Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som er god på soundtrack? Kunne trengt litt hjelp.

Hvis du sier hva du trenger hjelp til, så kan jeg i hvert fall forsøke å svare :)

Lyd som skal bli til innelyd og som er litt på avstand. også lyd som blir stengt inne når man f.eks konsenterer på noe annet eller når man lukker øyene og tenker.

Skrevet

Henger egentlig ikke helt med på hva du mener, men equalizing er nøkkelen til å få innesluttet lyd. Om det er det du mener, da...

Har du et lydklipp som er tatt opp på et sted med mye romklang eller noe?

Skrevet (endret)

Hvilke tanker har dere om dekaler på Macer? Prøvde i dag på min 15". :)

For å vere helt ærlig, jeg foretrekker den slik den er. Enkel og stilren, uten noen form for forstyrrende elementer eller annet.

Endret av Mala
Skrevet

Jeg innrømemr det gjerne selv, jeg bruker vanvittig mye tid på internett/spill/film++++ Finnes det et program som kan føre statistikk over hvor mye tid som går med til hvert program?

Skrevet

Har ikke sett det før.

Prøvd Alt-Cmd-Escape?

Ja, jeg har prøvd det. Reboot har jeg prøvd også.

Fet bakgrunn Lakus, mind to share ?

post-96473-0-05457300-1307555365_thumb.jpg

Skrevet

*snip*

Du tror virkelig ikke at de kommer til å fikse en slik bug før release? En developer preview (som han allerede bryter NDA ved å lage videoen) er ikke en ferdig versjon. Dette er første beta av iOS 5, og dersom noen i Apple ser videoen blir det nok fikset ganske kjapt. Han er nok ikke alene!

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å oppgradere fra Mac OSX Snow Leopard til OSX Lion Server på samme måte som man kan oppgradere til OSX Lion?

Skrevet

Ja, det er mulig å kjøpe Lion Server i App Store, men er det mulig å oppgradere fra Snow Leopard (IKKE server) til Lion Server?

Skrevet

Server er bare en serie applikasjoner og tjenester som ligger i OSet. Du må nok først oppgradere til Lion.

Forøvrig er jeg nysgjerrig på hvordan man skal få kjørt clean install med Lion.

Skrevet

Blir jo dumt å måtte installere SL først, så for mange må man patche den opp for å få Mac App Store, og så kan man endelig installere Lion. Det hadde blitt en altfor lang og trist prosess.

Skrevet

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har en Mac Pro til overs som jeg planlegger å gjøre noe tøft med. Det må jo være mulig å utrette noe kult med serverprogramvaren til Apple. Jeg har allerede skrudd den opp og funnet de to skjulte SATA-portene, så planen er en mediaserver/lagringsmaskin, men den har jo nok kraft til å gjøre mer.

Mine kliss nye 3TB-harddisker skjønte ikke Windows 7, men så satt jeg den inn i Macen, og det virket som bare det.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg har forstått det som at når du laster ned Lion så installerer det en liten partisjon med akkurat nok systemfiler til å kunne bootes og installeres derfra. Antar at du bare kjøper OS X Lion og deretter rebooter og installerer fra den partisjonen eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...