Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte litt mer over det jeg sa om å være litt "dust" mot jenter.

Jeg fortalte det på en feil måte, så jeg har lagd noen eksempler på å være en såkalt "dust" som jeg mener:

 

1. Hvis f.eks en jente er misfornøyd med noe på kroppen sin og forteller deg det (Noe som skjer omtrent hver gang jeg er ute, jenter liker visst å snakke negativt om seg selv, for å få en respons). Så sier hun f.eks: "Jeg ser ikke UT på håret i dag!", da kan du bare si: "Ja, jeg ville ikke si noe om det". Så kanskje du får et løst slag på armen og da kan du bare klaske ho på rompa tilbake. Deretter kan du gjøre narr av håret hennes gjennom kvelden, fortelle ho at alle ser på det og at du er flau over å være sammen med ho når ho ser sånn ut.

 

2. Misforstå det de sier. Lytt etter muligheter hvor du kan misforstå ord som ligner. F.eks hvis du sier: "La oss gå bort å spille biljard", så svarer hun: "Ja, la oss gjøre det". Da kan du snu deg om mot henne og si: "La oss gjøre DET? Mener du akkuratt HER og NÅ? Det er for langt å gå helt bort til dassen, så jeg vil heller spille biljard".

 

3. Se etter seksuelle antydninger i alt, anklag henne for å prøve å forføre deg enda du ikke kjenner henne engang. Hvis ho sier f.eks: "Jaja... Jeg er så trøtt, så det er sengetid nå tror jeg". Da kan du si: "Senga? Jeg mener, jeg kjenner deg knapt.. og du prøver å få meg med i senga? Hva skjedde med de gamle dagene hvor man kunne bli venner først?"

 

Skjønner? Er ikke sikkert dere syns dette er noe særlig bedre enn mitt første eksempel, men det er slik som fortalt i denne posten jeg mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der er vel kanskje ikke akkurat sjekketriks (med mindre det er Hufsa du prøver å sjekke opp), heller en god beskrivelse av hvordan jeg personlig liker å sprite opp forholdet. :lol:

5538253[/snapback]

 

Hvem sa noe om sjekketriks? Dette var eksempler på å være såkalt "dust" eller "cocky & funny".

 

Uansett, de metodene jeg bruker fungerer perfekt for meg. Det er samme greia med både pene og mindre pene jenter, så hva får deg til å tro at mindre pene jenter er noe annerledes enn pene jenter? Du trenger ikke en metode for pene og en for mindre pene. Eneste forskjellen er at de er litt mer villige, de mindre pene.

 

Pluss at jeg er muskuløs, sexy og kjekk, ikke minst pen. Hva er galt med å være mann? Jenter oppfører seg som jenter, men menn oppfører seg som noen pingler fordi de er oppdratt av jenter. Ikke rart folk mener at jenter er uforståelige. Det er ikke naturlig for en mann å oppføre seg som jenter vil. De innser det ikke selv engang, jentene. Men først når en oppfører seg som en mann, så er det dem de liker best.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Jeg tenkte litt mer over det jeg sa om å være litt "dust" mot jenter.

Jeg fortalte det på en feil måte, så jeg har lagd noen eksempler på å være en såkalt "dust" som jeg mener:

 

1. Hvis f.eks en jente er misfornøyd med noe på kroppen sin og forteller deg det (Noe som skjer omtrent hver gang jeg er ute, jenter liker visst å snakke negativt om seg selv, for å få en respons). Så sier hun f.eks: "Jeg ser ikke UT på håret i dag!", da kan du bare si: "Ja, jeg ville ikke si noe om det". Så kanskje du får et løst slag på armen og da kan du bare klaske ho på rompa tilbake. Deretter kan du gjøre narr av håret hennes gjennom kvelden, fortelle ho at alle ser på det og at du er flau over å være sammen med ho når ho ser sånn ut.

