Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Ustedalen ; Jeg opplevde nylig at en jente ble litt for glad i meg, jeg ble nesten irritert, ja , litt små sinna fordi hun tviholdt på meg på fest.

 

Men samtidig tørte jeg ikke å si " Jeg liker deg ikke lenger på den måten"  til henne.

5478084[/snapback]

 

Beklager for å si dette, men det er igrunn helt idiotisk av deg. Plagde hun deg setter alt i et annet perspektiv, men gjorde hun ikke det, så kan du for all del ikke bli irritert for at noen liker deg. Herregud! :roll:

5478813[/snapback]

Egentlig synes jeg det er greit hvis hun hindret FirstPrice i å sjekke andre damer den kvelden, så jeg skjønner ham. Det er ikke noen grunn til å bli sint hvis hun bare er glad i deg, men hvis hun kaster seg over deg eller ikke tar _veldig_ tydelige hint, er det all grunn til å bli sint.

5482141[/snapback]

 

Selvfølgelig, jeg mener ikke at du ikke har noen som helst rett til å bli sinna på noen som liker deg, men det å bli sinna på på den personen FORDI hun/han liker deg.. Vesentlig forskjell!

 

Skal prøve å komme med noen eksempler for få frem enda bedre det jeg mener.

 

1. En jente kommer bort til meg og sier hun er forelsket i meg = jeg blir veldig glad :)

 

2. Samme jente fortsetter å henge rundt meg, og begynner å slenge dritt til hun jeg liker, fordi hun er sjalu = jeg blir forbanna!

 

Mulig du forstår bedre hva jeg mener nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig, jeg mener ikke at du ikke har noen som helst rett til å bli sinna på noen som liker deg, men det å bli sinna på på den personen FORDI hun/han liker deg.. Vesentlig forskjell!

 

Skal prøve å komme med noen eksempler for få frem enda bedre det jeg mener.

 

1. En jente kommer bort til meg og sier hun er forelsket i meg = jeg blir veldig glad :)

 

2. Samme jente fortsetter å henge rundt meg, og begynner å slenge dritt til hun jeg liker, fordi hun er sjalu = jeg blir forbanna!

 

Mulig du forstår bedre hva jeg mener nå?

5482199[/snapback]

Jeg skjønner hva DU mener, men etter min mening var FirstPrices' beretning mer i retning av nr. 2...

Lenke til kommentar
Jeg skjønner hva DU mener, men etter min mening var FirstPrices' beretning mer i retning av nr. 2...

5482245[/snapback]

 

Ok, da var det jeg som misforsto da!

 

En liten oppdatering på mitt kjærlighetsliv: Uten å si for mye, så kan jeg trygt si at jeg er mer forelska en noen gang :love:

Hun er så utrolig fantastisk. Fineste jente som noen sinne har satt sine ben på denne jorden, og personligheten er helt utrolig bra. Jeg finner rett å slett ingen feil med henne. Hun er helt klart min type, og jeg har falt helt pladask (som dere ivrige lesere sikkert har forstått :p ).

 

Men så var det det å få sagt dette til henne. Selv føler jeg meg klar for å si det, men jeg får ikke "sjangsen". Huff, idiotisk sagt av meg, men det jeg mener er at jeg har henne sjeldent for meg selv alene. Kanskje jeg rett å slett må bare trekke henne vekk fra folkemengden når jeg er med henne? Eller over telefon, selv om jeg vil si dette face to face :hmm: ?

 

EDIT: Quote problemer :dontgetit:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Jeg skjønner hva DU mener, men etter min mening var FirstPrices' beretning mer i retning av nr. 2...

5482245[/snapback]

 

Ok, da var det jeg som misforsto da!

 

En liten oppdatering på mitt kjærlighetsliv: Uten å si for mye, så kan jeg trygt si at jeg er mer forelska en noen gang :love:

Hun er så utrolig fantastisk. Fineste jente som noen sinne har satt sine ben på denne jorden, og personligheten er helt utrolig bra. Jeg finner rett å slett ingen feil med henne. Hun er helt klart min type, og jeg har falt helt pladask (som dere ivrige lesere sikkert har forstått :p ).

 

Men så var det det å få sagt dette til henne. Selv føler jeg meg klar for å si det, men jeg får ikke "sjangsen". Huff, idiotisk sagt av meg, men det jeg mener er at jeg har henne sjeldent for meg selv alene. Kanskje jeg rett å slett må bare trekke henne vekk fra folkemengden når jeg er med henne? Eller over telefon, selv om jeg vil si dette face to face :hmm: ?

 

EDIT: Quote problemer :dontgetit:

5482502[/snapback]

 

Du tenker helt feil. Hvorfor skal alle si så mye rart til jentene og hvorfor spør noen rett ut: "Vil du være sammen med meg?".

 

Det er ikke nødvendig. Isteden for å si alle følelsene dine så kan du heller vise de på andre måter. Noe som frisker opp det jeg nevnte med å være mystisk, utfordrende og spennende. Da ser kanskje jenta også at du virkelig mener det.

