Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jeg og drar damer i fylla, og vet du hvorfor, fordi alle jentene og er fulle:P Jeg har også enn tildens til å dra damer edru, vet du hvorfor, fordi jenter liker at gutter er sjamører! Jeg har personlig mer tro på sjarm enn idioti:P

5530889[/snapback]

 

Jeg snakka om FØR. Men når jeg la merke til det jeg gjorde i fylla, så fungerte det faktiskt i edru tilstand også.

 

Det kan være av den grunn at jeg egentlig alltid har vært slik, men bare fikk selvtillit nok til å være meg selv med alkohol. Pga diverse ting som har hendt meg opp gjennom livet har selvtilliten brutt seg ned, men noen ganger så går det opp for deg ting, jeg ville ikke leve slik UNDER alle andre, derfor tok jeg meg sammen og gjorde noe med problemet mitt.

5531014[/snapback]

 

skilt ved fødselen? :!: måtte sjekke to ganger at det ikke var jeg som hadde skrevet dette gitt :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis ei jente du liker sier du er søt og spør om ting du liker og har et godt øye med deg når hun ser deg.... hva betyr det?

5533518[/snapback]

 

Det er delte meninger om det å bli kalt søt er positivt eller negativt, men personlig tror jeg det er mer positivt enn negativt. Det hørtes uansett ut som hun er interesert i deg, er du interesert i henne er det jo bare å gå på:) lykke til

Lenke til kommentar
Hvis ei jente du liker sier du er søt og spør om ting du liker og har et godt øye med deg når hun ser deg.... hva betyr det?

5533518[/snapback]

 

Får høre at jeg er "bare såååå søøøøt" hele tiden, så det ordet der har mista betydningen for meg. Og som regel betyr ikke det noe mer enn at jeg er søt heller.

 

Men siden du sa det andre at hun ser på deg mye, så betyr det helt sikkert at hun er intressert i deg.

 

Så bare kjør på nå ;) Du finner fort ut om ho er intressert eller ikke.

Lenke til kommentar
Hvis ei jente du liker sier du er søt og spør om ting du liker og har et godt øye med deg når hun ser deg.... hva betyr det?

5533518[/snapback]

Enig med de to andre her. Virker som hun er intressert. Go for it :thumbup:

 

Kjenner meg litt våryr allerede eg. Det e så knall med sol..og så har eg det bare perfekt med kjæresten min no. Deilig å gå rundt med den fine følelsen..og tryggheten :)

 

I tillegg har eg funnet en perfekt gave til valentines day. Han kommer aldri til å gjette det..

Lenke til kommentar
Hvis ei jente du liker sier du er søt og spør om ting du liker og har et godt øye med deg når hun ser deg.... hva betyr det?

5533518[/snapback]

Enig med de to andre her. Virker som hun er intressert. Go for it :thumbup:

 

Kjenner meg litt våryr allerede eg. Det e så knall med sol..og så har eg det bare perfekt med kjæresten min no. Deilig å gå rundt med den fine følelsen..og tryggheten :)

 

I tillegg har eg funnet en perfekt gave til valentines day. Han kommer aldri til å gjette det..

5536329[/snapback]

Jeg har tenkt å be henen ut men jeg vet ikke helt hvordan...

Lenke til kommentar

svinger ganske bra i humøret her.

noen dager er helt topp mens andre dager er "mindre gode"....

pleier alltid å være blid å tuller ganske ofte, men noen ganger kommer en dårlig dag.

som i dag.

har Y matte(for de mindre begavede innen matte :p ), og sitter ved siden av ei herlig jente.

hun går også i klassen min, og vi prater ganske mye,er venner ikke no mer.

men jeg er jo interresert da, synes hu er flott,men vi prata om hva vi skulle gjøre i helgen.

jeg følte meg da ganske bra, men så sa hu at hu skulle til en kamerat.

ja,kan jo hende at de bare er venner, men humøret datt ned i en bunnløs brønn....

 

*høre på Johnny Cash-Hurt*

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Har endelig klart å komme over "gutten min" jeg! Og gjett om det førles herlig! Er så gla so jeg ikke har vært på lenge! Jeg er fri! :)

5536926[/snapback]

Virkelig lucky you. Jeg har nå vært mer eller mindre forelsket/glad i/whatever you may call it nå i litt over 2 år. (Med noen andre forelsker innimellom, så klart. Men har en vane av å falle tilbake på han) Begynner jeg å bli lei? Ja. Får jeg noen gang han? Nei.

Lenke til kommentar
Virkelig lucky you. Jeg har nå vært mer eller mindre forelsket/glad i/whatever you may call it nå i litt over 2 år. (Med noen andre forelsker innimellom, så klart. Men har en vane av å falle tilbake på han) Begynner jeg å bli lei? Ja. Får jeg noen gang han? Nei.

5536969[/snapback]

En ting jeg lurer på: Kan dere bli forelsket i en gutt dere ikke kjenner i det hele tatt? Sånn mer enn en uke for eksempel?

 

Acolyt3: Kjør på, hun virker interessert!

Lenke til kommentar
Har endelig klart å komme over "gutten min" jeg! Og gjett om det førles herlig! Er så gla so jeg ikke har vært på lenge! Jeg er fri! :)

5536926[/snapback]

Virkelig lucky you. Jeg har nå vært mer eller mindre forelsket/glad i/whatever you may call it nå i litt over 2 år. (Med noen andre forelsker innimellom, så klart. Men har en vane av å falle tilbake på han) Begynner jeg å bli lei? Ja. Får jeg noen gang han? Nei.

5536969[/snapback]

 

Fortsatt den samme som tidligere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...