Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg finnes jo Prey, som er gratis.

 

Av en eller annen grunn synes jeg det virker bedre å satse på et betal-program med tanke på oppdateringer og funksjoner.

 

Om noen har testet Prey er det bare å skrive om det!

 

EDIT: Nå er jo programmet gratis så jeg kan jo teste det selv...

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn synes jeg det virker bedre å satse på et betal-program med tanke på oppdateringer og funksjoner.

Undercover tilbyr også sin assistanse hvis maskinen din skulle bli stjålet. De samarbeider også med politiet.

 

 

Slike programmer forutsetter jo at man ikke har passord på PCen sin, siden enhver tyv kommer til å formatere en passord-beskyttet PC i stedet for å bruke den.

Eller at du har en gjestekonto.

Lenke til kommentar

Hvor stor er sjansen for at Apple selv implementerer Thunderbolt på neste generasjons iPhone, nye TimeCapsule osv..? Siden mengden av Thunderbolt utstyr er så og si ikke eksisterende per dags dato og Apple er en av de største aktørene bak Thunderbolt så skulle man jo tro de selv vil forsøke å gi det et lite puff? Det er jo liten tvil om at iPad, iPhone og iPod kunne hatt godt av en ytelsesøkning når det kommer til synkronisering så om Apple oppgraderer dock-porten til å bli kompatibel med Thunderbolt så kunne jo det blitt bra. Samtidig så tror og håper jeg at nye TimeCapsule vil få Thunderbolt for raskere backup og overføring via kabel når man ikke har tid til å vente flere timer på overføring av store mengder data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...