Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Blir iPad Mini Retina på meg. Noen som aner når den kommer til Norge? Trodde den kom på fredag sammen med iPad Air, men det gjør det visst ikke.

Det er ingen som veit når dei kjem, anna enn "Later in November". Trur nok eg går for iPad Mini Retina sjølv, men må ned på Eplehuset å testa ut iPad Air på fredag! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Natt og dag forsjell på MacBook Pro 15" Retina Late-2013 og Mid-2012 når det kommer til varme og støynivå. Ting som Skype videosamtaler og YouTube som normalt ville fått viftene til å høres ut som en liten støvsuger og varmeutviklingen få maskinen til å fungere som en liten varmeovn har gått over til å være helt musestile uten støy fra viftene (kjører de i det hele tatt?) og null varme å spore overhode.

Lenke til kommentar

Velg Sett inn -> Felt...

 

I dialogene velger du "Dokumentinformasjon" i venstre liste og NumWords i høyre.

 

Desverre oppdateres den ikke live når du redigerer teksten. Velg feltet i teksten og trykk fn-F9 for å oppdatere.

 

Vet ikke om det finnes en annen løsning.

 

Edit: Om du ikke skal ha det inn i dokumentet så er det en ordteller i statusbaren nederst i vinduet..

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Velg Sett inn -> Felt...

 

I dialogene velger du "Dokumentinformasjon" i venstre liste og NumWords i høyre.

 

Desverre oppdateres den ikke live når du redigerer teksten. Velg feltet i teksten og trykk fn-F9 for å oppdatere.

 

Vet ikke om det finnes en annen løsning.

 

Edit: Om du ikke skal ha det inn i dokumentet så er det en ordteller i statusbaren nederst i vinduet..

 

Geir :)

Det kommer bare nummeret for antall ord der jeg skriver, som jeg kan endre på.

Er det slik det skal være?

 

Edit: jeg kunne like godt bruke ordtelleren nede i statusbaren for deretter å skrive den inn i dokumentet?

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å få slått av mavericks nye strømsparingsfunksjon på enkelte programmer? Bruker flere programmer som er avhengig av lange simuleringer og det er helt håpløst at programmet går i dvale vis jeg sjekker nettaviser eller noe annet i mellomtiden. Var lenge redd for at denne funksjonen kom til å fungere like dårlig som på iOS og det viste seg å stemme. Fjerner jo hele poenget med multitasking. Virkelig idiotisk og provoserende.

Endret av HMKongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...