Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Uff, no blir det jo bare stress å poste i tråden. Skal man lissom hver gang legge til et: dette er jo bare min egen erfaring og absolutt ikke nokke noen må ta til etteretning for det kan jo være at det ikke funker for deg. Eg har ikke noen utdannelse på dette området ...osv

 

Blæh :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
F.eks hvis du er mye sammen med en jente og dere kysser og koser veldig mye og du vet at begge er utrolig glad i hverandre. Da trenger du vel ikke å ha en muntlig bekreftelse på at dere er sammen som et kjæreste par?

5490505[/snapback]

 

Trenger ikke alltid være slik :( Jeg trodde helt sikkert at jeg og hun som jeg gnåler sånn om var i lag, men så spurte hun om vi ikke kunne ta det litt med ro. Jeg prøvde selvfølgelig å ta det med ro da, men det er ikke så lett når en er så gla i en persjon og du har trodd dere er sammen. Så det er ikke alltid det er slik heller. Føler det er best med en muntlig bekreftelse, særlig viss en ikke kjenner henne så godt eller har kjennt henne så lenge.

5490612[/snapback]

 

Ja, da er jo grunnen til det at du har gått for fort fram og ikke nødvendigvis alt annet. Da har du stressa og nå har vi et godt eksempel på at det ikke funker, spesielt hvis dere ikke er intressert i hverandre fra begynnelsen. Du føler det best med en muntlig bekreftelse, men det er ikke det beste for dere begge to alltid, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Kanskje dere bare flørter enda... Kyssing er også flørting.

5490649[/snapback]

 

Ja... Kloke ord! Skal huske på det neste gang, men i dette tilfellet måtte jeg bare he en mutlig bekreftelse ellers hadde jeg blitt så psykisk nedbrutt at d hadde vært veldig tungt for meg å ta forholdet opp igjen. Men man skal vell pines litt!

Lenke til kommentar

Personlig så foretrekker jeg å være venner først, og bli kjent. Er jeg sammen med en person så er det ikke bare kjæresten min, men også min nærmeste venn. Da er det greit å kjenner hverandre litt før man kjører på. Men det er nå bare slik jeg ønsker å ha det, sier ikke at alle ønsker det på samme måten.

 

Og til LarsP, nå må du være snill gutt. Trodde du drev og trente og sånt jeg. Får du ikke ut nok steam der til at du kan være litt snill mot de små jentene på forumet?

Lenke til kommentar
Og til LarsP, nå må du være snill gutt. Trodde du drev og trente og sånt jeg. Får du ikke ut nok steam der til at du kan være litt snill mot de små jentene på forumet?

5491164[/snapback]

Alle vet at trening øker selvtilliten og gjør en til et ufordragelig selvsentrert menneske. :)

 

Det var dessuten ikke meningen å såre noen med mitt originale innlegg, men når noen går i strupen på meg sånn helt uten videre så føler jeg at det er min rett (og plikt) å sparke litt tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Crazykimmy: Eg trur nok det er fleire jenter som vil ha stresset gutt. Og ja eg er gutt  og mange jenter som eg kjenner liker gutter som er frampå.

5493002[/snapback]

 

VELDIG sant! Jeg blir alltid usikker hvis folk ikke viser interesse skikkelig, fordi jeg er ganske sjenert selv.. Tror begge deler er like riktig jeg ;)

Lenke til kommentar
Crazykimmy: Eg trur nok det er fleire jenter som vil ha stresset gutt. Og ja eg er gutt  og mange jenter som eg kjenner liker gutter som er frampå.

5493002[/snapback]

 

VELDIG sant! Jeg blir alltid usikker hvis folk ikke viser interesse skikkelig, fordi jeg er ganske sjenert selv.. Tror begge deler er like riktig jeg ;)

5493527[/snapback]

 

De guttene jeg gjennom tidene har vært mest forelska i er de som ikke viser interesse i det heletatt. Gutter som er for ivrige derimot har jeg aldri engang orka gi en sjangs.

 

Og allikevel drømmer jeg om en type som forguder meg over alt i verden :whistle: Burde kanskje endret taktikk ;)

Lenke til kommentar
De guttene jeg gjennom tidene har vært mest forelska i er de som ikke viser interesse i det heletatt. Gutter som er for ivrige derimot har jeg aldri engang orka gi en sjangs.

