Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Sånne lines drar man på billige jenter, altså hadde jeg tenkt at du mente at jeg var billig og hadde blitt ganske fornærmet.

 

Men joda..humor er fint det. Bare ikke dra det for langt.

5528249[/snapback]

 

Her er en tanke:

 

Hvis du setter 100 mannfolk i en bar med EN pen jente som sitter alene. Og så sier du til alle de 100 mannfolka: "Hvem av dere kan gå bort til den jenta og gjøre så hun føler seg sexuelt tiltrukket av deg?"... Jeg vil si at hvis du er heldig så vil 1 si at han kan klare det. Med andre ord, for de fleste, så er det å gå bort til en jente de ikke kjenner og gjøre så hun føler seg tiltrukket av deg, er totalt på utsiden av dems univers.

 

Det er grunnen til at de fleste gutter gjør ting som å spørre om en dans, kjøpe de en drink osv.

 

Men, noe som du burde skjønne er at når det kommer til jenter og tiltrekning så føler ikke jenter seg tiltrukket av PINGLER!

 

Tiltrekkning er ikke ett valg. Det er ikke logisk (Hvertfall ikke på overflaten). Hun tenker ikke "Burde jeg være tiltrukket av han?".

 

Men med en gang du begynner å "skjønne det", forandrer alt seg. Hele ditt perspektiv endrer seg med en gang du "skjønner det".

 

Så her er et tips:

 

KØDD MED JENTER!

 

Helt riktig, "kødd med" dem.

 

Ært dem.

 

Vær vanskelig.

 

Bli litt uvenner.

 

Hvorfor?

 

Fordi det konstant forteller at:

 

1) Du driter i hva hun tror om deg.

2) Du er en morsom person.

3) Du er uforutsigbar

4) Du er litt av en joker

5) Du SKJØNNER DET

 

 

Her er en skudd-sikker forklaring på om jenta er intressert eller ikke:

 

1) Du engasjerer henne

 

2) Hun engasjerer deg

 

EDIT: Jeg trodde ikke jeg måtte skrive at jeg gjør dette for å kødde/være morsom. Selvsagt må du gjøre det på en måte slik at hun skjønner med engang at det er tull.

 

Det første jeg sier til jenta er HELT greit. Men det andre virker litt sånn teit, det er der man skal være morsom. Du trenger ikke dra den så langt som jeg skrev. Men den første tar jenter som en morsom kommentar.

5528313[/snapback]

 

For å være helt ærlig, så tror ikke jeg du skjønner en dritt. :roll: Hadde aldri giddet å klappe til deg. Hadde bare sett dumt på deg og spurt hva som feilte deg.

 

Skal du først være direkte så må du i det minste være høflig. Hvis du tror at jenter liker å bli fornærmet, så har du sett for mye på ganstah-pimp-film. Skal du først være morsom, så må du nesten ha HUMOR. Det der var alt annet enn morsomt.

 

Vet du hva som skaper tiltrekning? Kjemi og utseende. Ikke frekke kommentarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke det der funker for alle jenter, Nicklas, men en del blir sikkert litt mer nysjerrig, og det er ikke noe TVIL om at det hjelper med humor og glimt i øyet...

5529885[/snapback]

 

Niklas: Du har eit par viktige punk

- Ha humor

- ha glimt i øyet

Men du har også noen negative punkt:

- Du seier at du skal erte og kødde med jenter.Eg trur at ingen jenter vil bli" forelsket" når du er stygg med henne

Lenke til kommentar

Okei, her er dealen:

 

Tenkte jeg skulle gjøre noe for å vise kjæresten min hvor mye hun betyr for meg, derfor så tenkte jeg at jeg skulle lage en liten romantisk frokost til oss.

Sammen med denne frokosten skal hun få en rose med et søtt lite kort, med en søt liten tekst på. Siden vi ikke har vært sammen så veldig lenge, så skal ikke denne teksten være noe særlig personlig, bare en liten oppmerksomhet på hvor fantastisk hun er :love:

 

Forslag til tekst? Rop ut! :)

Lenke til kommentar

Når jeg er edru, så er jeg den "snille gutten" som alle jenter prater høl i hue på med alle problemene sine.

 

Når jeg er drita, så er jeg den "dusten" som en god del jenter digger. Kødder med alt og alle, sier masse teite ting, og alt de gjør er å le uansett hvor dumt det var det jeg sa/gjorde.

 

Det er grunnen til at jeg drar damer i fylla, men ikke når jeg er edru. T.o.m DE spør om nummeret mitt og så ringer de meg noen dager etterpå og spør om vi skal finne på noe. Så gjør vi det (edru) og så plutselig ble jeg til en venn.

 

Jeg har lært. Jeg har ikke det bese ordforrådet, så jeg sa det kanskje på en måte som ikke virker så bra. Men det funker jævlig bra uansett hvor mange av dere som poster at det rett og slett SUGER.

