Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skam dere alle mann som vil ha den illojale sippeungen tilbake.

 

Lojalitet og penger er to ting som går dårlig sammen.

 

Ja takk til Torres. Han var den Suarez ble kjøpt til å spille sammen med i utgangspunktet, og de to hadde garantert utfyllt hverandre godt(med en Sterling/Assaidi/etc i tillegg).

 

Om det skjer er en annen sak.

Lenke til kommentar

Skjerp dere! Vi skal ikke nedverdige oss selv og hente tilbake løgneren Fernando Torres. Han vendte ryggen til i de stunder vi trengte han som mest, i de stunder han var vår viktigste spiller. Jeg tør påstå han har lidd gjennom hele Chelsea-tiden på bakgrunn av sviket, vi har alle sitt nervøse Torres i Chelsea, den lille klatten som såvidt tør å se på Liverpool-fansen, den følelsen håper jeg han har resten av livet sitt. Blir regelrett rystet om man må ty til slikt for å bringe vår fantastiske klubb fremover. Et svik som stikker dypere enn noe annet... Takk, men ellers takk. Er ikke så keen på suksess at jeg tar sviker numero uno tilbake som en frelser. Måtte han holde seg langt unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere av andre, men skeptisk til spilleren en personen.

Lovnader fra tidligere eiere osv osv gjorde nok at både han og andre forsvant.

 

Virker som en hyggelig og sympatisk person, fikk signaturen hans en gang på flyplassen i Manchester, var ikke noe primadonna :)

 

Men om han blir like god som han var det er jeg litt mer i tvil på, må også huske at han hadde sinnsykt gode medspillere på den tiden han var ekstremt god for oss, det siste året hadde vi ikke det.

 

Nå tror jeg vi har spillere som står bedre i stil til han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...