 

Og allikevel drømmer jeg om en type som forguder meg over alt i verden  :whistle:  Burde kanskje endret taktikk  ;)

5495292[/snapback]

cza0082l.jpg

 

;)

Lenke til kommentar
Forholdet til typen og meg har blitt veldig rart i løpet av noen få uker, og skylden ligger vel på meg. Jeg har blitt så sjalu og eiesyk, og blir sur for hver eneste melding av venninner i innboksen hans. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg oppfører meg sånn; har ALDRI vært på denne måten før. Tror kanskje det har noe med at jeg sliter veldig hjemme for tiden, og hver minste ting får meg til å koke over og klikke på han for ingenting. Vi har egentlig 20mnddag i dag, men han trenger en pause fra meg fordi jeg har blitt så paranoid og sjalu. Jeg vil jo ikke være sånn som dette, det ødelegger jo meg også og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan kan jeg slutte å være så jævla kjerring og være meg selv igjen?

5494917[/snapback]

 

Lag en romantisk kveld og vis at du er deg selv igjen. Og så kan du heller finne en annen å løse ut aggresjonen din på.

 

Jeg vet ikke helt jeg. Jeg føler også slik som deg noen ganger. Ikke fordi jeg er sjalu eller noe sånt. Men om jeg har hatt en dårlig dag så går det ut over en annen person.. Jeg får ut aggresjonen på han. Det er veldig dumt. Jeg vet ikke hva som er grunnen til dette, men noe egoistisk er det hvertfall.

 

Og som jeg har sagt; Du vet ikke hva du har før du mister det. Så da kan du jo prøve å tenke på hvor godt menneske kjæresten din egentlig er... tenke på alt det fine han har gjort mot deg.

Lenke til kommentar
Jeg har blitt så sjalu og eiesyk, og blir sur for hver eneste melding av venninner i innboksen hans. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg oppfører meg sånn; har ALDRI vært på denne måten før.

5494917[/snapback]

 

Jeg forstår deg så godt at du aner ikke!

Når en først begynner å føle det slik, er det så vanskelig å endre "tenkemåte".

Selv bagateller (som f.eks de meldingene typen din fikk av venninnen sin) får det til svartne for en. Som et sleggeslag i brystet og sviende følelse i halsen.

Flere scenarioer raser rundt i hodet, klarer ikke tenke rasjonelt. Innimellom er det som en plutselig er litt klar og kan blåse det vekk, men så "svartner" det igjen og alt og alle er i mot en.

 

Jeg har det på samme vis, men jeg har forsøkt å "blokkere" det som forårsaker dette. Dvs. stenge diverse folk ute av livet mitt. Men herregud, det er så vanskelig! Jeg tar meg selv i å oppsøke situasjoner hvor jeg igjen vil føle sjalusi og føler en enorm lettelse når jeg ikke finner noe å øse meg opp over. "Men tenk.. Tenk om det er noe, da skal jeg finne det ut!!" Selvpining..

Dumme meg, jeg har til og med søkt etter folka på internett, for å forskikre meg om at det ikke er noen grunn til sjalusi, eller hva det nå er jeg føler. Kanskje jeg er i ferd med å miste vettet. Føles slik, i alle fall.

Nå har jeg endelig fått en "skikkelig" jobb, men dessverre er det internett på kontoret mitt, hvis dere skjønner hva jeg mener.

 

Men jau.. det var kanskje litt avsporing.

Jeg har egentlig ikke noe råd til deg AnAnAs, siden jeg ikke klarer å hjelpe meg selv. Ville hvertfall ikke spurt og gravd ham om venninnene hans. Kanskje prøve å skjule hva du føler så godt det lar seg gjøre. Hvis du begynner å mase på ham om alt mulig, så går han nok lei. Det er jo bare i hodet ditt! Det er med stor sannsynlighet absolutt ingenting å føle sjalusi over.

Lenke til kommentar
Godt innlegg

5496367[/snapback]

 

Tusen takk for godt og utfyllende svar. Jeg prøver å ikke bry meg med det, men det er så altfor mange av venninnene hans som har lyst på han og flørter så sinnsykt at det tipper over for meg iblant.

5497951[/snapback]

 

Klassens par dere da :wee::love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...