 

2. Misforstå det de sier. Lytt etter muligheter hvor du kan misforstå ord som ligner. F.eks hvis du sier: "La oss gå bort å spille biljard", så svarer hun: "Ja, la oss gjøre det". Da kan du snu deg om mot henne og si: "La oss gjøre DET? Mener du akkuratt HER og NÅ? Det er for langt å gå helt bort til dassen, så jeg vil heller spille biljard".

 

3. Se etter seksuelle antydninger i alt, anklag henne for å prøve å forføre deg enda du ikke kjenner henne engang. Hvis ho sier f.eks: "Jaja... Jeg er så trøtt, så det er sengetid nå tror jeg". Da kan du si: "Senga? Jeg mener, jeg kjenner deg knapt.. og du prøver å få meg med i senga? Hva skjedde med de gamle dagene hvor man kunne bli venner først?"

 

Skjønner? Er ikke sikkert dere syns dette er noe særlig bedre enn mitt første eksempel, men det er slik som fortalt i denne posten jeg mener.

5538195[/snapback]

 

Den første metoden din er jo genial for å hindre at jente fisker etter fine kommentarer ved å si noe slikt som :huff håret mitt, eller ser jeg feit ut i denne :tease: Geniale mann!

 

Og til det andre må jeg bare si at humoren din er jævlig bra, og dersom det er slik humor du har til daglig vil du til slutt score ikke noe mindre enn ei dame som for alltid vil verdsette humor i hverdagen. Ingenting er så bra som å finne noen med samme type humor.

 

:love:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte litt mer over det jeg sa om å være litt "dust" mot jenter.

Jeg fortalte det på en feil måte, så jeg har lagd noen eksempler på å være en såkalt "dust" som jeg mener:

 

1. Hvis f.eks en jente er misfornøyd med noe på kroppen sin og forteller deg det (Noe som skjer omtrent hver gang jeg er ute, jenter liker visst å snakke negativt om seg selv, for å få en respons). Så sier hun f.eks: "Jeg ser ikke UT på håret i dag!", da kan du bare si: "Ja, jeg ville ikke si noe om det". Så kanskje du får et løst slag på armen og da kan du bare klaske ho på rompa tilbake. Deretter kan du gjøre narr av håret hennes gjennom kvelden, fortelle ho at alle ser på det og at du er flau over å være sammen med ho når ho ser sånn ut.

 

2. Misforstå det de sier. Lytt etter muligheter hvor du kan misforstå ord som ligner. F.eks hvis du sier: "La oss gå bort å spille biljard", så svarer hun: "Ja, la oss gjøre det". Da kan du snu deg om mot henne og si: "La oss gjøre DET? Mener du akkuratt HER og NÅ? Det er for langt å gå helt bort til dassen, så jeg vil heller spille biljard".

 

3. Se etter seksuelle antydninger i alt, anklag henne for å prøve å forføre deg enda du ikke kjenner henne engang. Hvis ho sier f.eks: "Jaja... Jeg er så trøtt, så det er sengetid nå tror jeg". Da kan du si: "Senga? Jeg mener, jeg kjenner deg knapt.. og du prøver å få meg med i senga? Hva skjedde med de gamle dagene hvor man kunne bli venner først?"

 

Skjønner? Er ikke sikkert dere syns dette er noe særlig bedre enn mitt første eksempel, men det er slik som fortalt i denne posten jeg mener.

5538195[/snapback]

 

Hvis du en dag får deg jobb, og holder på slik mot en kollega, regn med å bli anklad for seksuell trakassering.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte litt mer over det jeg sa om å være litt "dust" mot jenter.