 

Dere har vel lagt merke til at det er alle "idiotene" som er damemagneter? Som sagt så får du alle til å tro at du driter i hva de mener om deg, og det er selvtillit booster deluxe. Det også drar damer.

 

Nesten dumt av meg å diskutere med jenter hva jenter liker egentlig. Men da skjønner dere kanskje hva jeg mener. Og de jentene jeg prøver meg på er rundt 16 - 19 år da, så de har vel kanskje en annen smak.

 

@Christer-R: DIKT:

 

Det er en ting jeg må fortelle deg,

Men jeg får det liksom aldri helt fram,

Å jeg vet ikke om du kan fortelle det samme til meg,

Det er ikke det at jeg ikke finner det rette øyeblikket,

Det er kanskje mer det at jeg ikke tørr,

Kanskje jeg ikke tørr å fortelle deg hva jeg føler,

Jeg vet jeg må fortelle deg det en dag,

Jeg er kanskje bare redd for å fortelle sannheten,

Men den dag jeg er klar for å fortelle deg det,

Så kan ingen stoppe meg å si,

Jeg elsker deg!

 

(Fant det på Dikt.no)

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Okei, her er dealen:

 

Tenkte jeg skulle gjøre noe for å vise kjæresten min hvor mye hun betyr for meg, derfor så tenkte jeg at jeg skulle lage en liten romantisk frokost til oss.

Sammen med denne frokosten skal hun få en rose med et søtt lite kort, med en søt liten tekst på. Siden vi ikke har vært sammen så veldig lenge, så skal ikke denne teksten være noe særlig personlig, bare en liten oppmerksomhet på hvor fantastisk hun er  :love:

 

Forslag til tekst? Rop ut!  :)

5530723[/snapback]

"Rosa er fin, og den er din."

Lenke til kommentar
Når jeg er edru, så er jeg den "snille gutten" som alle jenter prater høl i hue på med alle problemene sine.

 

Når jeg er drita, så er jeg den "dusten" som en god del jenter digger. Kødder med alt og alle, sier masse teite ting, og alt de gjør er å le uansett hvor dumt det var det jeg sa/gjorde.

 

Det er grunnen til at jeg drar damer i fylla, men ikke når jeg er edru. T.o.m DE spør om nummeret mitt og så ringer de meg noen dager etterpå og spør om vi skal finne på noe. Så gjør vi det (edru) og så plutselig ble jeg til en venn.

 

Jeg har lært. Jeg har ikke det bese ordforrådet, så jeg sa det kanskje på en måte som ikke virker så bra. Men det funker jævlig bra uansett hvor mange av dere som poster at det rett og slett SUGER.

 

Dere har vel lagt merke til at det er alle "idiotene" som er damemagneter? Som sagt så får du alle til å tro at du driter i hva de mener om deg, og det er selvtillit booster deluxe. Det også drar damer.

 

Nesten dumt av meg å diskutere med jenter hva jenter liker egentlig. Men da skjønner dere kanskje hva jeg mener. Og de jentene jeg prøver meg på er rundt 16 - 19 år da, så de har vel kanskje en annen smak.

 

@Christer-R: DIKT:

 

Det er en ting jeg må fortelle deg,

Men jeg får det liksom aldri helt fram,

Å jeg vet ikke om du kan fortelle det samme til meg,

Det er ikke det at jeg ikke finner det rette øyeblikket,

Det er kanskje mer det at jeg ikke tørr,

Kanskje jeg ikke tørr å fortelle deg hva jeg føler,

Jeg vet jeg må fortelle deg det en dag,

Jeg er kanskje bare redd for å fortelle sannheten,

Men den dag jeg er klar for å fortelle deg det,

Så kan ingen stoppe meg å si,

Jeg elsker deg!

 

(Fant det på Dikt.no)

5530767[/snapback]

 

Jeg og drar damer i fylla, og vet du hvorfor, fordi alle jentene og er fulle:P Jeg har også enn tildens til å dra damer edru, vet du hvorfor, fordi jenter liker at gutter er sjamører! Jeg har personlig mer tro på sjarm enn idioti:P

Lenke til kommentar
Jeg og drar damer i fylla, og vet du hvorfor, fordi alle jentene og er fulle:P Jeg har også enn tildens til å dra damer edru, vet du hvorfor, fordi jenter liker at gutter er sjamører! Jeg har personlig mer tro på sjarm enn idioti:P

5530889[/snapback]

 

Jeg snakka om FØR. Men når jeg la merke til det jeg gjorde i fylla, så fungerte det faktiskt i edru tilstand også.

