blir hun med for hun vil vite hva hemmligheten er. Så går vi dit hvor vi er aleine, så sier jeg:

 

"Ahh.. måtte bare få deg vekk fra alle de andre.. Ja, jeg heter nicklas og har 20 centimeter"

 

Og da skjer det ting og tang og om ikke det så har jeg hvertfall en jente å være sammen med for kvelden som jeg får nummeret av, så er det bare å ringe noen dager etterpå for å avtale en date ;)

 

Funker bra for meg, bortsett fra ei jente som klappa til meg :!:

Lenke til kommentar

Er de løse så går de rett på sak. Men for det meste så ser de humoristisk på det for de vet jo at jeg kødder med de og det er det jenter liker... Nettopp å kødde med de, fornerme de litt. Dere syns dette er en uvanlig og teit metode. Men forestill en jente gjøre noe av det samme mot dere. Det er spennende og morsomt osv. Kanskje derfor dere må bruke så lang tid på å dra en dame, fordi dere gjør det på den måten som alle andre gjør det. Gjør du det slik så er du jo litt annerledes enn alle andre og derfor så faller jenta kanskje for akkuratt deg og ikke alle de andre "søte/snille" tullingene som har prøvd seg tidligere på kvelden.

 

Hva syns dere så er best da? Kjøpe en drink til de og snakke seriøst?

 

Man må være litt "cocky & funny", jenter liker sånt ;)

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Sånne lines drar man på billige jenter, altså hadde jeg tenkt at du mente at jeg var billig og hadde blitt ganske fornærmet.

 

Men joda..humor er fint det. Bare ikke dra det for langt.

5528249[/snapback]

 

Her er en tanke:

 

Hvis du setter 100 mannfolk i en bar med EN pen jente som sitter alene. Og så sier du til alle de 100 mannfolka: "Hvem av dere kan gå bort til den jenta og gjøre så hun føler seg sexuelt tiltrukket av deg?"... Jeg vil si at hvis du er heldig så vil 1 si at han kan klare det. Med andre ord, for de fleste, så er det å gå bort til en jente de ikke kjenner og gjøre så hun føler seg tiltrukket av deg, er totalt på utsiden av dems univers.

 

Det er grunnen til at de fleste gutter gjør ting som å spørre om en dans, kjøpe de en drink osv.

 

Men, noe som du burde skjønne er at når det kommer til jenter og tiltrekning så føler ikke jenter seg tiltrukket av PINGLER!

 

Tiltrekkning er ikke ett valg. Det er ikke logisk (Hvertfall ikke på overflaten). Hun tenker ikke "Burde jeg være tiltrukket av han?".

 

Men med en gang du begynner å "skjønne det", forandrer alt seg. Hele ditt perspektiv endrer seg med en gang du "skjønner det".

 

Så her er et tips:

 

KØDD MED JENTER!

 

Helt riktig, "kødd med" dem.

 

Ært dem.

 

Vær vanskelig.

 

Bli litt uvenner.

 

Hvorfor?

 

Fordi det konstant forteller at:

 

1) Du driter i hva hun tror om deg.

2) Du er en morsom person.

3) Du er uforutsigbar

4) Du er litt av en joker

5) Du SKJØNNER DET

 

 

Her er en skudd-sikker forklaring på om jenta er intressert eller ikke:

 

1) Du engasjerer henne

 

2) Hun engasjerer deg

 

EDIT: Jeg trodde ikke jeg måtte skrive at jeg gjør dette for å kødde/være morsom. Selvsagt må du gjøre det på en måte slik at hun skjønner med engang at det er tull.

 

Det første jeg sier til jenta er HELT greit. Men det andre virker litt sånn teit, det er der man skal være morsom. Du trenger ikke dra den så langt som jeg skrev. Men den første tar jenter som en morsom kommentar.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...