Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Melwood.

 

Helt seriøst, er det noen som klandrer Benitez for å takke ja til Chelsea? Han har ventet 2 år på å få sjansen igjen i PL eller en storklubb. Selvfølgelig er det vanskelig å si nei. Mannen var fantastisk som manager for oss, og det er ingen tvil om at han elsker klubben, men selvfølgelig kan han ikke sitte stille å vente på å få sjansen her igjen til evig tid. Vi hadde mulighet til å få han tilbake i sommer, men eierene våre ville ikke engang prate med han. De gikk for deres eget kort i Rodgers, en langt mindre erfaren manager, men en som er 'safe' i form av at han ikke vil stille spørsmål og sette krav på en måte Benitez ville ha gjort. Jeg mener det var en stor tabbe å ikke ansette Benitez igjen i sommer når vi hadde sjansen, men nå stiller jeg meg selfølgelig bak Rodgers og gleder meg til å se hva han kan få til her over tid, da jeg har stor sans for prosjektet hans. Blir også spennende å se hva Rafa får til / hvor lenge han får sitte i Chelsea.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan ikke klandre han nei. Fantastisk manager som absolutt fortjener å være tilbake. Unner han alt godt, men hadde mye heller sett han lykkes i Arsenal f.eks. Men det skal bli fantastisk å se han på sidelinja nå på søndag, storkamp til og med. Gleder meg!

 

Blir et dilemma det her, vil se han lykkes, men samtidig ikke. Damn!

Lenke til kommentar

Lukter tap lang vei med Cole på banen. Ikke noe personlig mot fyren, han bare fungerer ikke i Liverpool.

Skulle nok vært litt mer fleksibel på kravene så han kunne fortsatt i Frankrike hvor han faktisk gjorde det bra.

 

At Benitez blir manager for Chelsea er jeg rimelig likegyldig til. Når vi ikke ville ha han, så må jo ikke folk bli sure om han velger å trene en annen engelsk klubb. Og så lenge det ikke er Everton eller United, så er det jo det samme. :p

 

Dog jeg frykter at han kan få fart på Torres igjen og da kan det bli stygt.

Men så lenge de ikke slår oss, så kan de godt hjelpe oss litt så det blir enklere å karre oss opp til den 4. plassen.

Og ikke minst forhindre United i å ta flere seriegull. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Vil dere se Liverpool gå langt i EL eller ryke ut tidlig for å konsentrere seg om ligaen + hjemlige cuper?

Nå er det ikke akkurat a-laget til Liverpool som stilles på EL-kampene, så er positivt om Liverpool kommer så langt som mulig. Må huske at store deler av de som har blitt med på hovedlaget denne sesongen fikk sitt store gjennombrudd i nettopp denne cupen.

 

Så lenge Liverpool sparer de som trenger hvile så ser jeg ingen negativ virkning med langvarig El-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...