 

Det kan være av den grunn at jeg egentlig alltid har vært slik, men bare fikk selvtillit nok til å være meg selv med alkohol. Pga diverse ting som har hendt meg opp gjennom livet har selvtilliten brutt seg ned, men noen ganger så går det opp for deg ting, jeg ville ikke leve slik UNDER alle andre, derfor tok jeg meg sammen og gjorde noe med problemet mitt.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Jeg og drar damer i fylla, og vet du hvorfor, fordi alle jentene og er fulle:P Jeg har også enn tildens til å dra damer edru, vet du hvorfor, fordi jenter liker at gutter er sjamører! Jeg har personlig mer tro på sjarm enn idioti:P

5530889[/snapback]

 

Jeg snakka om FØR. Men når jeg la merke til det jeg gjorde i fylla, så fungerte det faktiskt i edru tilstand også.

5531014[/snapback]

 

Kanskje fordi du ikke var sjenert i fylla?

Lenke til kommentar
Jeg og drar damer i fylla, og vet du hvorfor, fordi alle jentene og er fulle:P

5530889[/snapback]

:yes:

 

Jeg tror at når alt kommer til alt er det best å bare være seg selv. Men det er også utrolig vanskelig... Jeg er bare meg selv når jeg er sammen med et par av vennene mine... Ellers er jeg "fake"

Lenke til kommentar
Forslag til tekst? Rop ut!  :)

5530723[/snapback]

For det første:

Nåååh..! Så snill du er mot henne :D

For det andre:

"Roser er røde, fioler er blå"-dikt er søte, og de blir ikke altfor personlige. Bare pass på litt hva du skriver.. Ei venninne av meg fikk:

Roser er røde

Fioler er blå

Grisetarmer er ekle

Det e'kke du! Hå, hå.

.. og det varte ikke lenge før hun slo opp.

 

Men uannsett. Lag din egen lille vri på diktet. Hvis dere har noen "greier" sammen så prøv og bruk det.

 

Håper det hjalp deg litt :)

 

Edit: Leifer..

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
Jeg og drar damer i fylla, og vet du hvorfor, fordi alle jentene og er fulle:P Jeg har også enn tildens til å dra damer edru, vet du hvorfor, fordi jenter liker at gutter er sjamører! Jeg har personlig mer tro på sjarm enn idioti:P

5530889[/snapback]

 

Jeg snakka om FØR. Men når jeg la merke til det jeg gjorde i fylla, så fungerte det faktiskt i edru tilstand også.

 

Det kan være av den grunn at jeg egentlig alltid har vært slik, men bare fikk selvtillit nok til å være meg selv med alkohol. Pga diverse ting som har hendt meg opp gjennom livet har selvtilliten brutt seg ned, men noen ganger så går det opp for deg ting, jeg ville ikke leve slik UNDER alle andre, derfor tok jeg meg sammen og gjorde noe med problemet mitt.

5531014[/snapback]

 

 

Kanskje fordi du ikke var sjenert i fylla?

5531058[/snapback]

 

Les over.

 

EDIT:

 

Jeg kan ta et annet eksempel. Om du har en veldig streng far eller lærer som er litt "idiot", eller en fotball trener som er drit streng.

 

De kjefter på deg helt til du gjør det bra. Og når du først gjør det bra så roser de deg høyt opp i skyene. Da føler du deg veldig flink og du ser opp til de personene. Slik føler jeg det hvertfall.

 

Hvis man vrir og vender litt på det jeg sa nå, så tror jeg det er samme greia når det gjelder jenter. Hvis du er litt "idiot" i starten og så myker du bare opp innimellom og lager til noe skikkelig romantisk. Da blir det bare bedre og bedre. Da ser jenta at du også er romantisk. Men når du er sånn fløtepus døgnet rundt så blir det sikkert kjedelig i lengden.

 

Dette var veldig dårlig forklart. Jeg sier IKKE at du skal være streng mot noen jenter eller kjefte på de. Men bare kødde litt, være litt useriøs. Men når du først skal være seriøs og du steller i stand noe skikkelig artig og romantisk, så kanskje hun bare ser ENDA mer opp til deg/liker deg enda bedre.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Jeg tror at når alt kommer til alt er det best å bare være seg selv. Men det er også utrolig vanskelig... Jeg er bare meg selv når jeg er sammen med et par av vennene mine... Ellers er jeg "fake"

5531096[/snapback]

 

Ja, samme her..

Jo mer en prøver å ikke være "fake", jo mer "fake" blir det.

Jeg tror det har noe med at en kan snakke om alt mulig med de to vennene, også mer interne ting som folk en ikke kjenner så godt vil tolke som "crazy talking". Hvertfall i mitt eksempel. Hvis jeg er nødt til å begrense snakket mitt til "kjedelig snikk-snakk", så detter mye av konversasjons-repetoaret mitt vekk. For å si det på en dum måte, men dere skjønner..? :p

 

En annen grunn til at det blir falskt er vel at en ikke har tidligere, delte opplevelser å snakke om med nye bekjentskaper. I en samtale mellom gode venner blir det ofte mye mimring og slikt..

 

Jeg tror jeg har glemt poenget mitt, for jeg mener å huske jeg hadde et for 5 minutter siden.. Sånn kan det gå.

Endret av Strangeway
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...