Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvor gammel er du? Tror det var veldig dumt å spørre henne om "hun ville bli sammen med deg". Det var sånn vi gjorde tidlig på barneskolen. Du kunne i såfall spørre om hun hadde følelser for deg.

Virker på meg som om du ikke er så veldig gammel, iallefall ikke "moden" nok til å gå inn i et seriøst forhold, hvis du forstår?

 

Og det med at du ønsker henne som venn, istedenfor kjæreste er ikke akkuratt noe problem.  ;)

5476942[/snapback]

 

Er nettop fylt 17 :) , men problemet kan være at hun hun tror jeg liker henne siden jeg har sagt det før, men jeg er forelsket i en annen nå.

Lenke til kommentar

 

Hvor gammel er du? Tror det var veldig dumt å spørre henne om "hun ville bli sammen med deg". Det var sånn vi gjorde tidlig på barneskolen. Du kunne i såfall spørre om hun hadde følelser for deg.

Virker på meg som om du ikke er så veldig gammel, iallefall ikke "moden" nok til å gå inn i et seriøst forhold, hvis du forstår?

 

Og det med at du ønsker henne som venn, istedenfor kjæreste er ikke akkuratt noe problem.  ;)

5476942[/snapback]

 

Er nettop fylt 17 :) , men problemet kan være at hun hun tror jeg liker henne siden jeg har sagt det før, men jeg er forelsket i en annen nå.

5477169[/snapback]

 

Jeg vil da si det ikke er noe stort problem. Gir hun tegn for at hun er forelsket i deg, så avvis de, MEN PÅ EN HYGGELIG MÅTE. Kan nok en gang ikke si hvor idiotisk det er av folk som blir redd og skremt (mulig sur) fordi en person liker deg. Merket det tydelig i klassen, der en vet at en jente liker han. Og han blir nesten sinna! Det er helt idiotisk og patetisk av personen å gjøre det, uansett! Når en person liker deg, er hun/han glad i deg på en spesiell måte. Hun/han ser ikke noe galt i deg, og elsker deg. Er det så forbanna vanskelig å bli glad for det, selv om at du ikke liker den personen? :roll:

 

*denne meldingen var ikke rettet mot noen her på forumet, men måtte bare få ut frustrasjonen mot disse idiotene*!

Lenke til kommentar
Jeg vil da si det ikke er noe stort problem. Gir hun tegn for at hun er forelsket i deg, så avvis de, MEN PÅ EN HYGGELIG MÅTE. Kan nok en gang ikke si hvor idiotisk det er av folk som blir redd og skremt (mulig sur) fordi en person liker deg. Merket det tydelig i klassen, der en vet at en jente liker han. Og han blir nesten sinna! Det er helt idiotisk og patetisk av personen å gjøre det, uansett! Når en person liker deg, er hun/han glad i deg på en spesiell måte. Hun/han ser ikke noe galt i deg, og elsker deg. Er det så forbanna vanskelig å bli glad for det, selv om at du ikke liker den personen? :roll:

 

*denne meldingen var ikke rettet mot noen her på forumet, men måtte bare få ut frustrasjonen mot disse idiotene*!

5477206[/snapback]

Slenger meg på denne!

 

Formannen: Jeg tror det beste er å bare la det skure, det kommer nok til å ordne seg til slutt, dere blir venner igjen. Men det kan kanskje gå enda fortere hvis du diskret lar henne få greie på at du ikke liker henne lenger (sånn f.eks. snakke om jenta du liker foran henne e.l.)

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne!

 

Formannen: Jeg tror det beste er å bare la det skure, det kommer nok til å ordne seg til slutt, dere blir venner igjen. Men det kan kanskje gå enda fortere hvis du diskret lar henne få greie på at du ikke liker henne lenger (sånn f.eks. snakke om jenta du liker foran henne e.l.)

5477254[/snapback]

 

Hehe ok, kanskje litt dårlig forlkart av meg, men vi er ikke uvenner eller noe sånt, lurer bare på reaksjonen hennes når jeg blir sammen med en annen. Hva tror dere om det?

Lenke til kommentar
Bra Niklas, mye jeg ikke har tenkt over! :thumbup:

5474308[/snapback]

 

Mye her jeg heller ikke har tenkt så mye på egentlig, men jeg vet jeg har litt problemer når det gjelder å gå bort til en jente å si det jeg mener.

 

Jeg har ikke hatt ordentlig kjereste mere enn 2 ganger på de 16 åra jeg har levd, og de 2 gangene har det vært jenta som har tatt initsiativet og sagt det de føler for meg og jeg har følt det samme som dem utrolig nok. og jeg føler nå at jeg har vært litt lite sosial, og har ikke klart å sett jenter i øynene fra 8. klasse, til slutten av 10. klasse. Jeg har følt dette som et problem, og jeg skal fra nåav være mere sosial og "legge bort" pcn litt. livet mitt består nå av pcn skolen og dama og jeg er utenom å være på skolen veldig usosial, og jeg føler og at jeg bruker for lite tid med dama.

Lenke til kommentar

Dette er altså ikke om meg men om en kamerat jeg har. Han hadde nettopp bursdagsselskap sammen med en av hans andre kamerater. Altså de hadde to bursdager i et bursdagsselskap med venner fra begge sider. Så kameraten min inviterte en jente hun likte. Men problemet var at en kamerat til det andre "bursdagsbarnet" lå an og flørtet vilt med hun kameraten min likte og det endte med klining rett foran øynene på kompisen min. Han ble ikke glad for å si det sånn. Tenk deg så frekt.

