Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er god på soundtrack? Kunne trengt litt hjelp.

Hvis du sier hva du trenger hjelp til, så kan jeg i hvert fall forsøke å svare :)

 

Lyd som skal bli til innelyd og som er litt på avstand. også lyd som blir stengt inne når man f.eks konsenterer på noe annet eller når man lukker øyene og tenker.

Lenke til kommentar

Hvilke tanker har dere om dekaler på Macer? Prøvde i dag på min 15". :)

 

 

 

For å vere helt ærlig, jeg foretrekker den slik den er. Enkel og stilren, uten noen form for forstyrrende elementer eller annet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

*snip*

 

Du tror virkelig ikke at de kommer til å fikse en slik bug før release? En developer preview (som han allerede bryter NDA ved å lage videoen) er ikke en ferdig versjon. Dette er første beta av iOS 5, og dersom noen i Apple ser videoen blir det nok fikset ganske kjapt. Han er nok ikke alene!

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har en Mac Pro til overs som jeg planlegger å gjøre noe tøft med. Det må jo være mulig å utrette noe kult med serverprogramvaren til Apple. Jeg har allerede skrudd den opp og funnet de to skjulte SATA-portene, så planen er en mediaserver/lagringsmaskin, men den har jo nok kraft til å gjøre mer.

 

Mine kliss nye 3TB-harddisker skjønte ikke Windows 7, men så satt jeg den inn i Macen, og det virket som bare det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har forstått det som at når du laster ned Lion så installerer det en liten partisjon med akkurat nok systemfiler til å kunne bootes og installeres derfra. Antar at du bare kjøper OS X Lion og deretter rebooter og installerer fra den partisjonen eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...