Jeg fortalte det på en feil måte, så jeg har lagd noen eksempler på å være en såkalt "dust" som jeg mener:

 

1. Hvis f.eks en jente er misfornøyd med noe på kroppen sin og forteller deg det (Noe som skjer omtrent hver gang jeg er ute, jenter liker visst å snakke negativt om seg selv, for å få en respons). Så sier hun f.eks: "Jeg ser ikke UT på håret i dag!", da kan du bare si: "Ja, jeg ville ikke si noe om det". Så kanskje du får et løst slag på armen og da kan du bare klaske ho på rompa tilbake. Deretter kan du gjøre narr av håret hennes gjennom kvelden, fortelle ho at alle ser på det og at du er flau over å være sammen med ho når ho ser sånn ut.

 

2. Misforstå det de sier. Lytt etter muligheter hvor du kan misforstå ord som ligner. F.eks hvis du sier: "La oss gå bort å spille biljard", så svarer hun: "Ja, la oss gjøre det". Da kan du snu deg om mot henne og si: "La oss gjøre DET? Mener du akkuratt HER og NÅ? Det er for langt å gå helt bort til dassen, så jeg vil heller spille biljard".

 

3. Se etter seksuelle antydninger i alt, anklag henne for å prøve å forføre deg enda du ikke kjenner henne engang. Hvis ho sier f.eks: "Jaja... Jeg er så trøtt, så det er sengetid nå tror jeg". Da kan du si: "Senga? Jeg mener, jeg kjenner deg knapt.. og du prøver å få meg med i senga? Hva skjedde med de gamle dagene hvor man kunne bli venner først?"

 

Skjønner? Er ikke sikkert dere syns dette er noe særlig bedre enn mitt første eksempel, men det er slik som fortalt i denne posten jeg mener.

5538195[/snapback]

 

Hvis du en dag får deg jobb, og holder på slik mot en kollega, regn med å bli anklad for seksuell trakassering.

5539134[/snapback]

 

 

Niklas, du skal ikkje altid bruke sarkasme(ironi) :) .

Lenke til kommentar
Okei, her er dealen:

 

Tenkte jeg skulle gjøre noe for å vise kjæresten min hvor mye hun betyr for meg, derfor så tenkte jeg at jeg skulle lage en liten romantisk frokost til oss.

Sammen med denne frokosten skal hun få en rose med et søtt lite kort, med en søt liten tekst på. Siden vi ikke har vært sammen så veldig lenge, så skal ikke denne teksten være noe særlig personlig, bare en liten oppmerksomhet på hvor fantastisk hun er  :love:

 

Forslag til tekst? Rop ut!  :)

5530723[/snapback]

 

Vel, det ble dårlig med rose pga. skitbutikk med dårlig utvalg, men frokosten ble hun virkelig glad for :)

 

Nicklas: Idiot :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Bakgrunnshistorien..

5464750[/snapback]

 

Ny oppdatering..Fikk prata med han igår..Jeg fikk ikke sagt alt jeg ville, var for nervøs, men fikk sagt det viktigste.. Han har bevisst vært mer stille med å holde kontakten, han synes det blir litt mye med å ha kontakt hver dag..(noe jeg er enig i).. Jeg ble egentlig ikke så veldig mye klokere, men det hjalp å lette litt på trykket.. Og han sa heller ikke at han ikke vil ha noe mer kontakt med meg..Så da tar jeg det som et positivt tegn at han er litt interessert..som venn ihvertfall.. Han har det heller ikke så lett for tiden, mye å tenke på..Så da holder jeg meg lavt i terrenget til han vil ha kontakt..Det blir hardt, men jeg må klare det så han ikke blir lei..

Men noe av det siste han sa før jeg gikk var at vi kunne se en film om ikke så lenge..det gledet jo litt.. :)

 

Takker for tips og kommentarer..skulle dere han noe mer tips, er det bare å komme med det!

Lenke til kommentar

CarinaE:

Jeg har stor tro på at man en gang i livet treffer den store kjærligheten, den personen en har lyst å dele resten av livet med. Når man treffer personen for første gang føler en at absolutt alt stemmer; utseende, humor, kjemi, interesser, lukt, ja, alt. Når dette skjer, da er det ingenting som heter "å ha for mye kontakt". Hvis en får noe slikt servert, da er ikke motparten interessert "i de baner". Det høres ut som om han du skriver om vil ha deg på gress.