Lenke til kommentar
Dette er altså ikke om meg men om en kamerat jeg har. Han hadde nettopp bursdagsselskap sammen med en av hans andre kamerater. Altså de hadde to bursdager i et bursdagsselskap med venner fra begge sider. Så kameraten min inviterte en jente hun likte. Men problemet var at en kamerat til det andre "bursdagsbarnet" lå an og flørtet vilt med hun kameraten min likte og det endte med klining rett foran øynene på kompisen min. Han ble ikke glad for å si det sånn. Tenk deg så frekt.

5477613[/snapback]

 

Åhh... opplevd det samme selv. Jeg lagde en hel "fest" hjemme hos meg selv for jeg hadde bestemt meg for å flørte litt med den jenta jeg likte. Det begynte bra. Hun satte seg ved siden av meg i sofaen. Jeg tenkte jeg skulle slenge i meg ett par øl før jeg begynte, for å komme litt i slaget.

 

Akkuratt da jeg var ferdig med den siste ølen, så titta jeg opp, en fyr gikk bort til jenta, satt seg over henne og begynte å RÅkline med henne! Rett ved siden av meg, på MIN fest! De to hadde tydeligvis holdt på litt før, siden de bare plutselig begynte å kysse. Men det visste ikke jeg noe om før da.

 

Jeg bare tenkte at det var bra det skjedde for hvis hu kan bli sammen med en sånn type, som stinker av blomster og har piercing i tunga, så kan ho bare ha det så godt.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Enn venn av meg har visst fått ei jente til å bli forelsket i han, han har aldri pratet med henne eller noe, hun bare stirrer noe sinnsykt, og gjør diverse spessielle ting, som foreksempel å gå sakte mot klasserommet vårt, der vi står og snakker i gangen, for så å snu 5 meter fra han. Er vanvittig morsomt, men ser ikke ut til at vennen min er så veldig positiv. "Hvorfor skal alle de stygge jentene like meg?!" :p

Endret av X-tremeOverclocker
Lenke til kommentar

weee, jeg _tror_ jeg er blitt forrelsket.. Er ikke 100% sikker enda, men noe er det =) Utrolig søt jente, og alt det der... Men det er et par ting som bremser gleden litt... Jenta har vært sammen med "litt" flere personer enn det jeg har, så hun ligger ganske langt forran meg der (det er forsåvidt noe hun vet).. En annen ting er at en av mine beste venninner ikke takler hun som jeg har noe på gang med, så de vil aldri kunne klare å prate ordentlig sammen, og det kan resultere i at jeg mister en god venninne :( Ikke at jeg tror det vil skje, for vi er en vennegjeng på en 6 personer, og jeg vil ikke droppe ut av den liksom... Men jeg er redd for at om vi blir sammen så blir hun jeg liker "med i gjengen", og hun andre vil trekke seg ut...

 

Pokker, dette er en demper på den gode følelsen... Men alt i alt er jeg ganske glad nå! Har tilbragt en herlig kveld med henne og noen venner mens vi har sett film =)

Lenke til kommentar
weee, jeg _tror_ jeg er blitt forrelsket.. Er ikke 100% sikker enda, men noe er det =) Utrolig søt jente, og alt det der... Men det er et par ting som bremser gleden litt... Jenta har vært sammen med "litt" flere personer enn det jeg har, så hun ligger ganske langt forran meg der (det er forsåvidt noe hun vet).. En annen ting er at en av mine beste venninner ikke takler hun som jeg har noe på gang med, så de vil aldri kunne klare å prate ordentlig sammen, og det kan resultere i at jeg mister en god venninne :( Ikke at jeg tror det vil skje, for vi er en vennegjeng på en 6 personer, og jeg vil ikke droppe ut av den liksom... Men jeg er redd for at om vi blir sammen så blir hun jeg liker "med i gjengen", og hun andre vil trekke seg ut...

 

Pokker, dette er en demper på den gode følelsen... Men alt i alt er jeg ganske glad nå! Har tilbragt en herlig kveld med henne og noen venner mens vi har sett film =)

5478280[/snapback]

 

Du kan spørre "venninna di" om kvifor ho ikkje liker den du liker?

 

Blei litt komisk den setningen :p

Lenke til kommentar
Ustedalen ; Jeg opplevde nylig at en jente ble litt for glad i meg, jeg ble nesten irritert, ja , litt små sinna fordi hun tviholdt på meg på fest.

 

Men samtidig tørte jeg ikke å si " Jeg liker deg ikke lenger på den måten"  til henne.

5478084[/snapback]

 

Beklager for å si dette, men det er igrunn helt idiotisk av deg. Plagde hun deg setter alt i et annet perspektiv, men gjorde hun ikke det, så kan du for all del ikke bli irritert for at noen liker deg. Herregud! :roll:

Lenke til kommentar
Ustedalen ; Jeg opplevde nylig at en jente ble litt for glad i meg, jeg ble nesten irritert, ja , litt små sinna fordi hun tviholdt på meg på fest.

 

Men samtidig tørte jeg ikke å si " Jeg liker deg ikke lenger på den måten"  til henne.

5478084[/snapback]

 

Beklager for å si dette, men det er igrunn helt idiotisk av deg. Plagde hun deg setter alt i et annet perspektiv, men gjorde hun ikke det, så kan du for all del ikke bli irritert for at noen liker deg. Herregud! :roll:

5478813[/snapback]

Egentlig synes jeg det er greit hvis hun hindret FirstPrice i å sjekke andre damer den kvelden, så jeg skjønner ham. Det er ikke noen grunn til å bli sint hvis hun bare er glad i deg, men hvis hun kaster seg over deg eller ikke tar _veldig_ tydelige hint, er det all grunn til å bli sint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...