Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10k bør være mulig,

 

Må si meg imponert over hvor utrolig bra Mavericks kjører på min Macbook Pro 15" 2008-modell. Har jo satt inn ssd og 8gb ram, men likevel. Trenger ikke oppgradere ser det ut til, men det er helt greit.

 

Hvilken versjon kjørte du før du oppgraderte? Merker du noen særlig forskjell ytelsesmessig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg vurderer også å bytte ut min MBP med en 13" retina, men jeg aner ikke hva kan få for maskinen jeg har i dag. Er det noen her som kan hjelpe meg?

Det er snakk om en Mid-2010 15" MBP, 8gb ram, Hi-res, matt skjerm, 2,66 i7, 128gb Plextor SSD. :)

Lenke til kommentar

Kan jeg bruke Airplay, utvidet skrivebord med oppløsning som samsvarer med TV`en ? Altså FullHD? Syns dette Airplay greiene til Apple er bedritne greier altså. Når det kommer til lydoverføring er det jo konge, men dette speil greiene er jo bare noe forbanna surr og piss som hakker og ser faen ikke ut i måneskinn.

 

Lenge lever Beamer.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg synes AirPlay fungerer betraktelig bedre fra iOS-enheter enn os x enheter. Når det er sagt har mirroring blitt gradvis bedre etter at det kom med ML, men i starten var det veldig mye hakking.

 

iFra iPad og iPhone er det kjempe bra. Macbook Air...sorgens kapittel. skalerer jo ikke etter TV-opløsningen, og da ser det bare helt halveis ut. Noe jeg har oversett?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

iFra iPad og iPhone er det kjempe bra. Macbook Air...sorgens kapittel. skalerer jo ikke etter TV-opløsningen, og da ser det bare helt halveis ut. Noe jeg har oversett?

I mavericks fikk jeg nå opp et valg for å velge oppløsning på ekstern airplay-skjerm ved mirroring. Det kan jeg ikke huske på å ha sett før.

Lenke til kommentar

Posten Norge er så fantastisk udugelige.. Så Postbilen kom men reagerte når han bare puttet litt reklame og dilldall i postkassa og innen jeg fikk på meg skoene så var bilen borte og i postkassa ligger en lapp hvor det står at to kolli fra TNT er forsøkt utlevert men ingen var hjemme... Står at jeg må vente på ny utkjøring i morgen! Muligheten for å plukke opp på postkontoret etter 16:00 er ikke engang et alternativ ifølge denne fine lappen ha la rett i postkassa. Grenser til ren svindel sånt lureri som det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...