Mener ikke noe vondt med det, kanskje jeg ikke har fått med meg alt.

Lenke til kommentar

Dere sier jeg er "idiot", jeg tar det som et kompliment :)

 

Ser hvertfall ut som om Linn Christin liker metoden min :tease:

 

Men å bli anmeldt for seksuell trakasering for å klaske en jente på rompa, da tror jeg du har driti på draget ganske kraftig. Det ligger hundretusen andre ting man må huske på under det jeg har sagt. Så mye at jeg gidder ikke å skrive alt engang. Dessuten tror jeg ikke jeg hadde prøvd meg på noen kollegaer på jobben.

Lenke til kommentar
Sånne lines drar man på billige jenter, altså hadde jeg tenkt at du mente at jeg var billig og hadde blitt ganske fornærmet.

 

Men joda..humor er fint det. Bare ikke dra det for langt.

5528249[/snapback]

 

Her er en tanke:

 

Hvis du setter 100 mannfolk i en bar med EN pen jente som sitter alene. Og så sier du til alle de 100 mannfolka: "Hvem av dere kan gå bort til den jenta og gjøre så hun føler seg sexuelt tiltrukket av deg?"... Jeg vil si at hvis du er heldig så vil 1 si at han kan klare det. Med andre ord, for de fleste, så er det å gå bort til en jente de ikke kjenner og gjøre så hun føler seg tiltrukket av deg, er totalt på utsiden av dems univers.

 

Det er grunnen til at de fleste gutter gjør ting som å spørre om en dans, kjøpe de en drink osv.

 

Men, noe som du burde skjønne er at når det kommer til jenter og tiltrekning så føler ikke jenter seg tiltrukket av PINGLER!

 

Tiltrekkning er ikke ett valg. Det er ikke logisk (Hvertfall ikke på overflaten). Hun tenker ikke "Burde jeg være tiltrukket av han?".

 

Men med en gang du begynner å "skjønne det", forandrer alt seg. Hele ditt perspektiv endrer seg med en gang du "skjønner det".

 

Så her er et tips:

 

KØDD MED JENTER!

 

Helt riktig, "kødd med" dem.

 

Ært dem.

 

Vær vanskelig.

 

Bli litt uvenner.

 

Hvorfor?

 

Fordi det konstant forteller at:

 

1) Du driter i hva hun tror om deg.

2) Du er en morsom person.

3) Du er uforutsigbar

4) Du er litt av en joker

5) Du SKJØNNER DET

 

 

Her er en skudd-sikker forklaring på om jenta er intressert eller ikke:

 

1) Du engasjerer henne

 

2) Hun engasjerer deg

 

EDIT: Jeg trodde ikke jeg måtte skrive at jeg gjør dette for å kødde/være morsom. Selvsagt må du gjøre det på en måte slik at hun skjønner med engang at det er tull.

 

Det første jeg sier til jenta er HELT greit. Men det andre virker litt sånn teit, det er der man skal være morsom. Du trenger ikke dra den så langt som jeg skrev. Men den første tar jenter som en morsom kommentar.

Lest litt vel mye av David DeAngelo eller?

:!:

Lenke til kommentar

Lest litt vel mye av David DeAngelo eller?

:!:

5541793[/snapback]

 

Ja, faktiskt :) Leste boken hans for ca. 2 år siden. Utrolig bra bok, veldig lett å forstå hva han mener via måten han skriver på. Men personlig liker jeg Gunwitch metodene bedre.

 

Jeg er en miks av DeAngelo, Gunwitch og Tyler Durden :thumbup:

 

Lest, researcha, prøvd ut, feilet og det meste og nå har jeg endt opp som den jeg er og det fungerer helt topp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...