 

Hva skal du si til ho egentlig? Noe som f.eks: "Jeg er forelsket i deg, du betyr alt for meg.. Du gir meg så gode følelser". Det er ikke noe vits å si sånt. Selvfølgelig kan du jo smette inn noen kommentarer som "Så pen du eeeer!" i en passende situasjon. Ikke bare "avsløre" alt på en gang.

 

Vis det, ikke si det.

 

EDIT:

 

Det med å "Få henne ut av folkemengden"....

 

Du ser jenta og går bort til henne uansett om det er andre folk der, så sier du f.eks:

"Kom hit litt, jeg må spørre deg om noe".

 

Så går du vekk fra de andre, hun følger etter, og så kan du si:

 

"Møter du meg på bowlinga imorra klokka 18:00, så kan vi finne på noe?"

Eller du kan bare si:

"Jeg bare lurte på om du hadde lyst til å finne på noe sammen med meg en dag?"

 

Kanskje hu lurer på hvorfor, og da er det jo bare å si det rett ut:

 

"Nei, jeg bare syns du er en veldig søt jente og jeg syns du virker utrolig grei, så jeg vil bare bli bedre kjent med deg". Eller kanskje bare: "Jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg". Eller som mannfolk snakker: "Jeg VIL bli bedre kjent med deg"

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Vis det, ikke si det.

5482957[/snapback]

Enig der..absolutt :yes: bare vær tydelig. Og etterhvert kan du heller komme med det du har på hjertet ..

5482977[/snapback]

 

 

 

Bah!

Det har jeg da alltid ment.

Og det har aldri fungert :p

 

 

Da jeg i stedet sa til jenta at jeg syns hu var søt og at jeg var glad i henne, begynte ting å skje ;)

 

Og i går ble "vi" til "oss"

 

 

*evig lykkelig og glad*

Lenke til kommentar

Trenger litt råd her. I helga traff jeg en utrolig fin jente og vi endte opp med å kose. Jeg trenkte dette var et engangstilfelle, men så viser det seg at hun går på samme skole som meg:) Ærlig må jeg vel innrømme at jeg ikke er veldig erfaren (tryne så ut som en sprettball, og tennene sa "tut" før hormonene fikk roet seg intill dette halvåret) Og da dette forsvant fikk de fine jente øynene opp for meg, noe jeg selvfølgelig ikke har noe imot:) men som sagt lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre? Vi var vel litt småfulle begge to, men det skulle vel ikke bety at det kan bli noe mellom oss? Skal jeg satse på litt rolig snakking eller bør jeg bare gi på og be henne ut mens jernet er varmt?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar

Akkurat det må du vel bare gjøre som du føler for. Men egentlig så burde du kanskje bare prøve å snakke med henne og prøve å tolke signalene hun gir deg. Hvis hun virker positiv så be henne ut. Hvis hun virker litt tilbakeholden så kanskje det er best å la være hvis du er opptatt av å beholde en tøff maske.

Lenke til kommentar
Akkurat det må du vel bare gjøre som du føler for. Men egentlig så burde du kanskje bare prøve å snakke med henne og prøve å tolke signalene hun gir deg. Hvis hun virker positiv så be henne ut. Hvis hun virker litt tilbakeholden så kanskje det er best å la være hvis du er opptatt av å beholde en tøff maske.

5486826[/snapback]

 

Yes, da bler det å ta kontakt å snakke litt med henne for å se hvordan hun reagerer, *grue-og-glede-seg-litt*

Lenke til kommentar
Trenger litt råd her. I helga traff jeg en utrolig fin jente og vi endte opp med å kose. Jeg trenkte dette var et engangstilfelle, men så viser det seg at hun går på samme skole som meg:) Ærlig må jeg vel innrømme at jeg ikke er veldig erfaren (tryne så ut som en sprettball, og tennene sa "tut" før hormonene fikk roet seg intill dette halvåret) Og da dette forsvant fikk  de fine jente øynene opp for meg, noe jeg selvfølgelig ikke har noe imot:) men som sagt lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre? Vi var vel litt småfulle begge to, men det skulle vel ikke bety at det kan bli noe mellom oss? Skal jeg satse på litt rolig snakking eller bør jeg bare gi på og be henne ut mens jernet er varmt?

 

Takker for alle svar!

5486798[/snapback]

Ta initiativ, prat med henne, vis din interesse, skaff nummeret hennes, ta henne med på en kopp kaffe (e.l, vet ikke hva som er vanlig i din omgangskrets)....

 

Vis at du kanskje vil ha noe mer... Men samtidig ikke vær helt på knærne og etter henne hele tiden, da kan du bli innpåsliten... Go for it!

Lenke til kommentar
Ja... Gjør som de andre sier. Ta det litt rolig i starten, ikke rush noe. Jenter liker ikke gutter som stresser...  ;)

5487997[/snapback]

Heisann, jeg heter Lars Pedersen og jeg liker å spise kyllingbryst mens min utkårede kryper opp på brystkassen min og sprer ekskrementer vilt rundt seg. Betyr det da at alle menn liker det samme (jeg vet av sikre kilder at Glint foretrekker kalkun)?

 

Denne tråden er fylt med små og store Dr. Phil-poder som enten leker Captain Obvious eller uttaler seg på vegne av alle som har samme kjønnsorgan plassert mellom lårene.

 

Fantastisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...